ZK ● Tanıtım

3.3K 29 4
                                    

Tanıtım

"Sizin geçmişle işiniz bitmiş olabilir ama geçmişin sizle işi asla bitmemiştir." -Thomas Edison

Barmen bir kız ile iyi aile çocuğu bir oğlan tanıştı.

Karmen; zor, anlaşılmaz ve karanlık... O, cevapsız bir bilmece. 

Tuna; iyi, zeki ve meraklı. 

Onlar ya birbirinden nefret edecek, ya da Tuna cevapsız bilmeceyi çözecek.

Karmen, geçmişini saklamayı nereye kadar becerebilecek? 

Y.N: Merhaba okurlarım.Sizleri çok özledim.Kraliçe'de, Magnabellum'da, INTOT'ta bana çok destek oldunuz.Ben de bu yaz yeni hikayemle karşınızdayım.Bu kez çok farklı bir konu işliyorum.Ancak tanıtımdan konu çok anlaşılmıyor.Sadece karakterlere bir bakış açınız olsun diye bu tanıtımı ortaya koydum.

Multimedia kısmında tanıtım videosu var.İlk bölüm multimedia'sına karakterleri de koyacağım.Ve her bölüm başında,o bölümle ilgili bir dize veya söz -şarkı sözü de olabilir- ekleyeceğim.Tanıtıma da koydum.Ancak yüzeysel düşünmeyin.Her sözün bir anlamı var, direk akla gelmeyen anlamlar.Ve hikaye dikkatle okunması gereken bir hikaye.Gözden kaçırdığınız bir ayrıntı ilerdeki bir olayı işaret ediyor olabilir.Bakalım ayrıntıları yakalayabilecek misiniz? Hikaye için çok heyecanlıyım.İlk bölüm de bugün gelecek.Keyifli okumalar!

 

ZOR KIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin