Pewnego słonecznego dnia Kazu jak zawsze wstał jak ranny ptaszek i poszedł pobiegać robi to codziennie aby nie stracić kondycji, jest bardzo dobrze zbudowany i chce być w dobrej kondycji ponieważ marzy o tymże pewnego dnia zostanie dobrym policjantem który będzie chronił oraz pomagał zwykłym obywatelem miasta i będzie mógł być z siebie dummy. Podczas biegania napotyka Yuto swojego bliskiego przyjaciela który mieszka nie daleko niego znają się już dobre 10lat, mają wspólne zainteresowanie i Yuto też chce zostać policjantem jak Kazu ale z trochę innych powodów po prostu chce być silny i tyle. Umawiają się że po bieganiu razem pójdą na zajęcia i że spotkają się o 10 na moście , potem obaj się rozeszli a by się od świeżyć przebrać i naszykować na wykłady.....
Nastała godzina 10 i Kazu czekał już a swojego najlepszego przyjaciela , w oddali już słychać wołającego imię Kazu przez Yuto gdy już oboje się spotkali za czeli kierować się w stronę uczelni i rozmawiać między sobą na temat który zawsze jest poruszany wśród płci męskiej hmm tak o miłość chodzi. Yuto pyta się swojego przyjaciela czy chciał by się kiedyś zakochać i jaki jest jego typ oczywiście Kazu przyznał się swojemu najlepszemu przyjacielowi że jest orientacji homoseksualnej okazało się wówczas że Yuto tak samo jest homo i mogli na spokojnie między sobą na ten temat rozmawiać. Kazu odpowiada na pytanie że na razie o tym nie myśli ponieważ teraz jego priorytetem jest się wykształcić i zostać policjantem i nie w głowie mu amory przyjaciel się uśmiecha ahh jak tak dalej pójdzie zostaniesz sam mamy już 24 lata mówi, czas by było kogoś poznać ale z drugiej strony hmm ciężko będzie znaleźć osobę która jest tej samej orientacji co nasza , Kazu potwierdza to zdaniem : no wiesz że mało ludzi jest takiej orientacji mimo że związki homoseksualne zostały zlegalizowane.Oboje na chwile ucichli widząc uczelnię i oczywiście Akie-g oczekającego na nich pod brama jest to ich drugi przyjaciel razem zawsze dzielą się ze wszystkim nawet swoim śniadaniem. Gdy doszli do bramy przywitali się z Akim i oczywiście zaczeli kierować się w stronę pierwszej wykładowej sali gdy tam dotarli zajeli swoje miejsca i czekając aż lekcja się zacznie sprawdzali swoje zadnie domowe jakie mieli przynieść zrobione na matematykę oczywiście poprawiali błędy między sobą. Wszyscy w trójkę siedzieli obok siebie jedno miejsce obok Kazu było jeszcze wolne ponieważ ich klasa nie była liczna dlatego też parę miejsc było jeszcze wolnych ......
Nagle do klasy wchodzi nauczyciel profesor Takeru wszyscy się uciszają ponieważ za chwilę miała zacząć się lekcja ale zanim to nastąpiło pan Takeru ogłasza informacje : Dziś do naszej klasy dołączy nowy uczeń który z pewnych przyczyn musiał się tu przenieść i woła nowego ucznia do klasy,oczom innym uczniom ukazuje się piękny przystojny chłopak o bardzo dobrej budowie ciała miał piękne niebieskie oczy oraz czarne włosy ubrany był w dżinsy i koszule w kratę gdy wszedł wszyscy oniemieli ja widok takiej przystojnej osoby jak nowy uczeń. To jest Hiro jest w waszym wieku : chłopak zaczyna się przedstawiaćjestem Hiro mam 24 lata musiałem się tu przenieść z powodów rodzinnych chce zostać policjantem mówiąc to rozgląda się po klasie i jego wzrok przykuwa Kazu wpatrując się w niego mówi że liczy na owocna współpracę gdy kończy się przedstawiać Takeru prosi żeby Hiro znalazł sobie miejsce i usiadł ponieważ czas zacząć lekcję. Hiro zajmuje oczywiście miejsce obok Kazu w którego wpatrywał się już od jakiejś dobrej chwili. Siadając obok niego mówi w końcu cię znalazłem, Kazu odwraca się do niego głową i mówi , co mówiłeś ?? : nie nic odpowiada Hiro. Lekcja się zaczyna nauczyciel tłumaczy zadania na tablicy uczniowie się wpatrują żeby je zrozumieć.... wszyscy oprócz Hiro on dalej wpatruje się jak w obrazek na kolegę który siedzi obok niego....Kazu zaczyna się irytować ale nie reaguje stara skupić się na lekcji ..... godzina lekcyjna minęła bardzo szybko po skończonej lekcji nauczyciel zebrał prace domowe od uczniów, i pozwolił im iść na przerwę trójka przyjaciół poszła na stołówkę a by sobie odsapnąć i odpocząć i porozmawiać w spokoju, czekała ich jeszcze godzina polskiego , angielskiego i 4 godziny wychowania fizycznego. Yuto zaczyna temat nowego ucznia : nie wydaje wam siędziwy ten cały Hiro ?? Aki potwierdza cały czas się gapił na ciebie Kazu ..... nie wiem o co mu chodzi powiedział pod nosem Kazu cały zirytowany przez niego nie umiałem się skupić na lekcji ahhhh wzdycha zmęczony tą sytuacją ..... nie martw się pewnie onieśmielił się twoim wyglądam , tak ponieważ Kazu też był bardzo atrakcyjny i miał powodzenie nie tylko u dziewczyn , miał zielone magiczne oczy i brązowe włosy ubierał się bardzo modnie czarne spodnie z dziurami i do tego biała koszulka z modnym napisem...... Kazu wyśmiał swojego przyjaciela który to powiedział ha ha ha nie rozśmieszaj mnie .......Yuto pyta dlaczego przecież jesteś przystojny rozrywany przez innych każdy chciał by z tobą iść na randkę Akie dopowiada mamy szczęście że się z tobą przyjaźnimy. Dajcie spokój nie róbcie ze mnie modela, jestem normalnym uczniem nic więcej ale dziękuje wam z uśmiechem mówi Kazu. Nagle do stołówki wchodzi Hiro nowy uczeń i od razu zrzuca wzrok na Kazu gdy ten to zauważa wychodzi z przyjaciółmi i idzie do sali na koleje lekcje teraz czaka ich polski gdzie będą pisać wypracowanie na temat Służb specjalnych jakie istnieją i do czego są ..... w czasie drogi do sali podchodzi do Kazu dziewczyna o imieniu Chika i prosi go czy poszedł by z nią na randkę .....oczywiście chłopak odmawia mówiąc że ie interesuje się dziewczynami ani miłością teraz skupia się tylko na nauce Chika odchodzi ze spuszczoną smutną miną ona kocha się już w Kazu od 2lat i teraz dopiero odważyła się do niego zagadać a on ją tak zbył .....no cóż Kazu już taki jest nie będzie się zmuszał do czegoś czego nie chce. Cała trójka doszła już do klasy i zajęła miejsca, zaczęła się lekcja wszyscy skupili się i pisali wypracowanie nauczyciel obserwował swoich uczniów w ciszy ponieważ wszyscy byli tak skupieni nad swoja praca jedynie Hiro od czasu doczasu spoglądał na swojego kolegę .....czas minął lekcja się skończyła uczniowie oddali swoje wypracowanie i rozeszli się na przerwę teraz wszyscy poszli na śniadanie aby posilić się i nabrać sił każdy wziął sobie kanapki i usiedli i zaczeli zajadać rozmawiają teraz o imprezie na którą cała trójka ma się wybrać w sobotę co ubiorą gdzie się spotkają itp. słychać dzwonek zakańczający przerwę czas na godzinę angielskiego na której prowadzone są krótkie rozmówki aby każdy uczeń mógł się porozumieć gdy jakiś obcokrajowiec będzie potrzebował pomocy i żeby mogli się wtedy z nim porozumieć a ponieważ język angielski jest najpopularniejszym językiem i najwięcej się go używa więc właśnie tego języka się uczą. Każdy z uczniów przeprowadza krótką scenkę z nauczycielem który poprawia jego błędy i nakierowuje na odpowiedni tor ...... po zakończeniu wszystkich rozmówek akurat skończyła się lekcja teraz ostatnie 4godziny to wychowanie fizyczne jest go najwięcej ponieważ policjanci muszą mieć dobrą kondycje i muszą być wysportowani w razie jakiego kolwiek pościgu żeby dali sobie radę.
Chłopcy poszli się przebrać w strój do ćwiczeń krótkie spodenki i koszulka na ramkach ....gdy wszyscy byli już przebrani uczniowie zebrali się na sali i czekali na nauczyciela. Hiro widząc Kazu ubranego w ten sposób omieniał na widok jego wyrzeźbionych mięśni ramion i ud już nie mówiąc o tym że pod koszulką na pewno ma wyrzeźbiony brzuch .....patrzy na niego i patrzy Kazu już nie wytrzymuje i zamierza do niego podejść i zapytać się o co chodzi ale właśnie na salę wchodzi nauczycieli ogłasza że Hiro jest jego pomocnikiem w prowadzeniu lekcji ponieważ jest bardzo wysportowany może nam pomóc i dać jakieś wskazówki wszyscy są w szoku i patrzą na Hiro ten tylko się uśmiecha po ogłoszeniu komunikatu powoli zaczyna się lekcja ,niestety Kazu traci możliwość zapytania się podejrzanego ucznia a co mu biega ale jeszcze nadarzy się okazja ......i to nawet bardzo szybko ponieważ po ćwiczeniach indywidualnych jakie zlecił pan Takeru uczniowie mieli połączyć się w pary i zacząć ćwiczenia wspólne i Kazu niestety kończy w parze z Hiro nie jest tym zachwycony ale też w końcu może z nim porozmawiać. Kazu podchodzi do Hiro i pyta się : o co ci chodzi ?? czemu co chwilę się na mnie patrzysz ?? wyjaśnij mi to !! Hiro uśmiecha się i mówi naprawdę cie znalazłem .....co co ty mówisz my się znamy ??odpowiada Kazu odpowiadając na pytanie Hiro mówi nie nie znamy się ale cię szukałem szukałem kogoś takiego jak ty ...... Kazu zaczyna się coraz bardziej irytować nie znamy się ale mnie szukałeś ?? o co w tym wszystkim chodzi !!!!! zaczyna krzyczeć zdenerwowany tak głośno że wszyscy słyszą i zaczynają patrzeć co się dzieje .........mów wreszcie bo ci przywalę !!!!!!!!Spokojnie chodzi mi o to że jak tylko wszedłem do klasy od razu przykułeś mój wzrok jesteś bardzo przystojny mówi nowy uczeń....ale co to ma do rzeczy ?? hmmm a no ma i to wiele w tej chwili Hiro przyciąga za koszulkę Kazu do siebie i całuje go na oczach wszystkich po chwili odrywa się i mówi szeptem do jego ucha zakochałem się w tobie i w tym jednym momencie Kazu cały się zaczerwienił tylko nie wiadomo czy ze złości czy wstydu...........
CZYTASZ
Policyjne Marzenia
RomanceMoimi głównymi bohaterami będą Kazu który jest absolwentem na studiach służb wojskowych i policyjnych ponieważ jego marzeniem jest być policjantem i chronić oraz pomagać zwykłym obywatelom , drugim bohaterem jest Hiro który zostaje przyjęty jako pra...