Reakcje aktorów na to że...jesteś z nimi w ciąży
Lee Jong Suk:
Siedziałaś na kanapie jedząc lody (twój ulubiony smak) i myślałaś jakby tu mu o tym powiedzieć On ma karierę aktora i modela, a ty tylko pracujesz w jakiejś co prawda popularnej i ważnej marce kosmetyków, ale samo to was różni..
-Kochanie wróciłem.-rozległ się głos twojego narzeczonego w całym mieszkaniu.-Coś się stało?-rozpoznał twoją minę, która zwiastowała, że coś cię trapi.
-JongSuk..Bo.Ja..Nie z-zostawisz mnie prawda?-krzyknęłaś ze łzami w oczach, a on tylko szybko usiadł na kanapie i przytulił cię do siebie.
-Jagiya....nigdy cię nie zostawię, co się dzieje?-zapytał zatroskany.
-Bo..no..ja..jestem w ciąży.-powiedziałaś wybuchając niepohamowanym szlochem.
-TAK TAK TAK!!!-zaczął krzyczeć.-Kochanie to kiedy jedziemy kupić ubranka, kiedy robimy pokój i kiedy bierzemy ślub? Co ty na to że w niedziele i o w Polsce???
A ty tylko patrzyłaś w szoku na swojego narzeczonego.
(tak btw kocham tego aktora, on jest idealny..)
Ji Chang Wook:
Akurat wraz ze swoim mężem byliście u twoich rodziców w Polsce. On rozmawiał z twoimi rodzicami, a ty w tym czasie brałaś prysznic. Gdy minęło z 30 minut przyszedł zmartwiony pod drzwi od łazienki.
-Kochanie?-odpowiedział mu cichy szloch.
Mimo że jesteście małżeństwem od paru miesięcy nie chcieliście się śpieszyć z dzieckiem, a tu no proszę ciąża.
Mężczyzna otworzył drzwi (brawo nie zakluczyłaś ich) ii ujrzał cię skuloną w rogu prysznicu. Podszedł do ciebie, wyłączył wodę i otulił cię ręcznikiem.
-Co się dzieje? By łaś u lekarza z tymi wymiotami? To nic poważnego prawda?-mówił do ciebie nie wpadając na to, że to są objawy ciąży.
-Wook..bo...my będziemy...rodzicami.-odpowiedziałaś wtulając się w swojego męża.
On chwilę skanował po czym odezwał się.
- No nareszcie będę ojcem. O mama będzie się cieszyć, że będzie babcią, a właściwie obie mamy. MAMO BĘDĘ OJCEM!!!-wydarł się, a ty rozmyślałaś czy by go nie zamordować..
Song Joong-ki:
Byliście akurat o jego rodziców. Oni już tak bardzo wyczekiwali od pewnego momentu wnuków, że mimo to iż jesteście dopiero narzeczonymi padały pytania kiedy dzieci. I kolejny raz.
-No więc skarbie kiedy będziecie starać się o dzieci?-spytała jego mama.
-No wiesz eoma. Za jakieś dziewięć miesięcy będzie kim się zajmować.-odpowiedziałaś z uśmiechem, a twój narzeczony tylko otworzył usta ze zdziwienia.
So Ji Sub:
Twój chłopak siedział na kanapie oglądając telewizje, ale nagle ty mu przeleciałaś przed oczami w samych spodniach i staniku.
-Ej kochanie, ale czy twój brzuch nie był bardziej płaski? A twoje piersi mniejsze?-zapytał.
-Jeszcze 6 miesięcy i może wróci do poprzedniego stanu. A właśnie bo nie miałam ostatnio czasu aby ci powiedzieć będziesz miał bliźniaki. Jestem z ciebie dumna dwa za jednym strzałem.-powiedziałaś mu szukając bluzki. O tylko patrzył na ciebie nie dowierzając twoim słowom.
-Miałem z tym jeszcze poczekać, ale skoro już mówisz. (T.I) uczynisz mnie najszczęśliwszym mężczyzną w Korei Południowej i wyjdziesz za mnie?
-Taak!!!
(nie ma gifa bo cholercia żaden mi nie pasi ;-;)
Elo Elo 320 dobra mam nadzieję że się podobało i jeśli chodzi o mojego ulubionego aktora to jest to znaczy w sumie z nich najbardziej to lubię Lee Jong Suka, Song Joong Ki i So Ji Suba. No tak wybierz jednego, a kończy się na 3/4.
Ehh bądź mną.
To do następnego może nawet jutro rano wstawię no nic. To papa moje Misie <3