*La media Magnus Fade*
Daria POVUnde e nenorocitul ala de magician?Il astept de 2 ore si el nu mai vine.Poate il voi concedia sau,si mai bine,il voi omori daca nu vine in urmatoarele 5 minute.
Din fericire pentru el,nu a durat mai mult de 2 minute pana cand in sfarsit s-a gandit si el sa apara.Barbatul care avea aprope 700 de ani,dar arata de maxim 27 era imbracat intr-o camasa subtire peste care isi pusese o jacheta de aceeasi culoare cu camasa,albastra.
Blugii sai nu aveau nici o cuta,iar pantofii erau absolut impecabili.Avea niste ochi extrem de ciudati,de un galben aprins ca la pisici,iar parul era usor ondulat si aranjat intr-o frizura la moda.
-Magnus Fade,unde ai fost?Ai intarziat aproximativ 2 ore,tip eu la el.
-Nu imi amintesc sa-mi fi spus si la ce restaurant ne vom intalni,iar,pe cuvantul meu,in acest oras sunt o gramada,imi spuse cu o noanta de amuzament in voce,dar in acelasi timp pe un ton taios.
Am tacut.E adevarat ca am uitat micutul amanunt,si anume,la ce restaurant ne vom intalni.Dar...asta nu trebuia sa-l impiedice,nu?Adica...e magician.
-Deci,imi puteti spune si mie care e scopul acestei intalniri?ma intreba politicos.
Am pufnit.De parca nu stia!Avea el scopurile sale.
-Te-am intrebat daca nu poti sa imi faci o vraja de camuflare si una pentru a nu fi arsa de razele soarelui,ii spun din ce in ce mai enervata de Inaltul Magician din Los Angeles.
-Iar eu am spus ca s-ar putea,nu-i asa?
Am oftat.Voia neaparat sa ma scoata din sarite.
-Da.Si de aceea am nevoie de un raspuns,ii raspund secata de energie si rabdare.Magnus POV
Am zambit.Se pare ca reuseam sa o enervez din ce in ce mai mult.Evident ca stiam de la inceput care era scopul pentru care ma chemase,dar nu ma pot abtine.Puteam sa ii fac antidotul impotriva razelor de soare-altfel cum ar fi putut Caleb,Daniel si Ely sa mearga prin soare?-,iar vraja de camuflare era mult prea simpla.
Evident ca aveam un scop pentru care o ajut.Nu voiam neaparat bani,dar trebuia sa se intalneasca cu printesa varcolacilor.Rachel POV
-Caleb,il intreb eu pe proaspatul meu iubit.
-Mm...ce-i?intreaba incercand sa isi bage in gura cat mai mult cozonac.
Vazand imaginea aceea,incep sa chicotesc.
-In prima zi in care te-am intalnit,stateai in soare,dar nu pateai nimic.Cum e posibil?il intreb acum foarte curioasa.Nu stiu de ce nu il mai intrebasem asta pana acum.
-Pai...,el parea ca sovaie,...un magician pe nume Magnus Fade ne-a facut un fel de licoare sau ceva de genu' pentru a putea face asta,dar acum nu o mai luam.E foarte scumpa,incheie blondul din fata mea.
La auzul acestor cuvinte,Emily care statea si ea la masa,aprope se ineca cu ceaiul.Dupa ce il scuipa,il intreba:
-Magnus Fade,Inaltul Magician al Los Angelusului?
Caleb parea perpelex.
-Da,de unde il stii?
-El e magicianul pe care il platim ca sa ne duca in jungla Amazoniana.
Acum Caleb era cel care era cel mai mirat.
-Wow!....Apropo unde sunt Ely si Daniel?o intreba schimband subiectul.
-In camerele lor.
-Ce bine!Daca mai stateau mult afara rasarea soarele si ii ardea.Cred ca vreu si eu sa merg in camera mea.
Am vazut cum Emily se intrinsteaza.
-E deja zi afara.
Acum Caleb parea extrem de trist.
Trebuia sa fac ceva.Dar ce?
Lasa-ma pe mine la comanda.Ok,dar....N-am mai apucat sa o intreb nimic caci am simtit cum ceva se schimba.Caleb si Emily erau palizi si se dadusera cativa pasi inapoi.M-am apropiat de Caleb.
-Lasa-ma sa te ating,ii cer.
Desi era speriat s-a apropiat.L-am prins de mana.Acum in jurul sau era o aura ciudata,cenusie.
-Acum poti merge in camera.Grabeste-te.Nu va tine mai mult de 10 minute.
El a incuvintat si s-a dus afara.Se auzi un strigat de fericire.
-Merge!!!
-Super,acum grabeste-te.
Im curand m-am pus si eu pe pat si am adormit instant.
CITEȘTI
O fata ciudata.O lupoaica speciala
Loup-garouO fata normala...sau nu.Rachel are 17 ani si a trait pana acum ca un muritor de rand,dar totul se schimba atunci cand un nou coleg se muta in clasa ei.Atunci afla de la mama sa ca e varcolac si afla de conflictele dintre ei si vampiri.Pentru ca pla...