Reakcja B.A.P gdy....dotykasz go po intymnym miejscu u jego rodziców.
Yongguk:
Siedzieliście u rodziców twojego chłopaka. W pewnym momencie zjechałaś ręką na jego udo kierując ją ku górze. Gdy dojechałaś od jego krocza lekko je ścisnęłaś a chłopak wypluł wodę na swojego ojca..
-Omo..tat-to przepraszam naprawdę.-tłumaczył się chłopak, a wszyscy wokół niego się śmiali.
'Nie przeżyjesz dzisiejszej nocy.'-pomyślał przejeżdżając palcem po dolnej wardze.
Himchan :
Rodzice chłopaka zaprosili was na kolacje. Cały czas ręką jeździłaś w okolicy jego krocza, a on nawet nie reagował..
-Kochanie potem mi pomożesz z pewnym problemem....-wyszeptał ci na ucho, a ty wiedziałaś w co się wpakowałaś.
Daehyun :
Cały czas jeździłaś ręką w okolicach krocza chłopaka. Próbowałaś doprowadzić go do szału, ale on tylko się odezwał.
-Mamo, tato my już pójdziemy spać bo trochę późno się zrobiło. Dobranoc.-powiedział posyłając im uśmiech, a ciebie ciągnąc za rękę.
-Dobranoc.-odpowiedzieli rodzice chłopaka z uśmiechem na twarzach.
-No to kochanie teraz czeka na ciebie kara.-powiedział z uroczym uśmieszkiem klaszcząc w dłonie.
Youngjae:
Gdy tak sobie jeździłaś rozporkiem w dół i w górę chłopak popatrzył na ciebie wściekłym wzrokiem uderzając w stół. Ty od razu się opamiętałaś i przepraszałaś wzrokiem. On w głębi duszy śmiał się z twojego zachowania i myślał czy ci jakoś potem to wynagrodzić.
(Niestety nie ma gifa tego co chciałam bo za duży)
Jongup:
Chłopak popatrzył by w twoją stronę z mordem w oczach i oczekiwał szybkich przeprosin zanim jego rodzice wrócą...
Zelo:
Non stop drażniłaś go dotykiem swoich dłoni na jego kroczu. On cały czas odtrącał twoje ręce, ale one wracały. Zaczął robić się coraz bardziej czerwony, aż jego mam nie zabrała głosu.
-Kochanie widzę jak bardzo jesteś napalony na (T.I) więc może my sobie pójdziemy..-powiedziała jego matka wychodząc wraz z mężem z pomieszczenia.
-Kurwa..kochanie masz się zająć problem w moich spodniach, ale dopiero w moim pokoju.-powiedział chłopak przerzucając cię przez ramię i idąc w stronę jego dawnego pokoju uśmiechając się przy tym niewinnie.
Anyo
Jak tam? Jak widać tym razem reakcje B.A.P. A tak w ogóle to polecam bardzo całym serduszkiem dramę Descendants of the Sun po prostu ugh cudo. Oczywiście jeśli lubicie klimaty wojskowe, a zwłaszcza zboczonego dowódcę, który zakochuje się od tak.
A właśnie macie może pomysły jaki mogłabym napisać kolejne reakcje i z kim ??
No więc do Następnego i Papa moje Pandy <333