Capitolul 24

265 21 6
                                    

    Am ramas masca la auzul raspunsului,iar parul de pe maini mi s-a ridicat ca un raspuns la numele magicianului ce i-a rapit pe cei mai buni prieteni ai mei.Am marait si am dat sa-l atac,dar o mana ferma si calda ma opri.M-am uitat in spate la baiatul ce ma oprea sa-l sfasii pe cel ce era in fata mea,cu o privire ce ar putea ucide,dar el nu se clinti.Ma privea la fel,dar el era un Alpha.Am scheunat usor si am dat inapoi.Imi dadu drumul,iar eu m-am uitat la Emily dupa ajutor,dar era impietrita.
     Am vrut s-o ating,dar apoi m-am razgandit si m-am intors spre Axel.
      -Ce vrei sa spui?Daca tot spui ceva,spune-o pana la capat,aproape ca am scuipat cuvintele spre el.
    Contrar asteptarilor mele,"zana" a inceput sa rada.Isteric.Iar asta ma calca asa tare pe nervi ca nimeni nu m-a putut opri.Mi-am imfipt mainile in gatul lui si nici ca voiam sa-i dau drumul pana cand nu-mi dadea niste raspunsuri.
     Axel se ineca din cauza lipsei de aer si incepu sa aiba o noanta din ce in ce mai albastra la fata.Nici ca-mi pasa mai putin.Il voiam mort!Asa ca l-am strans si mai tare.Gatul incepuse sa-i tremure dupa aer,iar eu mi-am intetit stransoarea.Dar apoi....m-am oprit brusc.Ce m-a oprit?O atingere rece,usoara si familiara pe spatele meu si o soapta aproape ingrozita in urechea mea.Cu toate ca tonul vocii era de nerecunoscut ,am stiut cine e dupa fiorii ce ma cuprindeau din cap pana-n picioare.Am icnit ingrozita de mine si i-am dat drumul aproape instantaneu lui Axel.M-am intors rapid spre Caleb cu parul biciuind aerul.Asa am observat cel mai ciudat lucru din istoria vietii mele.Parul meu,atat de roscat,era acum negru ca pana corbului.Uimita pe moment,am uitat de toate si m-am inspectat dorindu-mi sa vad daca mai era ceva schimbat la mine.O groaza pura m-a cuprins cand mi-am pazut pielea,atat de alba si fara culoare.Am tipat ingrozita de mine,si panicata m-am dat un pas inapoi,lovindu-ma de pat si dezechilibrandu-ma.Caleb mi-a prins mana intr-o stransoare ferma,dar afrodisiaca pentru mine,in incercarea de a ma prinde si a ma calma.Si a mers.Pe masura ce ma calmam culorile pielii si ale parului imi reveneau la normal.
     Am expirat usurata.
      -Ce a fost asta?am intrebat,privindu-l pe Caleb in ochii sai ce ma hipnotizau de fiecare data,dar nu ma puteau mintii.
       I-am vazut ezitarea inainte de a raspunde,si am stiut ca imi ascunde ceva:
       -Nu stiu...
       Am dat sa protestez ,dar am facut greseala de a ma uita dupa Davis si Emily.Si le-am vazut frica din ochi!Cand au observat ca ma holbez la ei,s-au dat un pas in spate cuprinsi de frica.Am icnit si instinctiv am facut un pas in fata in dorinta de a le arata ca nu sunt periculoasa.Dar atunci au tipat pur si simplu si au luat-o la fuga.Caleb se uita si el dupa ei cu o privire dezaprobatoare,dar mie nu-mi pasa.M-am prabusit pe podea si am simtit o lacrima prelinganduse pe obraz.Caleb se aseza langa mine si imi sopti vorbe de magaiere,iar eu aproape ca m-am simtit mai bine,dar apoi am auzit un ras isteric cunoscut din spatele meu.
     M-am intors furioasa spre Axel si un marait animalic imi iesi din gat.Asta ar fi infricosat pe orcine,dar Axel zambea si ma tintuia cu privirea.Stiam ca daca il mai privesc voi face iar o criza,asa ca mi-am lasat capul in jos si i-am cerut cat de calm am putut informatii.
    De data asta a mers.A inceput sa ne spuna cu ce scop venise aici,iar eu si Caleb l-am ascultat cu atentie:
     -Bun,stii cine e Magnus Fade,fiica a naturii?Sunt sigur ca nu,asa ca iti voi spune:este un magician ce este special platit pentru a face anumite treburi cerute de client.De obicei sunt chestii obisnuite:invocare de demoni,farmece,leacuri,dar sunt si unele cazuri cum ar fi cel de fata cand e cu mult mai complicat.A fost platit...nu stiu de cine si nu dau nume,pentru a te transforma in creatura  suprema care se spune ca va salva lumea de la pieire in schimbul sacrificarii acesteia.Creatura suprema este o combinatie intre toate rasele magice,dar care a trait o viata de om.Tu indeplinesti deja 4 din cele 5 conditii.Esti varcolac,magician,vampir si ai trait o viata de om.Asa ca tu esti cea mai buna sansa pentru ei.
     Cat despre mine,eu sunt aici pentru...-spuse si apoi cobori din pat,indrepandu-se cu picioare tremurande spre mine-,pentru a face asta!ma saruta scurt pe frunte si isi continua discursul,ranjind:
     -Acum ai devenit creatura suprema,succes la lupta contra destinului,fiica a naturii!incheindu-si pledoaria facandu-mi misterios cu ochiul.
     Apoi disparu,lasandu-ne:pe Caleb inmarmurit si neputincios,iar pe mine tipand de durere.

  Buna,tuturor!Si,da,am revenit!!!Surprinzator,nu?Ei bine,imi cer scuze pentru lunga pauza,dar azi m-a lovit brusc cheful sa scriu,asa ca iata capitolul!Sper sa va placa.
    A,si pentru ca am mai multe finaluri in cap si nu stiu cam ce ati vrea voi,spuneti-mi cam ce ati vrea sa se intample in continuare!😍😍😍😍😘😘😘😎😎🤗🤗🤗
    Va iubesc!!😍😍😍

    
     
     

O fata ciudata.O lupoaica specialaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum