Reakcja SF9

1.5K 63 12
                                    

Kiedy się upije


Youngbin 

-(T.I)!!!-zaczął krzyczeć.-Maj bejbi aj lof ju..zostań mym pączusiem!!!

-Zamknij jape i idź spać.-powiedziałaś wkurzona i poszłaś spać.

Inseong 

On był po alkoholu nadzwyczaj spokojny. Gdy go o cokolwiek poprosisz on to robił.

-Kochanie, przyniósłbyś mi może lody i obejrzymy jakieś filmy?

-Już się robi słońce. Które lody? Horrory czy komedie?

-Ciasteczkowe i horrory. Kocham cię Inseong.

-Ja ciebie też misiu.

Jaeyoon

Zaczął wysyłać ci jakieś gejowskie zdjęcia z Inseongiem, a ty nie wiedziałaś czy masz się śmaić czy płakać.

Rowoon

Gdy normalnie jest uroczy i kochany tak po alkoholu staje się...niegrzeczny wręcz zboczony. Akurat z racji, że zbliżał ci się okres to postanowiłaś przez to iż twoje hormony buzują zabawić się z chłopakiem. Przez co spędziliście upojną noc.

Zuho 

On na ślubie twojej kuzynki zaczął pić z twoją rodziną. Skończyło się to tak, że biedaczek od wódki padł i spał pod stołem, w połowie imprezy..

Taeyang 

Taeyangowi włączył się tryb bad boy łamane na aggressive mode. Więc ktokolwiek próbował się do ciebie zbliżyć dostał w twarz z pięści Taeyanga. momentami sama się go bałaś.

Hwiyoung

On jako jedyny kulturalnie trochę wypił ale robił wszystko aby nie przynieść tobie obciachu. Kochany prawda?

Chani 

On nie powinien dostać alkoholu prawda? Dupa. Ma tak  nie odpowiedzialnych hyungów, że alkohol w jego łapkach znalazł się w miarę szybko i tak samo szybko zniknął. Potem to na ciebie spadł obowiązek pomagania mu z kacem i rzygami ponieważ masz mocną głowę, i no. Nocowanie u nich tym razem to był zły pomysł.



Hey hey

i'm back!!!

k t o   t ę s k n i ł ? ? ? 

generalnie to przepraszam z brak gifów ale jeszcze nie znam tego zespołu, a nie chce dać złych gifów bo potem ciężko się je usuwa. 

oraz przepraszam za nieobecność, która jest spowodowana szkołą.

mam nadzieje że rekacje się spodobały i mam nadzieję że jutro uda mi się napisać kolejne.

do następnego papa <3

Kpop ReakcjeOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz