Omdat het wachten te lang duurt besluiten we pizza's te bestellen. Nienke start Netflix op en we kiezen een leuke film uit. Ongeveer op de helft van Frozen krijgt Nienke een berichtje. Ik grijp haar telefoon en ontgrendel hem meteen.
Hey,
Mij lijkt nog een keer afspreken heel leuk! Miss kun je de meiden meenemen, dan fix ik de jongens ;)
XxX NiallIk hoor gemopper van Nienke als ik besef dat ik uit enthousiasme haar telefoon heb laten vallen.
Oops.
Ik kijk snel of hij nog heel is en lees dan het berichtje voor. Natuurlijk lukt me dat zonder te flippen. Not. Ik spring rond als een halfgare debiel en als het tot haar doordringt springt Lenora mee. Renske zit voor zich uit the staren en Nienke kijkt vol ongeloof naar haar telefoon. Lenora en ik doen de Macarena en dan is ons vreugdemomentje klaar, want de volgende struggle is er al weer.
"Wat moet ik reageren?" Renske pakt de telefoon af en begint te typen. Na een minuut leest ze het voor.
Hey,
We zouden het allemaal leuk vinden om morgen iets te doen, dus kunnen jullie dan?
XXX NienkeNienke knikt goedkeurend, en bijna meteen krijgt ze een berichtje terug.
Ey,
Morgen word t! Staan jullie om 8 uur bij de achteringang van het stadion?? Tot morgen
X NiallBijna teleurgesteld vanwege het ene kusje legt Nienke haar telefoon weg.
Bijna.
Ze springt de hele kamer door en joint mij en Lenora als we opnieuw de Macarena doen. Renske heeft een please-kill-me-blik in haar ogen, waar ik om moet doen. Natuurlijk moet het einde van ons dansje ook het einde van onze blijdschap zijn, de derde struggle is namelijk ontstaan.
"Wat doen we aan?" Renske de Moment Verpester. (Still love you)
"We moeten iets hebben waardoor we opvallen en iedereen ziet dat we bij elkaar horen." Mijn ogen worden groot als ik het antwoord van Lenora hoor. Alle 3 de meiden kijken me verwachtingsvol aan. Ze zien het lampje in mijn ogen aangaan en beginnen te lachen.
"Ik heb misschien wel iets." Daarna ren ik de kamer uit, naar mijn koffer. Ik prop altijd teveel shit in mijn koffer, maar nu komt het goed uit. Ik grijp 4 haarbanden uit mijn koffer en ren weer terug.
"Hier." Ik geef Renske de Minnie Mouse oortjes, Lenora eentje met 2 hartjes die ik ooit op valentijnsdag heb gekocht en Nienke kattenoortjes. Zelf doe ik een felroze ding op met 2 flamingoes. Flamingoes zijn geweldig.
"We zien er echt fancy uit." Nienke schiet in de lach en ik kijk haar nep-beledigd aan.
"Maar ze zijn leuk." Vult Lenora haar aan, zonder sarcasme.
Zijn mijn rare verzamelskills toch nog ergens goed voor. Dit zijn mijn 4 favorieten. Van de 36.
JE LEEST
Slimmerdsquad ft. One Direction en 5sos
FanfictionAls de 4 meiden van de #slimmerdsquad naar een concert van One Direction gaan veranderd hun hele leven. Er groeien vriendschappen en misschien wel meer of komt er haat? Zal hun vriendschap met elkaar en de jongens van One Direction en 5sos stand hou...