Eenmaal buiten komen de zenuwen pas in mij op. Wat als ze ons niet eens aardig vinden? Oké Nien, stop met piekeren!
"Hoe laat hadden we ook al weer afgesproken?" Ik word droog aangekeken.
"Dat vroeg je toen we vertrokken ook al!" Lacht Renske. Ik haal mijn schouders op. I don't care.
"8 uur." Bevestigd Lieke. Ik knik en lacht zenuwachtig.
"Guurrll!" Lenora grijnst. "Je bent echt heel zenuwachtig!" Ik haal alweer mijn schouders op.
We lopen de hoek om en we zijn bij de arena.
"Ben je zenuwachtig om Niall te zien?"
"Wie is er zenuwachtig om mij te zien?" Omg. We draaien ons om en ons direction staat grijnzend voor onze neus. Waar is 5sos? "Nou?" Shit. Wat nu?
"Eummm mijn zus." Vragend kijkt iedereen naar Lenora. "Ze gaat morgen naar een concert van jullie." Goeie smoes; ze hebben morgen geen concert. "Jij bent haar favoriet." De jongens knikken begrijpend en Lenora doet alsof ze een telefoongesprek afzegd en doet haar mobieltje in haar tas.
"Nou, waar zullen we heen gaan?" De jongens kijken elkaar grijnzend aan wat best wel eng is. Dan gebeurt er iets compleet onverwachts.
Word vervolgt...
Nee grapje.
Er word een kap over mijn hoofd gedaan zodat ik niets mee zien en word opgetild. Ik gil het uit en zo te horen doen Lenora, Lieke en Renske dat ook. Er word gegrinnik wat de jongens wel zijn en volgens mij lopen diegene die ons optild. Maar waarheen? Dat zal mijn grote teen wel weten.
---
We worden neergezet op bank ofzo en de kap word afgedaan. Die kap heeft bytheway mijn haar geruïneerd. Voor mij staan Michael en Niall die mij lachend aankijken. Dafuq.
"Wat zit je haar leuk." Grinnikt Michael. Ik lach nep en kijk ze dan nep boos aan. Alleen weten hun niet dat het nep is.
"3 vragen: 1. Waar zijn we? 2. Waar is dit goed voor? 3. Waar zijn de anderen?" Ze kijken elkaar even aan en dat opent Niall zijn mond.
"1. In de tourbus. 2. Voor je wijsvinger en 3. Ook ergens in de bus." Leuk antwoord.
"En waarom zijn we niet op dezelfde plek?"
"Het is gewoon enger voor jullie als jullie apart zitten." Zegt Michael droog. Ik knik begrijpend. Hij heeft een punt.
"Maar waarom zijn we in de tourbus?" Ik kijk ze een voor een aan waar ze erg ongemakkelijk van worden wat gewoon grappig is om te zien. Goed verhaal.
"Dat is nog een verassing." Zegt Niall geheimzinnig. Het is eigenlijk heel grappig dat ze het steeds om de beurt zeggen. Alleen geeft Niall handige informatie en Michael niet. Hij is gewoon een beetje raar.
"En nu?" Ik word alweer droog aangekeken.
"Gaan we een spelletje doen!" Zegt Michael hyper. Ik en Niall worden nu oook hyper dus Daf is helemaal top! Door een wonderbaarlijke reden ligt er onder de bank een monopoly spel dus dat verdoet de tijd wel.
---
Nu ongeveer 5 uur stopt de bus opeens en stormen de anderen binnen. Ik sta op en knuffel de meiden omdat het kan.
"Ze hebben mij laten uitsterven!" Zegt Lieke dramatisch en ze wijst naar Luke en Harry die haar onschuldig aankijken. Ik werd niet verhongerd omdat Niall dat niet zou uithouden dus kreeg ik ook eten (pizza en chocola, word maar jaloers!) En dat hebben we opgegeten terwijl we het monopoly bord verkloot hebben. Of eigenlijk deden Niall en Michael dat omdat ze het niet eerlijk vonden dat ik won. Weer een mooi verhaal maar boeiend.
"We gaan bytheway naar Disneyland." Zegt Liam alsof het niks is.
"OMG WE GAAN NAAR DISNEYLAND!" Gilt Lieke. Ze springt hyper op en neer waarna Luke ook meedoet. Dit is geweldig.
"Gelukkig heb ik dit gefilmd." Fluisterd Niall in mijn oor waarna ik giechel.
"Stuur naar mij door." Fluister ik terug en hij knikt. Het is echt alsof we ze al jaren kennen.
We lopen naar buiten en we staan gelijk voor de poorten van Disneyland. O.m.g.
Alweer geschreven door het persoon die in de titel staat en melig is. (Tip: lees de titel)
JE LEEST
Slimmerdsquad ft. One Direction en 5sos
FanfictieAls de 4 meiden van de #slimmerdsquad naar een concert van One Direction gaan veranderd hun hele leven. Er groeien vriendschappen en misschien wel meer of komt er haat? Zal hun vriendschap met elkaar en de jongens van One Direction en 5sos stand hou...