*La media Rachel*
*Ring*Ring*Ring*
Soneria enervanta a ceasului ma trezi ca de fiecare data la ora 6,spunandu-mi ca e timpul pentru o noua zi de tortura la liceu.Absolut minunat!
Ma ridic din pat bombanind si ma indrept spre usa alba din camera mea care da spre baie.
-Rachel Elizabeth Wolf,se auzi glasul mamei mele,nu mai dormi si vino imediat la masa!
Eu oftez din toti rarunchii si ii strig:
-Vin imediat,mama!
Ma uit in oglinda si imi zaresc fata ascutita pe care se afla o pereche de ochi verzi-albastrui incadrata de un par ondulat,brunet-rosiatic si vesnic ciufulit.
Oftez si incep sa-mi peri dintii,urmand sa fac un dus scurt si rece.Dupa ce-mi usuc parul incerc sa-l imblanzesc putin,periindu-l.Evident,nu reusec.
Decid sa cobor in bucatarie unde mama imi pregateste clatite.O privesc cu nostalgie.Uneori ma gandesc ca ar fi mai fericita daca familia noastra ar fi fost intreaga,iar tata nu ar fi decedat,dar ori de cate ori o intreb asta,ea imi zice ca a reusit sa treaca peste.De la un timp am lasat-o in pace si n-am mai intrebat-o.
-'Neata mama!ii zic inca somnoroasa.
-Oh,'neata,Rachel!imi spuse senin.
Vrei niste clatite cu ciocolata?
-Mai intrebi?Mi-e o foame de lup,ii raspund in timp ce ma frecam pe burta ca sa-i arat cat imi e de foame.
Pentru o clipa atat de mica mama s-a incordat,dar apoi mi-a zambit atat de calduros,incat am fost convinsa ca e doar imaginatia mea.
Mi-a pus in fata o farfurie plina cu clatite.Am mancat in liniste,apoi m-am dus sus pentru a ma imbraca si a-mi lua rucsacul.
Mi-am ales din dulap o bluza mai larga de un albastru inchis cu un imprimeu ce reprezenta un lup,o pereche de blugi negri si niste adidasi.Mi-am pus rucsacul pe umarul drept si am coborat.
-Pa,mama!Ne vedem dupa-amiaza!
-La revedere,scumpo!Succes la teste!
Am iesit si am inchis usa in urma mea.Am privit in fata.Pana la liceu era un drum lung si plictisisitor. Acum eram in clasa a 11-a,nu incepusem decat de vreo 2 saptamani scoala,iar noi trebuia sa dam 2 teste:la matematica si chimie.
Am trecut in drumul meu pe langa o gramada de magazine si case cu 2 sau 3 etaje.Niciodata nu ma opream sa ma uit la vreo una.Nu lasam nimic sa ma distraga.Voiam sa ma fac cat mai de neobservat.In liceu nimeni nu ma agreea prea mult,in afara de cea mai buna si de altfel singura prietena a mea,Emily.Inca nu intelegeam cum poate sa fie atat de populara si sa fie si prietena mea,dar nu ma plangeam.
Am intrat rapid pe usa de la intrare in liceu si m-am dus glont in clasa mea.M-am asezat ca de obicei in penultima banca si am asteptat venirea colegilor care aduceau cu ei si o senzatie de ameteala si dureri de cap.Doctorul imi spusese ca asta se datora unei boli foarte rare.Totusi am invatat sa ma obisnuiesc cu durerea.
Incet-incet clasa s-a umplut.Prima ora aveam biologie.Asta insemna o ora de relaxare ,avand in vedere ca invatasem o gramada la materia asta,ca si la celelalte de altfel.
Profesoara,o doamna foarte amabila,in varsta,dar severa atunci cand trebuia,a intrat in clasa insotita de o fata si 2 baieti.
Imediat durerea de cap s-a accentuat,firele de par de pe mana s-au ridicat,am inceput sa marai si sa nu pot sta locului.De ce am reactionat asa?Buna intrebare.Nici eu nu stiu.M-am uitat inca o data spre cei trei,dar de data asta am putut sa ma stapanesc.Se pare ca si ei se uitau in directia mea.Un baiat brunet si-a dezvelit dintii,dar nu pentru a-mi zambi.Aveam vaga impresie ca vrea sa ma atace.
Langa el era un baiat cu parul scurt,dar foarte ciufulit de un blond inchis,si ochii negrii ca taciunele.Era imbracat cu o camasa alba,blugi albastri si adidasi albi.Spre deosebire de celalalt el imi zambea.Dintr-o data aveam impresia ca toata lumea e fericita si ca nu mai exista probleme pe lume.Zambetul sau imi dadea senzatia de siguranta si un calm absolut a pus stapanire pe mine,dar a disparut rapid atunci cand mi-am uitat privirea pe prietena lui.
Fata era inalta cu parul blond ,machiata,cu ochii verzi.
Avea un tricou galben-canar si o fusta albastra care ii venea pana la genunchi.Ea nici macar nu se uita la mine.
-Buna ziua!Va rog sa ii salutati pe cei 3 colegi noi:Caleb,Daniel si Ely Morgan.
Dupa ce toata clasa i-a salutat a trebuit sa isi aleaga locurile.Din fericire mai erau 3 locuri libere,dar din pacate unul era chiar langa mine.
Nu stiu cum s-a nimerit,dar m-am pomenit ca baiatul blond,Caleb,a ajuns sa stea langa mine.Aveam impresia ca mii de fluturasi zburau nestingheriti prin stomacul meu,iar inima mea o luase razna aprope iesind din piept.I-am inhalat mirosul care era o combinatie intre lamaie si ceva sarat asemanator cu sangele.Cu toate astea,el imi dadea cea mai mare durere de cap si am reusit cu greu sa-mi stapanesc instinctele...adica maraitul,ridicarea firelor de par de pe mana si senzatia ca trebuie sa-l atac.
Ora s-a sfarsit cu greu,iar atunci cand s-a sunat,am iesit imediat afara pentru putin aer.M-am plimbat prin curte,cautand-o pe Emily,dar nu era de gasit asa ca am intrat in clasa.
Orele se scurgeu greu,dar partea buna era ca aveam destul timp in care sa ma gandesc la subiectele de la teste.Cu toate astea a trebuit sa ma mut de langa Caleb.Imi distragea prea mult atentia.
Cand in sfarsit am ajuns acasa am observat ca mama imi lasase un bilet:
Draga Rachel,
Trebuie sa iti spun ceva foarte important.Te rog vino in luminisul din padurea din apropierea casei.Acolo unde te jucai mereu cu prietenele tale.
Cu drag,
Mama.Am citit de mai multe ori scrisoarea ca sa fiu sigura unde trebuie sa ma duc,apoi m-am schimbat si am pornit spre padure.
Pe atunci nu stiam ca aceasta intalnire imi va schimba radical viata.* Ely *
*Daniel*
* Caleb *
CITEȘTI
O fata ciudata.O lupoaica speciala
WerewolfO fata normala...sau nu.Rachel are 17 ani si a trait pana acum ca un muritor de rand,dar totul se schimba atunci cand un nou coleg se muta in clasa ei.Atunci afla de la mama sa ca e varcolac si afla de conflictele dintre ei si vampiri.Pentru ca pla...