Rachel POV
*Flash Back*Alerg ca nebuna ca sa ajung la liceu.Nici nu mai am notiunea timpului.Stiu ca ma fortez si cel mai probabil de la ameteala si durere de cap voi pica de indata ce ma opresc,dar nu prea imi pasa.
Ajung in sfarsit in curtea din spate a liceului.Am o presimtire foarte,dar foarte,rea.Vad in departare o femeie inalta si supla cu un catalog sub brat.Se apropie de mine.
-Buna ziua!ii zic respectuos.Nu v-am mai vazut pe aici.
Nu ma simteam in stare de nimic,totul se invartea cu mine,iar in acel moment nu voiam decat sa ma pun pe asfalt sau oriunde altundeva si sa dorm pentru mult timp de acum incolo.Dar ceva ma impiedica.Femeia asta emana rautate pura,dar ceea ce mi-a spus ma facea sa cred ca ma insel.
-Buna,dulceata,zise ea zambind.Sunt noua profesoara de chimie.
Eu am incuviintat cu o mica miscare a capului.Mare greseala.Am picat direct peste noua mea profa de chimie.La naiba!
Spre surprinderea mea ea pur si simplu ma prinde,apoi ranjeste sadic si imi spune:
-Micutei printese ii e rau??
O,nu!Cred ca tocmai mi-am dat seama cine e.Banuielile imi sunt confirmate.Ea isi scoate coltii din teaca si se apropie de gatul meu.Ma zbat ca sa scap din stransoare,dar eram mult prea slaba.Cine m-o fi pus sa vin azi la scoala??E tot mai aproape.Ii simt coltii atingandu-mi pielea fina a gatului.Inaca putin,iar eu nu pot scapa!Inca un milimetru.Ea pare ca savureaza momentul.O durere asurzitoare porneste din zona gatului si se extinde in tot corpul.Imi pierd puterile cu fiecare secunda,nu mai pot lupta!Imi las corpul moale si ma scufund intr-un intuneric adanc.Daria POV
Ii las corpul pe asfalt intr-o balta de sange si o privesc cu satisfactie.E moarta.Din pacate pentru mine sangele ei e prea toxic ca sa-l pot bea pe tot.Ii las trupul fara viata acolo unde e,iar eu plec de aici fara a avea resentimente.Asta a fost o parte din razbunare.End Flash Back
Caleb POV
Mormantul ei e frumos.E impodobit cu o multitudine de flori care emana miresme imbietoare.Corpul ei plapand imbracat intr-o simpla rochita alba este asa de rece si fara viata.Imi doresc sa mor,iar.Blestem in gand persoana care a facut acest lucru absolut oribil.Mi-a luat-o de langa mine.Mi-a luat fericirea.Mi-a luat sufletul!Dar pe cine incerc sa pacalesc aici?E numai vina mea.Daca stateam cu ea,daca nu plecam in alta cabana...Eu doar i-am oferit intimitate,desi voiam din tot sufletul sa ma aflu langa ea,s-o protejez.Acum e moarta!Mormatul captusit pe dinauntru cu un material fin si rosu e asezat chiar in fata mea.Nu vreau sa ma uit la el.Nu vreau sa-mi amintesc ce s-a intamplat.Dar n-am eu norocul asta!Amintirea chipului ei mereu zambitor si optimist si curajos...chipul ei perfect e pastrata in mintea mea.Toate intamplarile prin care am trecut...e prea mult pentru mine.Incep sa plang.Imi pun tot amarul si suferinta in acele lacrimi.Simt ca nu mai rezist!
Plang de doua ore incontinuu.Toti stau departe de mine.Stiu ca vor sa fiu singur.Ii apreciez.Niciodata nu mi-au placut oamenii care se baga asa in viata ta si incerca sa te faca sa te simti mai bine spunandu-ti o gramada de chestii incurajatoare si fara sens.
Slujba incepe.Preotul tot bolboroseste chestii fara sens pe care nici nu le aacultam.Eram mult prea preocupat sa ma uit absent la mormantul in care se odihnea micuta mea.Nu suportam gandul ca e moarta.Pur si simplu nu voiam sa accept,dar pentru ca tot universul e impotriva mea,toate lucrurile aratau exact pe dos de ce voiam eu sa cred.De ce speram.
Am observat cu indiferenta cum oamenii din jurul meu se duc si o pupa pe frunte in semn de adio si ii spun cuvinte frumoase.La gandul ca altcineva o pupa,chiar si pe frunte mi-a venit sa sparga ceva,orice.
Mi-a venit randul.Trebuia sa fac ceva ca sa arat ca am fost iubitul ei.M-am tot gandit ce naiba sa fac,apoi ca prin minune mi-a venit o idee.
Am sarutat-o pe buze.Niste buze reci,dar pastrand inca amintirea celor calde si umede.Dupa ce am terminat am rostit cele doua cuvinte care m-au distrus pe interor.
-Adio,Rachel!!!
CITEȘTI
O fata ciudata.O lupoaica speciala
WerewolfO fata normala...sau nu.Rachel are 17 ani si a trait pana acum ca un muritor de rand,dar totul se schimba atunci cand un nou coleg se muta in clasa ei.Atunci afla de la mama sa ca e varcolac si afla de conflictele dintre ei si vampiri.Pentru ca pla...