Reakcja iKON

2K 75 34
                                    

Reakcja iKON na....to że oglądasz bajkę

B.I (Spirited Away)

Akurat wpadłaś na genialny pomysł obejrzenia bajek i stwierdziłaś, że chcesz wrócić do tej starej japońskiej bajki jaką jest Spirited Away. (Jeśli ktoś nie widział to polecam *-*) Gdy minęła już ponad połowa bajki przyszedł twój chłopak.

-Kochanie?-zapytał.

-Cii...nie widzisz że oglądam?-odpowiedziałaś nawet na niego nie patrząc.

-Ok to ja lecę na próbę będę wieczorem Pa?-powiedział zdezorientowany.

-Papa.


Jinhwan (Adventure Time)

Nie wiedziałaś co masz robić. Twój chłopak jak i zespół byli w wytwórni. Gdy zaczęłaś przełączać kanały w TV i natrafiłaś na Advenutre Time. Po kilku godzinach twojego seansu zasnęłaś, a tój chłopak akurat wrócił.

-Co to jest do cholery?-spojrzał na ekran i zaniósł cię do łóżka

Bobby (Kubuś Puchatek)

Napisałaś do swojego chłopaka sms że będziesz oglądać Kubusia Puchatka, a on znalazł się w twoim domu z prędkością światła.

Yunhyeong (Księżniczka Mononoke)
-Hej kotek. Co oglądasz?
-Księżniczkę Mononokę. A co?
-Nic, idę do kina z chłopakami wrócę późno. Pa.
-Pa?
A chciałem z nią obejrzeć 50 Twarzy Greya i Ciemniejszą Stronę Greya oraz pozbawić ją dziewictwa..-pomyślał.

Junhoe (Mała Syrenka)
Zebrało ci się na oglądanie bajek, a z racji, że twój chłopak obiecał ci spędzić czas z Tobą to postanowiłaś to wykorzystać.
-No więc co oglądamy?-zapytał.
-Małą syrenkę.
-Za jakie grzechy..


Donghyuk (Król Lew) (Ulubiona bajka HeeChula z Super Junior dzięki której zerwał z dziewczyną bo go zaczęła obmacywać xDDD)

Twój chłopak wszedł akurat do pomieszczenia gdy ty płakałaś bo umierał ojciec Simby..On podszedł do ciebie i się przytulił bo też chciał sobie pooglądać.

Chanwoo (Mój sąsiad Totoro)

Nie wiedzieliście co ze sobą macie zrobić. W końcu zaproponowałaś film. Po "kłótni" zdecydowaliście obejrzeć "Mój sąsiad Totoro". Był to dobry pomysł bo chłopak siedział wtulony w ciebie.

No hejka
Wielki powrót po pewnym czasie.
Było to spowodowane brakiem czasu oraz pewnymi problemami zwanymi "wattpad ty kurwo zdychaj za usuwanie tego co pisze"
A i wattpad nie pozwala mi zdj i gifów dodać :')
Mam nadzieje ze rozumiecie ^^
Może jeszcze dzisiaj wstawie reakcje jak mi się uda ^^

Papa Moje wy Bubu 💞







Kpop ReakcjeOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz