H13. Nienke

251 20 19
                                    

Ik en Renske worden aangevallen door de anderen die suikerspin van ons afhalen en het opeten. Dit is echt vaag. Ik voel iets nats op mijn wang er ik draai me naar het persoon dat daar staat. Niall. Hij likt nu aan mijn neus en kijkt mij grijnzend aan. Idioot.

"Iewl Niall!" Gil ik. Ik geef hem een vriendschappelijke klap. Klinkt echt heeeeeel vriendschappelijk!

---

Na ons geweldige eetfestijn hebben we besloten om maar weer naar huis te gaan. Ik en Renske mochten een douche nemen in de bus en kregen kleren van Louis en Niall. We zijn nu twins met z'n vieren. Bestaat dat? Een vierling. En dan je het Engels want dat klinkt cooler.

"We moeten hier echt een foto van hebben!" Schreeuwt Louis. We knikken entaustiast en vragen aan Lenora of ze de foto wilt maken. Renske klimt op de rug van Louis en Niall en ik staan met onze ruggen tegen elkaar. Dit word wel even een mooie foto!

"Deze komt op insta!" Schreeuwt Niall nadat we onze super mega coole geweldige foto hebben bekeken. Waarom schreeuwt hier iedereen? Oké, wij zijn geen haar beter maar het gaat even om het idee. Wij horen niet voor niets bij de #slimmerdsquad! "Wat is jullie social media?"

"@NienkeT"

"Renskee_"

"_xliekex_"

"Lenoraatje"

Wat hebben wij toch mooie namen!

"Hij staat erop!" Gilt Niall. Ik grijp mijn mobiel en kijk op insta. Onze foto staat erop met de tekst" 'she said: vierling in het Engels. I don't know what the hell that means😂❤'

Wauw. Ik commentaar eronder: 'twins ×2' Als je begrijpt wat ik bedoel.

Gelijk krijg ik allemaal meldingen binnen dat ik volgers erbij heb. Er komt ook een luid gepling uit Renske's telefoon. Renske is altijd zo slim om het geluid vergeten uit te zetten dus gaat die meestal af als het helemaal stil is. Her struggle is real.

"Laten we allemaal hetzelfde tweeten!" Dat was Callum met zijn geweldige ideeën.

"Jahh!" Gilt iedereen.

"Disneyland is wel bæ met mensjus." Stelt Lieke voor. Werkelijk. Dat kind is geniaal. Ze heeft altijd de juiste woordkeuze waardoor het grappig klinkt terwijl het soms helemaal niet grappig is bedoeld.

Snel open ik Twitter dat ondertussen ook is vol gestroomd met volgers. En dat alleen maar omdat we met de jongens omgaan. Dat is te raar voor woorden!

 Dat is te raar voor woorden!

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Helemaal top. Nadat de anderen het ook hebben gedaan ontploffen onze mobieltjes van meldingen. Gaat te ver.

"Hoe lang nog tot huis?" Zeurt Lenora dan. Ze haat lange auto/bus/trein/boot/vliegtuig ritten. Dus ja. En de meiden slapen weer bij mij want ja... Alles kan.

"Nog heel lang." Pest Ashton haar. Ze geeft hem een tik en kijkt ons vragend aan.

"I don't know. Maar het is nu 6 uur dus laten weten maar ergens eten halen." Liam neemt weer eens de verantwoordelijkheid op hem en gaat naar de buschauffeur om te vragen of we even mogen stoppen. Gelukkig had de chauffeur ook honger anders had de media weer een nieuw onderwerp om over te praten: 'one direction en 5 seconds of summer met vrienden overleden in bus.' Zie je het al voor je? Stiekem wel.

"OMG DAAR IS DE MAC!" Roept Niall opeens en hij wijst naar buiten. Ja hoor. Daar staat de hemel op aarde: de Mac donalds!

Het is weer eens geschreven door het persoon die in de titel staat er weer eens melig is. Btw: misschien weet je wie ik ben als je in de titel kijkt. Ik weet niet zeker of het helpt maar het is een optie.

Slimmerdsquad ft. One Direction en 5sosWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu