Capitolul 21

377 39 8
                                    

Rachel POV
   M-am trezit ca stau pe o suprafata tare si rece.M-am ridicat.Am privit in jur.Eram in mijlocul unei jungle.In dreapta mea se vedea o cascada minunata ascunsa de lianele care dadeau locului un aer misterios si fascinant,iar in dreapta padure.Era frumos,iar aerul de aici avea ceva special care ma facea sa am dorinta arzatoare de a ma transforma si a alerga printre copaci.Mi-am infranat cu greu aceasta dorinta.Pasarile cantau,ascunse de frunzisul copacilor din apropiere.Ma intrebam ce fac ceilalti,cand de undeva de sus,se auzi un tipat.M-am uitat deasupra mea exact la timp ca sa vad cum Caleb se prabuseste peste mine.Am gemut usor.
   -Hey,am aterizat pe moale!exclama el bucuros.
   Eu imi dau ochii peste cap si tip la el.
   -Acel moale pe care ai aterizat sunt eu,idiotule!
El tresare speriat si se da la o parte.
-Scuze.
Eu doar oftez si ma ridic,scuturandu-ma de frunze si pamant.
-Unde sunt ceilalti?
-Ah,vin si ei imediat...Vine si Magnus cu noi.
Imediat ce a rostit aceste cuvinte,de deasupra noastra s-au auzit tipete.M-am dat inapoi chiar la timp pentru ca Emily sa nu pice pe mine.In schimb am prins-o in brate.
Pe Davis il prinsese Caleb,iar Magnus aterizase usor in picioare,ca o pisica.
Trebuie sa recunosc ca eram putin invodioasa pe el.
-Bun,acum sa mergem,a zis el.Urmati-ma!
Eu l-am oprit.
-Nu cred ca e nevoie de asta.Davis,Emily!am strigat,iar ei s-au apropiat si mi-au ranjit.
S-au transformat impreuna cu mine si am inceput sa alergam.Ceilalti doi veneau in urma noastra.
Ah,ce senzatie minunata!Fosnetul frunzelor,cantecul pasarilor,trosnetul crengutelor rupte din cauza greutatii noastre(stiu ca-i masa dar na)....toate petrecandu-se in jurul meu,de parca as fi centrul universului.
Toate astea n-au durat prea mult.Dupa un timp,ne-am trezit inconjurati de varcolaci.Ne-am oprit.Maraiau la noi si ne incercuisera.Trebuia sa fac ceva inainte sa ne atace....Asa ca m-am transformat inapoi in om,se pare ca avand inca hainele pe mine,si le-am spus:
-Usurel!Voi sunteti haita din padurea asta,nu?Eu sunt Rachel Wolf!Fiica alpha-ului suprem.Am venit sa vorbim si sa va cerem ajutorul.
Partea buna e ca se oprisera din marait,partea proasta e ca inca voiau sa ne atace.
Se apropiau din ce in ce mai mult,prinzandu-ne in capcana.
-Ma intreb ce s-a intamplat cu Daniel si Ely?spuse Caleb ingrijorat.Cu siguranta daca pe noi ne primesc asa,inseamna ca pe ei,ori i-au halit,ori se pregatesc s-o faca.
Am inghitit in sec.Trebuia sa admit ca asa era.Deodata se intampla ceva ciudat.O parte din varcolaci s-au dat intr-o parte eliberand un culoar,pe care se pare ca venea chiar alpha-ul haitei.Perfect!Asta ne mai trebuia!
-Baieti,hai sa ne calmam putin si sa vedem ce vor acesti straini,spuse el cu calm,apoi ne inspecta,trecandu-si privirea peste fiecare in parte,parca scanandu-ne.
Se opri la mine,si facu ochii mari.
-Eliza?intreba el.
Am ramas ca traznita.De unde pandicornii mei stia asta de sora-mea?
-Aaa...nu!Sunt sora ei,Rachel!
De data asta el ramase uimit.
-Nu stiam ca Eliza are o sora.
-Mda...asta pentru ca e cu vreo cateva mii de ani mai mare ca mine.
El nu raspunse,doar imi facu semn sa vin cu el.
-Fara vampir si magician.
Am scuturat din cap.
-Ei sunt prietenii mei si n-am de gand sa-i las in urma.
El ofta,dar incuviinta.Am pornit dupa el.Ne conduse spre mai multe siruri de case facute din lemn,la sfarsitul culoarului aflandu-se singura cladire facuta din caramizi.Am intrat in ea si ne-am oprit in hol.Un hol vast care semana mai degraba cu receptia unui hotel.Alpha-ul ne facu semn sa ne asezam pe canapea.
-O sa vorbesc putin cu aceasta domnita,intre patru ochi,zise si arata cu capul inspre mine.
Am inghetat.Nu voiam sub nicio forma sa fiu singura cu acest barbat.
-In niciun caz!vorbi Caleb.Daca vrei sa-i spui ceva,trebuie sa ne spui tuturor!
I-am aruncat o privire recunoscatoare.
El scutura din cap.
-Va rog,voi vorbi apoi cu toti,dar lasati-ma sa ii spun ceva doar ei,iar daca Rachel va dori sa va divulge secretul atunci n-o s-o opresc.
Era clar ca nu mai aveam ce negocia.M-am ridicat si am incuviintat.
-Rachel!Doar n-o sa te duci cu el,nu?ma intrebara si Davis si Emily in acelasi timp.
Am zambit stramb si am pornit dupa alpha.Acesta a zambit scurt apoi se intoarse pe calcaie si urca scarile spre etaj.Am mers dupa el si m-am trezit intr-o camera mare,ce servea drept birou,dupa cate imi dadeam eu seama.
El s-a asezat l-a masa.
-Deci...de ce ai venit tocmai pana aici?
-Pai...voiam sa va cer ajutorul in doua probleme.Prima...s-o recuperez pe mama din ghearele Dariei,iar a doua sa fac pace cu vampirii.
Barbatul parea uluit.
-Edith a fost rapita?De Daria?
Am incuvintat.Se pare ca il cuprinse o furie oarba pentru ca a inceput sa arunce cu lucrurile de pe birou.
-Domnule,de ce sunteti asa nervos?
-Pentru ca...sunt sotul lui Edith.Tatal tau vitreg.

O fata ciudata.O lupoaica specialaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum