Capitolul 10

889 58 3
                                    

La media e Davis,fratele lui Emily

Rachel POV
M-am trezit buimaca si cu gandul la micul-dejun ce ma astepta cuminte jos.Mi-am lins buzele cu pofta si m-am dat jos din pat.Mi-am facut rutina si mi-am luat in graba niste haine:o bluza larga de culoare verde crud si niste pantaloni mulati,
negri.Am coborat in bucatarie si am cautat in frigider dupa restul de omleta de aseara,dar nu l-am gasit.Aveam o vaga banuiala in legutara cu cine ar putea fi hotul de omleta,dar trebuia sa ma asigur mai intai.
-Hey,ametitilor,voi mi-ati mancat toata omleta?am strigat eu cat am putut de tare,cu tote ca stiam ca oricum m-ar fi auzit.Eh,asta e.Le-am spart putin timpanele.Mare scofala!
-Ahh,timpanele noastre!se auzi vocea celor 2 ametiti si a lui Ely.Da,noi am mancat-o.Ne era foame.N-am apucat sa vanam nimic.
-Oh,am inteles,le spun eu de data asta folosind un ton normal.
Neavand chef de gatit,am luat laptele si cerealele din frigider si m-am apucat de infulecat.
Pana cand am terminat eu masa,cei trei frati si Emily au venit in bucatarie.
-Acum ca ai terminat,putem sa...,incepu Caleb,dar fu intrerupt rapid de Emily.
-Inainte de toate,am ceva de distcutatat cu Rachel... Intre patru ochii,le spuse apoi ma privi cu subinteles cu ochii sai albastrii ca de furtuna.
Am ramas cateva clipe pe loc,ca sa pot intelege ce mi-a zis,dar vazand ca nu ma misc,veni la mine,ma apuca de incheietura mainii si ma trase dupa ea.
Am iesit afara,unpic cam departe de cabana.
-Hey,hey...mai usor!Mana mea...au!Ma doare!ii strig eu panicata ca nu ne oprim.
Intr-un tarziu Emily se opri,imi dadu drumul la mana si se rezema de un copac oftand.Eu ii aruncam sageti inflacarate din priviri in timp ce imi frecam cu grija incheietura.
-Deci imi poti prezenta un motiv bine intemeiat pentru care m-ai tarat pana aici?o intreb eu inca furioasa.
-Ti-am zis ca trebuie sa vorbim...
-Mda...pai ar fi si cazul,ii spun eu taios.
Nu-mi doream sa spun asta,dar gura mi-a luat-o pe-dinainte.Sper doar sa-mi pot infrana supararea pe care o nutresc pentru ca Emily nu mi-a spus nimic atata timp.
-Eu...imi cer scuze!Rachel nu...
-Pai bine ca-ti ceri ca eu m- saturat sa nu stiu nimic!incep eu sa tip.
Se vede pe fata ei ca o doare.
-Tocmai de-asta te-am adus aici!Ca sa iti vorbesc despre asta!imi zice ea.
Eu oftez prelung si astept continuarea.
-In primul rand mama ta este Alpha-ul suprem al USA...
-Stai,stai,stai!Ce e ala un alpha suprem?o intreb mirata.
-Pai un alpha este liderul unei haite de varcolaci,iar alpha-ul suprem este conducatorul tuturor varcolacilor din aceea tara,imi zise calma.
Erau destul de multe informatii pe care sa le asimilez si aveam o gramada de intrebari in minte,dar am hotarat sa o pun pe cea mai logica.
-Tu...faci parte din vreo haita?o intreb nesigura.
Pe fata lui Emily aparu un ranjet insotit de o neobisnuita mandrie.
-Da,fac parte din una!Single Moon.Si sunt un beta,al doilea varcolac la conducere dupa alpha.
-Wow!Feliciatri!ii spun eu sincer bucuroasa.Dar cine-i alpha-ul?
Ranjetul de pe fata lui Emily disparu inlocuit de o grimasa.
-Fratele meu,imi raspunse evident, geloasa.
Davis era fratele lui Emily si era cu un an mai mare ca mine.Nu l-am mai vazut de la 9 ani.
-Bravo lui!Dar parintii tai..
-I-au cedat lui pozitia,imi zise sec.
-Oh,am inteles!Apropo vrei sa vii cu noi in jungla Amazoniana?o intreb eu deodata.
-Ce?De ce as veni acolo?De ce va duceti la haita aia?ma intreaba surprinsa.
Deodata imi dau seama ca ea nu stie nimic de plan.Sovai putin.Nu stiu daca e bine sa-i spun,dar nu cred ca vreau sa simta si ea acelasi lucru pe care l-am simtit si eu pentru ca nu stiam nimic despre varcolaci.
Intr-un final oftez si incep sa-i istorisesc toate intamplarile mele.
Dupa ce termin ea era mai mult decat dornica sa mearga.
-Hai sa ne intorcem,ii zic eu fericita.
-Ok.
Cand ajungem inapoi in casa,cei trei pareau destul de suparti.
-In sfarit a-ti aparut si voi!...Deci acum ca Emily e bine poate sa se duca acasa,nu?intreaba Caleb.
-Ia stai asa!Nu vreau sa ma intorc acasa.Vreau sa ajut!Va pot duce la haita din padurea Amazoniana,asta daca nu aveti de gand sa mergeti pe jos pana acolo...,le zise furioasa Emily.
-Stai,tu stii de planul nostru?cei trei pareau de-a dreptul surprinsi.
-I-am spus eu,respund eu in locul lui Emily.
-Ceee?
-Are dreptul sa stie,le-o retez eu.
Ei nu mai zisera nimic timp de cateva minute.Apoi Daniel izbucni:
-Si cum ai de gand sa ne duci mai rapid acolo?
Emily ranji.
-Haita mea,care din intamplare este condusa de fratele meu,cunoste un magician care ne-ar putea teleporta acolo,le zise ea.
-Dar...
-Sau preferati sa mergeti pe jos sau cu avionul.Va avertizez de pe-acum ca aceea calatorie va fi extrem de plictisitoare,le zise ea total amuzata de situatie.
N-au mai avut nimic de comentat.
-Atunci s-a decis!strig eu bucuroasa.
Mergem acasa la Emily si apoi direct in jungla Amazoniana!
Cei trei oftara,dar Emily chiui.
Acum totul va fii bine,sper...

O fata ciudata.O lupoaica specialaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum