9. fejezet

506 41 12
                                    

Élveztem. Nagyon is. Mégis nem lehettem olyan vad, amilyen szerettem volna lenni. Ez most nem arról szólt, hogy én hogy érzek, hanem hogy Akane mit érez, és hogy ő élvezi- e.

Lassan kihúztam a hajából a szalagot, mely összefogta mélyfekete sörényét. Megcsókoltam haja végét, majd belefúrtam arcomat és beszívtam édes illatát. Most is narancsos illata volt, egy kis vaníliával és rózsával keveredve. Úgy látszik, még mindig megtartotta ezt a parfümöt.

- Szeretem az illatodat – susogtam a fülébe, majd lágyan beleharaptam cimpájába.

- Én is a tiédet – mosolygott rám.

- Miért, milyen illatom van? – néztem fel rá.

- Olyan, mint a tenger. Friss és mindent beáraszt. Szeretek ide hazajönni. Az egész lakásnak Hino- illata van.

- Ennek örülök – mondtam, miközben a hasát kezdtem el csókolgatni, majd leértem az alsójához. – Levehetem? – néztem fel rá.

Egy kicsit tétovázott, majd bólintott. Lehúztam róla és így már csak a hófehér inge volt rajta. Sötét tincsei vállaira hulltak és vörös arckifejezésével együtt hihetetlen párost alkottak. Megrészegedtem már a látványtól is.

Lassan ágyékához hajoltam, majd elkezdtem kényeztetni.

- Hino – nyögte Akane.

- Ez az – mosolyogtam. – Mondd a nevemet. Csak az enyémet, kiáltsd úgy, mintha egy istennek könyörögnél! Csak rám gondolj!

Lehunyta szemeit és elfordította fejét. Nem nézett rám, de én tovább folytattam kínzását, egészen, míg légzése szaggatottá vált, majd elérte határait. Nagy kiáltással nyögte nevemet.

- Ez az – pusziltam meg feje búbját. – Jól van.

Újra megcsókoltam, majd lenéztem rá tekintetét keresve.

- Most? – kérdezte, mire bólintottam.

- Mindent megteszek majd, hogy ne fájjon. Vigyázni fogok rád – ígértem, pedig neki sokkal nagyobb tapasztalata volt ezzel kapcsolatban, mint nekem. Ő éveken át csinálta a bátyámmal.

Lábai közé férkőztem, majd ujjaimat benyálaztam és elkezdtem az előkészületeket. Azt akartam, hogy minél kevésbé szenvedjen közben. Mégis, mikor megláttam kínlódó arcát, azt hittem, a szívem szakad meg. Ahogy betettem a második ujjamat is, Akane szemeibe könnyek gyűltek.

- Sajnálom – csókoltam meg, majd kihúztam ujjaimat. – Ez most még jobban fájni fog. Abbahagyjam?

- Ne! – nyögte. – Folytasd! Akarom.

Lábait még jobban széthúztam, majd ölébe hatoltam. Hatalmasat nyögött, én pedig megálltam egy picit, hogy megszokhassa. Mikor ellazultak vonásai, elkezdtem mozogni. Először lassan, majd egyre gyorsabban és erőteljesebben. Majdnem elvesztettem az irányítást magam felett, de idejében visszanyertem.

Kezem Akane gyönyörére csúszott, majd egyenletesen elkezdtem simogatni. Nagyjából egyszerre értünk a kéj csúcsára.

- Hino – nyögte a nevemet. – Szeretlek.

- Én is téged – rogytam le rá. – Mindennél jobban szeretlek téged.

Tapogatózóan megcsókoltam, majd mikor már kiszuszogtam magam, a karomba kaptam és elvittem a fürdőszobába.

- Épp fürödni akartam, mielőtt megjöttél – dobtam a vízbe. Szerencsére még nem hűlt ki. Beültem mögé és magamhoz vontam törékeny testét.

Ketten az esernyő alatt [BEFEJEZETT]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora