Capitolul 16

609 45 4
                                    

    Va avertizez ca acest capitol si urmatorul vor fi putin cam triste

  Rachel POV
*Peste 2 zile*
  
   Am o durere ingrozitoare de cap si n-am pofta de mancare.Cred ca m-am imbolnavit.La naiba!Caleb a zis aseara ca azi va trebui sa mergem la liceu pentru ca deja e miercuri si nu vrem ca minunatii nostri colegi si profesori sa intre la banuieli.Asa ca nu le pot spune ca sunt bolnava,pentru ca nu m-ar mai lua cu ei si eu vreau sa merg.
     Ma ridic din pat,dar ma apuca ameteala.Incerc s-o contactez pe Eliza,dar nu raspunde orice as face.Acum si-a gasit ea sa fie furioasa??
     E lumina afara asa ca nu ma pot astepta ca cei trei sa vina sa ma viziteze.Aseara mi-au zis ca nu mai au decat 3 sticle de licoare,una pentru fiecare, iar una tine doar pentru 8 ore nu mai mult si ei nu vor sa le iroseasca consumandu-le inainte de a merge la liceu.
     Injurand printre dinti ma indrept spre baie sau cel putin incerc s-o fac pentru ca imediat ce fac un pas inainte,lumea se invarteste,iar eu ajung sa am o intalnire prietenoasa cu podeaua.Incep sa gem si incerc sa ma ridic,dar degeaba.Ametesc si mai rau.Am senzatia ca trebuie neaparat sa vomit,dar nu reusesc decat sa scuip putina saliva.Scarbos!
    Intr-un final ma apuc de ceva,nu stiu ce,si ma ridic.Imi ridic privirea mirata spre acel perete din fata mea care nu fusese inainte acolo si mi dau seama ca e Davis.Il tineam de camasa.Cu un icnet mi-am desprins mana si m-am dat in spate.Mare greseala!Am picat...in bratele lui Davis.
    -Davis,te rog,lasa-ma...,il implor eu cu o voce stinsa.
    -Nici nu ma gandesc!Nu poti sta pe picioarele tale,mai aveai putin si iti spargeai capul,iar tu vrei sa te las??imi zice revoltat si ingrijorat.Azi nu vei merge la liceu!concluzioneaza el.
    Eu dau sa ripostez,dar imi dau seama ca nu are niciun rost.Nu ma va lasa de bunavoie nici daca sunt fiica alpha-ului suprem.Dar cine zice ca trebuie sa merg cu ei??Am zambit in sinea mea.
    Am incuvintat incetisor din cap si i-am spus:
    -Bine,dar cu o conditie!
    Se uita surprins la mine.
    -Care?
    Am inspirat.
    -Caleb,....adu-l pe Caleb.
    Se intrista imediat,dar se conforma si iesi pe usa.Imediat cum a facut asta eu m-am ridicat din pat.Se pare ca imi mai trecuse din ameteala.M-am spalat pe dinti si m-am schimbat in viteza apoi am sarit pe geam si m-am indreptat spre liceu.

     Caleb POV

   Ii asteptam pe Daniel ca sa iasa din baie,cand Davis s-a napustit pe usa.O clipa m-am incordat,dar apoi m-am relaxat.Parea foarte ingrijorat si era mai palid decat de obicei.
   Fara sa stea pe ganduri imi spuse:
   -Am fost la Rachel ca sa o trezesc si am gasit-o pe jos,apoi ea s-a ridicat,m-a vazut,a tipat,s-a dat in spate si aproape ca si-a spart capul pentru ca nu se putea tine pe picioare.Am pus-o pe pat,iar ea mi-a cerut sa te aduc.Imi spusese toate astea dintr-o suflare.
    Cuvintele sale au fost ca un pumnal in inima,ma rog nu ca ar mai bate a mea,dar intelegeti voi.Fara sa stau pe ganduri m-am ridicat de pe pat si mi-am folosit puterea pentru a alerga cat mai repede pana in camera ei.Imi era gandul doar la Rachel,dar mi-am dat seama mult prea tarziu ca soarele era deja pe cer si ca putea sa ma faca scrum,deja eram afara.Am observat cu uimire ca nu ma ard,nu patesc nimic.Poate e din cauza vrajii lui Rachel?? Dar au trecut doua zile.
  O mica voce din mine tipa ca Rachel are nevoie de mine.M-am dezmeticit si am pornit sa alerg pana la cabana unde statea ea.
   Am deschis usa usor,ca sa nu o sperii,si m-am uitat prin camera.Nu era nimeni.Nici la baie,nici la bucatarie si nici in celalat dormitor.Am observat geamul deschis.La naiba!!Stia ca nu o vom lasa sa vina cu noi in starea in care e si s-a dus singura.
    M-am intors pe calcaie si am alergat pana la cabana lui Ely.Am dat buzna inauntru fara multe menajamente.
    -Ely!!am strigat cu toata puterea.
    -Ce s-a intamplat,creier prajit??ma intreba Ely evident enervata.
    Din pacate pentru ea nu aveam timp pentru jocurile ei.
    -Lui Rachel ii era rau,iar noi nu am lasat-o sa vina la liceu,iar ea pur si simplu,cred ca a sarit pe geam in timp ce Davis a venit sa-mi spuna.
    Lui Ely nu i-a luat mai mult de cateva minute pana sa se pregateasca,timp in care am stat si am privit ca prostu' in gol.
    La un moment dat Ely m-a scos din visare,tipand:
    -Idiotule,du-te sa-l avertizezi pe Daniel.De fapt stai aici.Cu cat stai mai mult in soare potiunea pe care ai luat-o se duce mai rapid.
   -Dar...eu nu am luat nicio potiune,nimic.
   Ely ma privi perpelexa.Parea ca vazuse cel mai oribil cosmar al ei devenit realitate.
   -Pai si cum naiba ai venit pana la mine??
   -Pai cand m-a anuntat Davis eram super agitat asa ca am uitat sa-mi iau potiunea,apoi m-am trezit ca stau in soare fara sa ma ard.Nu stiu de ce si cum.
   -Ciudat,fu tot ce zise Ely inainte de a porni spre usa si a ma anunta ca trebuie sa imi pregatesc chestiile pentru scoala.
   Am facut ce mi-a spus,iar in jumatate de ora eram toti gata,inclusiv Emily.
   Am pornit sa alergam cat de repede puteam, Daniel ducand-o in brate pe Emily.
   Am ajuns,iar eu eram super agitat.Nu o gaseam nicaieri pe Rachel.
   Pana la urma am ajuns in curtea din spate a liceului.Am vazut cu groaza ca Rachel zacea intr-o balta de sange.
   Se zice ca vampiri nu pot plange,dar eu am plans...pentru ca Rachel era moarta si era numai vina mea!!

   Hey,ce pot sa zic?Nu credeam sa ajung vreodata sa fiu pe locul 12 in Varcolaci. Va multumesc mult de tot!!💕💕💞💗.
  P.S. Nu va faceti griji in privinta lui Rachel.

  
  

O fata ciudata.O lupoaica specialaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum