H35. Lieke

131 17 21
                                    

Ik loop samen met Lenora terug naar het concertgebouw, waar Nienke en Renske zouden moeten staan. Ze staan er wel, maar ze zijn niet alleen.

Ze zijn met zijn elven. Lenora en ik kijken elkaar aan en ik geef een kort knikje. Meteen staan we in onze geweldige ninjaposes. Ik kijk nog eens goed naar de 11 mensen. Nienke en Renske praten met 10 van hun, en eentje is de hele tijd om zich heen aan het kijken. Ik focus me daar maar niet teveel op en loop wat dichterbij.

Dan opeens valt mijn blik op de langste van de groep. Ik bekijk hem eens goed, en als ik het zeker weet stop ik met ninja zijn en begin te rennen.

'Luke!' Verrast draait hij zich om en valt nog net niet om. Ik knuffel hem helemaal dood en begin op zijn schouder te huilen.

'Lieke? Maar als jij hier bent is Lenora er toch ook?' Ashton was de persoon die zo om zich heen keek. Op zoek naar Lenora.

'Laat ze Ash, ze hebben het moeilijk gehad.' Ashton geeft Lenora een knuffel. Cute!

'Ik heb je gemist.' Fluisterd Luke.

'Ik jou niet.' Luke kijkt me vol ongeloof aan en kijkt dan naar de andere meiden. Het lukt ze allemaal om een pokerface te houden behalve Nienke.

'Dude, ze zat depressief in de vensterbank. Tuurlijk heeft ze je gemist.'

《☆》

Ik lig op de bank chips te eten. Omdat de meiden bezig zijn met logeershit zit ik beneden met de jongens. Ze blijven hier een nachtje en daarna moeten ze weer weg.

Plotseling zitten Nienke en Renske weer voor mijn neus en hoor ik boven iets. Ik besluit naar boven te gaan en de squad volgt me. Boven aangekomen hoor ik dat het Lenora is, die zingt. Ik heb haar dit liedje vaker horen zingen dus ik neuriën zachtjes mee. Ashton loopt naar haar toe en geeft haar een knuffel.

Uiteindelijk zitten we beneden Finding Nemo te kijken omdat dat gewoon geweldig is. Ik lig tegen Luke aan en ik voel dat ik langzaam in slaap val.

《☆》

De volgende ochtend word ik als eerste wakker. Ik zie iedereen nog slapen, maar geen jongens. Hun spullen zijn weg, en zij zelf ook. Ik begin bijna weer te huilen als ik een brief zie liggen. Ik maak de anderen wakker en pak de brief op. Ik scheur hem open en Renske leest voor.

Yo.

Ik ben de eigenaar van een fanaccount met 35K, en ik vond dat we iets moesten doen. Jullie maken onze jongens blij, en als zij blij zijn zijn wij dat ook. Dus heb ik aan iedereen  gevraagt, inclusief mezelf om 1 euro te storten op een bankrekening zodat we jullie blij konden maken. De jongens zijn op dit moment bezig met hun tour in Barcelona.

X. Een fan

Ps. Geniet van de komende 6 maanden

En er vallen 4 tickets naar Barcelona uit de brief. Ik kijk er vol verbazing naar en begin dan op en neer te springen en  spullen in te pakken.

Barcelona, here we come!

Slimmerdsquad ft. One Direction en 5sosWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu