Opeens hoor ik een knal. Ik kijk Louis kort aan voordat ik naar buiten ren. Fuck, fuck, fuck.
Waarom moet Lieke altijd zoiets voor elkaar krijgen. Ik bedoel, hoe krijgt ze het voor elkaar?
Ik ren snel naar Lieke toe en gebaar Louis dat hij een ambulance moet bellen.
Diegene die in de auto zat stapt snel uit en loopt naar Lieke toe. Ik kijk hem even aan voordat ik mijn aandacht weer aan Lieke geef.
Ik ben niet super handig in dit soort dingen, maar één ding is zeker en dat is dat Lieke nog leeft, omdat haar hart nog klopt.
Opeens besef ik me wie er naast me staat. Het is Daniel. Ik mocht hem al niet, maar nu, nu haat ik hem bijna. En ik zeg bijna, want ik mag niemand haten.
Daniel heeft Like verpest. Die bitch. 'Kun je weggaan,' zeg ik terwijl ik Daniel niet aankijk. Ik wil zijn lelijke hoofd namelijk niet zien.
'Nee ik ga niet. Omg hoe kan ik zo stom zijn. Dit was niet de bedoeling,' zegt Daniel ligt in paniek. Maar ja, dat boeit mij niet. Het enige wat mij nu boeit is dat hij weg gaat.
'Fuck off Daniel,' zeg ik kalm terwijl ik Lieke haar wond op haar hoofd inspecteer. 'Nee, het is mijn schuld, dus ik blijf,' zegt Daniel. Ik voel dat hij mij kwaad aankijkt, but I donut care.
'Het is inderdaad jouw schuld dus flikker op,' zeg ik terwijl ik Daniel een korte kwade blik geef.
'Nee, laat eens kijken' zegt hij terwijl hij gaat zitten en een poging doet om Lieke haar hoofd vast te pakken. Snel duw ik Daniel weg.
'Je blijft met je poten van haar af, anders zorg ik ervoor dat je geen handen meer hebt,' roep ik kwaad naar hem.
'Jezus laat mij gewoon kijken en doe niet zo moeilijk,' zegt Daniel terwijl hij weer een poging doet. Dit keer duw ik hem harder waardoor hij op de grond valt. Lekker. Voor. Hem.
'Ambulance en politie komen eraan,' zegt Louis terwijl hij Daniel kort aankijkt. Nienke en Niall komen snel deze kant oplopen.
Ik heb geen idee waar Lenora is gebleven. Als ze met die bitch mee is gegaan, dan kan Matthew maar beter vluchten, want hij is net zo erg als Daniel.
Over Daniel gesproken, hij is er nogsteeds. Ik kijk hem aan terwijl hij mij terug aankijkt. 'Daniel je gaat hier nu weg of anders dump ik je in het water.'
(Nadat ik dat stukje schreef, besloot mijn wifi om zo maar poef weg te gaan...)
Ook al ken ik Daniel niet, ik weet wel dat hij een koppig rot kind is die niet luistert en dat hij niet weg gaat. 'Daniel fucking, ik weet je achternaam niet, maar als je nu niet gaat, dan maak ik je fucking dood.' Ik sta snel op en zie dat Daniel mijn kant op komt.
Als je er over na zou denken, dan zou dit vet weird zijn, want tja, Lieke ligt gewoon op de grond op een paar meter afstand...
'Dacht je nou echt dat ik zou luisteren naar een bitch?' Zegt hij terwijl hij ondertussen nog geen halve meter bij me vandaan staat.
Ik mag hem al niet en nu moet ik ook nog eens naar zijn hoofd kijken. Zoiets kun je mij niet aandoen.
Ik kijk hem poeslief aan voordat ik hem in zijn kruis trap. Hij zakt in elkaar van de pijn, maar ja, als hij gewoon had geluisterd en mij geen bitch had genoemd, dan had ik het niet gedaan... Oké dat is een leugen, want ik zou het alsnog wel doen.
Terwijl Nienke en Louis me bij Daniel vandaan houden, houden Zayn en Michael Lieke in de gaten.
Iedereen is hier nu, behalve Lenora, Ashton en Luke. Lenora is namelijk gone en Luke en Ashton zijn gewoon niet in de stemming.
Harry en Liam houden Daniel in de gaten, want ik weet zeker dat hij mij anders gaat aanvallen. Oops?...
Als snel is er politie en ambulance. Het gaat allemaal zo snel dat Lieke in de ambulance is gebracht voordat ik het doorhad.
Daniel wordt ondervraagd op het politiebureau terwijl wij ons klaar maken om naar het ziekenhuis te gaan.
'Ik ga even naar Luke en Ash,' zeg ik zacht voordat ik richting het hotel loop. 'Renske wacht!' Hoor ik Nienke roepen. Ik blijf staan en wacht op Nienke.
Samen gaan we naar Ashton en Luke. Ze kijken ons vragend aan. 'Uhm we gaan naar het ziekenhuis, want Lieke is overgereden,' zegt Nienke voorzichtig.
'Door wie?' Vraagt Luke geschokt voordat hij snel opstaat. 'Door een fucking bitch,' antwoord ik waardoor ze me alle drie raar aankijken.
'Ik kan er niks aan doen dat Daniel een bitch is,' mompel ik erachter aan. Het was blijkbaar hard genoeg voor Luke om te horen.
'Die fucking klootzat,' zegt hij voordat hij de kamer verlaat met Ashton achter hem aan.
Nienke en ik volgen snel totdat Nienke mij stopt. Ik kijk haar vragend aan. Ze wijst naar links. Ik kijk om Nienke heen en zie Lenora. 'Ga jij maar,' zeg ik zacht.
'Ik kom zo snel mogelijk,' antwoordt Nienke waardoor ik knik. Ik loop snel naar de jongens en stap in de auto zodat we weg kunnen.
Na heel wat wachten zijn Nienke en Lenora gekomen. Ik heb niet met Lenora gepraat, omdat ik gewoon niet in de stemming ben.
Na een tijdje komt er een arts onze kant op. We kijken hem afwachtend aan. 'Lieke is wakker en jullie mogen naar haar toe als jullie stil en rustig zijn. We mogen officieel niet zo'n grote groep tegelijkertijd laten gaan, maar maken voor jullie een uitzondering.'
We knikken dankbaar naar de arts voordat we naar Lieke haar kamer lopen. We lopen naar binnen en gaan allemaal ergens staan of zitten.
Lieke opent haar ogen en kijkt ons verbaast niet kennend aan. En dit kan maar één ding betekenen. En dat is dat er iets goed mis is... Maar dan dat er ook echt iets goed mis is....
Extra lange update, omdat Liam jarig issss!!🎉 (Ook al is het al bijna half 12 's avondss😂)
En omdat het best wel lang heeft geduurd (sorry...) maar oké, hier een hoofdstuk met +- 1000 woorden🎉❤
Xxx
JE LEEST
Slimmerdsquad ft. One Direction en 5sos
FanficAls de 4 meiden van de #slimmerdsquad naar een concert van One Direction gaan veranderd hun hele leven. Er groeien vriendschappen en misschien wel meer of komt er haat? Zal hun vriendschap met elkaar en de jongens van One Direction en 5sos stand hou...