Reakcja VIXX kiedy.....muszą odebrać poród
N
Twój chłopak postanowił, że pojedziecie do jego rodziców na weekend, to nic, że w każdej chwili możesz urodzić jedziemy do rodziców! Gdy byliście na miejscu zaczęłaś źle się czuć. Następnego dnia kiedy jego rodziców nie było bo pojechali gdzieś do sklepu i znajomych po coś, wody ci odeszły...zaczęłaś krzyczeć, płakać i wić się z bólu, że aż obudziłaś swojego chłopaka. On przerażony nie wiedział co ma robić, ale podjął się odebrania porodu.
6 h poźniej...
-Tak to syn!!!!-wydarł się szczęśliwy i robił serduszka do niego.
Leo
Jechałaś z chłopakiem w góry aby odpocząć od zmartwień w Seulu. Po dwóch dniach rozpoczęło się piekło dla ciebie ponieważ zaczęłaś rodzić. Leo wziął to na klatę i odebrał poród.
7 h poźniej..
-No witaj aniołku. Jaka jesteś śliczna po mamusi!!-zaczął się cieszyć jak głupi do sera i macać po ciele.
Ken
Siedzieliście w twoim mieszkaniu z racji że chłopak musi mieszkać w dormie. Poszłaś na chwilę do kuchni, ale nagle zaczęłaś krzyczeć z bólu. Chłopak szybko do ciebie przybiegł.
-Ja odbiorę ten poród, trzymajcie za mnie kciuki!-powiedział do telefonu nagrywając się i wysyłając na kakaotalka do rozmowy z VIXX.
8 h później..
-Mam córeczkę!-i zaczął przesyłać w jej stronę buziaki.
Ravi
Przechodziłaś akurat obok chłopaka gdy poczułaś że wody odeszły..
-WonShik..bo..ja..rodzę..-powiedziałaś łapiąc oddech.
-JUŻ?! PRZECIEŻ TERMIN MIAŁAŚ MIEĆ ZA DWA TYGODNIE!! Dobra podejmę się dla mojego potomka!-powiedział.
10 h później....
-M-A-M-B-L-I-Ź-N-I-A-K-I!!! S-Y-N-A-I-C-Ó-R-EC-Z-K-Ę!!-wykrzyknął szczęśliwy.
HongBin
-Jeny kochanie ty rodzisz!!!!
7 h później.....
-MAM SYNA!!-krzyknął i pokazał w jego stronę serduszko.
Hyuk
Maknae nie było przygotowane na to że bedzie musiało odebrać poród, ale raz kozie śmierć!
-Dobra kochanie dam radę!!!-krzyknął
5 h później..
-TAK MAM CÓRKĘ!!-i zaczął robić aegyo
No hejka
Witam was po krótkiej przerwie. Już teraz będą rozdziały ^^ i reakcje ponieważ jest koniec roku szkolnego ^^ W sumie będę tęsknić za gimnazjum ;0;
Podajcie pomysł jaka mogłaby być następna reakcja i z kim bo chciałabym zobaczyć jakie wy macie pomysły ;*
I chciałabym pozdrowić moje najukochańsze Pierożki <3 <3 <3
A i najważniejsze bardzo wam dziękuję za ponad 2 k wyświetleń oraz 300 gwiazdek <3 Jesteście najlepsi kocham was <3 <3 <3
Papa :* <3