Mulțumiri

469 52 14
                                    

            ... sort of.

            Oricum, am ajuns la final cu povestea, însă nu e chiar gata, pentru că am în plan trei capitole speciale care vor oferi ceva insight în viața unora dintre personaje, care nu au avut ocazia să-și spună povestea și desigur, ceva din delicioasa viață pe care Elijah și Aaron o împart acum, atât de fericiți.

            Vreau să mulțumesc tuturor celor care au citit sau citesc această poveste. Vreau să mulțumesc în special celor care au comentat și m-au motivat să scriu cu aprecierile lor.

            Să scriu povestea asta a început ca o modalitate de a-mi ocupa timpul (pe care acum nu îl prea mai am), însă după ce am postat primele capitole pe wattpad am început să iau în serios treaba și am continuat să scriu. Am scris până acum și am fost mereu citită cu căldură și pentru asta vreau să mulțumesc încă odată.

            Am început povestea pe 29 iunie 2016 și am publicat primul capitol pe watt în septembrie. Evident, m-am lungit destul de mult. gtufqksp a fost primul care mi-a ascultat polologhia și, în mod ciudat, nu m-am abătut foarte mult de la primele idei. Desigur, pe măsură ce am tot scris, ideile au continuat să vină, însă deznodământul a fost întocmai cel planificat de anul trecut. Acum suntem în aprilie 2017 și nu-mi vine să cred că au trecut atâtea luni >.< Andy, ur so fucking lazy.

            Probabil vor mai fi întrebări fără răspuns și puncte de vedere peste care s-a trecut. Mi-ar plăcea să spun povestea tuturor personajelor pentru că toți sunt oameni interesanți, însă mă rezum la atât. Dacă aveți, însă, vreo curiozitate nu ezitați să mă întrebați fie prin intermediul comentariilor, fie prin mesaj privat și am să vă răspund cu drag.

            Nu știu ce urmează în continuare... Cert e că am să scriu, pentru că asta fac mereu. Puțin din ce scriu ajunge aici și de obicei, ceea ce ajunge e cam... dubios aș spune. Probabil am să mă axez pe o nouă poveste pe care plănuiesc să o încep a publica undeva prin noiembrie anul ăsta, însă nu promit nimic. Muza mea e extrem de imprevizibilă, iar până atunci, mai am câteva capitole speciale pentru niște cititori speciali de adus ^^

            Probabil voi edita We Have Been Blessed, la modul că am să recitesc capitolele și am să corectez eventualele greșeli de tastare/exprimare și tot ce găsesc ilogic, însă asta mi-ar lua ceva timp. Ce e aici e primul draft al poveștii și e departe de a fi perfect, iar mie îmi place mult perfecțiunea.

            Nu mă mai lungesc prea mult... Țin să vă mulțumesc din nou tutror celor care m-ați citit, votat (1K voturi bby) și comentat și că m-ați inspirat.

            Ah, sunt și două persoane cărora aș vrea să le mulțumesc în mod special pentru că au fost mereu aici și au fost extrem de critice (într-un sens bun, desigur): xenomorphius și migiKa.

            Pe data viitoare ^^


We Have Been BlessedUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum