Capitolul 19

571 44 3
                                    

Rachel POV
M-am trezit simtind cum o mana ma mangaia pe par.Am tipat, m-am inors rapid si,inainte sa-mi dau seama cine e l-am impins asa de tare ca a fost azvarlit din pat si s-a lovit cu capul de perete.
Apoi am realizat ca baiatul era Caleb.Oh,nu!Eram uimita.Pe langa faptul ca el era in patul meu,de unde atata forta pe mine.Am scuturat din cap.M-am dat jos din pat si...in secunda 2 eram langa el fara sa-mi fi amintit sa parcurg distanta de vreo 5 metri pana la el.Ciudat!Caleb era bine.Am rasuflat usurata.El se uita la mine jumatete speriat,jumatate uimit.
-Caleb...imi pare asa de rau!N-am vrut,n-am stiut cine esti si...n-am mai spus nimic pentru ca dragutul de Caleb a inceput sa...ma sarute?!Ma asteptam la orice altceva:sa fie furios,sau glumet sau chiar sa taca,dar nu sa ma Sarute.
Am icnit,iar Caleb s-a desprins din ceea ce facea si se uita la mine ingrijorat.
-Ce e?intreba el.S-a intamplat ceva?Vrei sa ne despartim...?Il vrei pe Davis?parea sa zica toate astea cu o mare durere si ingrijorare in glas,iar corpul sau era ca un arc incordat,fiecare muschi iesindu-i in relief prin pielea sa palida.
Ma gandeam la cat de prostut putea fi uneori.
-Doamne,Caleb,cat poti fi de prostut!!Normal ca nu il vreau pe Davis ci pe tine.Pe tine te iubesc!!
Fata ii se lumina dintr-o data si incepu sa zambeasca cu gura pana la urechi.
-Nu-ti fa griji in privinta ranirii mele.Eu sunt bine.In schimb ar trebui sa te ingrijorezi de faptul ca ai puterea si viteza unui vampir,imi zise de data asta serios.
Atmosfera era mai sumbra decat acum cateva clipe.
-Oh,doamne!Nu mai vreau.Putere de varcolac,magician si acum VAMPIR!!!Cu siguranta e prea mult.
Caleb paru sa priceapa ca aceasta discutie nu va mai continua asa ca se ridica,imi zambi incurajator si imi zise.
-Am si eu vesti pentru tine!!
-Bune sau rele?
-Bune,imi raspune iar eu rasuflu usurata.
-Si care-s alea???
-Pai acum pot sta in lumina soarelui fara sa patesc nimic.
Asta era...cum sa zic eu....ABSOLUT MINUNAT!!!!!!
Am inceput sa topai de fericire peste tot prin casa.
-Usurel,trezesti toata haita!!!imi zise el incercand sa para serios,dar zambetul sau larg si amuzamentul din voce il faceau sa para si mai caraghios decat era.
Totusi ma opresc si il privesc cu un zambet ce exprima toata fericirea mea.Imi amintesc ca Daniel si Ely sunt probabil destul de ingrijorati cu privire la fratele lor asa ca il intreb:
-Ceilalti sunt bine??Si ei pot sa faca acelasi lucru ca si tine??
-Sunt in regula,dar ei nu pot sta in soare fara acea licoare.
Eu incuviintez incet si apoi ii propun sa mergem la masa.
Zambetul sau e asa de frumos incat nu-mi pot dezlipi privirea.Cam tarziu imi dau seama ca nu sunt imbracata adecvat si nici rutina mea matinala nu a fost pusa in practica.Of,ce uituca sunt!!Caleb pe de alta parte,parea scos direct dintr-o revista din-aia in care sunt numai poze cu tipi sexy.Cum reusea??Poate era din cauza ca-i vampir??
-Rachel,vii??ma intreaba nerabdator.
-Asteapta,ametit mic!!Spre deosebire de tine,eu am nevoie de un dus si niste haine noi.
Studiindu-ma,isi da si el seama de asta si,cu toate ca nu poate rosi,expresia de pe fata sa spune totul.Isi cere scuze si mormaie ceva care in mod normal n-ar fi trebuit sa aud,dar datorita,cel mai probabil,auzului meu de vampir,imi dau seama ca isi spune singur ca-i idiot.Nu reusesc sa ma abtin si incep sa chicotesc.El isi ridica privirea si se uita intrebator la mine.
-Aaammm,Rachel,ce-ai patit????
La auzul cuvintelor simt cum mai am putin si ma preling pe parchet din cauza rasului.Acum Caleb e si mai confuz.Nu-l invinuiesc,si eu sunt confuza.Incerc sa ma opresc din ras ca sa pot sa ii explic,dar nu reusesc.Eh,macar o sa mor razand.Greseala mea...nu trebuia sa ma gandesc la asta.Acum rad si mai tare!!Doamne,ajuta-ma!!Ma doare burta rau de tot,dar tot nu ma pot opri.Caleb mai are putin si isi iese din minti,iar eu deja ma rostogolesc pe parchet incercand in zadar sa ma opresc.
Dintr-o data simt o durere ascutita si il vad pe Caleb cum ma musca.Ma opresc din ras,iar acum simt cum lacrimile mi se preling pe obraz.Oare doar asta vrea el de la mine??Sangele meu???Evident ca da!!Cum am putut fi asa de proasta!!???Oftez usor,iar energia mi se evapora ca apa din cauza caldurii,dar in momentul in care ar fi trebuit sa mor,Caleb imi da drumul.Ce??
-Hai,da-i drumul!!Omoara-ma!!ii strig eu printre lacrimi.
Fata sa se schimonoseate intr-o grimasa si imi spune.
-Rachel,ce ai??Doar nu crezi ca incercam sa te omor,nu??
Cum indrazneste??Dupa ce ca doare atat de tare sa stiu ca nu-i indragostit de mine,mai si pune sare pe rana??
-Da,ca altfel de ce m-ai fi muscat??ii spun pe un ton taios si iritat.
Il aud cum ofteaza.
-Asculta!Daca nu te muscam nu te puteai opri din ras si muteai,dar totusi exiata un risc.Sangele de la oameni e foarte,foarte bun si pentru un vampir e aproape imposibil sa se opreasca,intelegi??Nu voiam sa mori,voiam sa te salvez!!
Cu toate ca mintea mea tipa la mine sa-l cred eu nu puteam face asta.Cum pot sti ca-i adevarat??
Este.Iti spun eu ca este!!Eliza!!!o strig bucurandu-ma ca a revenit.Esti teafara!!Da,sunt.Acum nu am timp de explicatii,dar iti spun ca vampirul nu minte.Si iubitul meu m-a salvat tot asa.Ai grija.Cu toate ca nu pare ceva serios,chiar este.Stai!!o strig eu.Vrei sa spui ca si tu ai avut un iubit vampir???Da,toate fiicele de alpha suprem sunt asa.Suntem un fel de anomalie.Acum distreaza-te!!!Ce???Cum adica anomalie??Eliza???Hey!??Of,Doamne a plecat si ca de obicei,m-a lasat cu o gramada de intrebari.
Imi ridic privirea spre Caleb si ii zambesc trist.
-Imi pare rau ca nu te-am crezut.Am crezut ca nu ma iubesti.
-Cum sa crezi asa ceva???
Am ridicat din umeri si i-am zis:
-Sa lasam asta la o parte.Trebuie sa mergem la masa.Mi-e o foame de lup,ii spun ranjind.
El pare sa-si revina la normal.
-Mda...pai cum altfel???
Incep sa rad,dar de data asta ma opresc.Am o gramada de varcolaci din haita de vizitat,dar mai intai...mancare!!!

O fata ciudata.O lupoaica specialaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum