Rozdział 16 - Czas Napięcia i szaleństwo

23 3 2
                                    



Hiro budzi się pierwszy i idzie przyszykować  śniadanie …..aby mieć siły żeby przetrwać egzaminy……
Spędza dłuższą chwile w kuchni….. gdy już wszystko było naszykowane, poszedł obudzić śpiącego jeszcze Kazu….. budzi go delikatnym całusem w policzek…. Kazu otwiera oczy i widzi ukochanego….
- Kazu śniadanie gotowe, więc chodźmy jeść….
- umm, dobrze – mówi lekko poczerwieniony……
- nic ci nie jest,  jesteś czerwony na twarzy…..
- nie nic, chodźmy …..
Para udaje się do kuchni, zasiada przy stole :
- łał, ty to wszystko zrobiłeś …
- to nic takiego, naprawdę….
Na stole była przygotowana świeża sałatka z pomidorów, sałaty, ogórków i cebuli oraz przyprawami które dały odświeżający i energetyczny smak, do tego kanapki z masłem i szynka, świeża herbata oraz pokrojony w kostkę żółty ser , papryka i małe kiełbaski…….. śniadanie było bardzo dobre, dodające dużo sił i energii……
- do egzaminów mamy jeszcze czas, to może zaparzę jeszcze kawę ….proponuje Kazu
- w sumie czemu nie, jest dopiero 10 a egzamin mamy na 14 więc zdążymy wypić na spokojnie…..
- w takim razie ja pozmywam i zrobię kawę, a ty idź do pokoju i poczekaj ….
Kazu szybko i sprawnie posprzątał po śniadaniu i zaparzył kawę …… Przynosząc ja do gościnnego pokoju, gdzie czekał na niego Hiro, który włączył telewizor z jakimiś wiadomościami…….. Kazu siada na kanapie, zaraz obok Hiro……
- stresujesz się egzaminami, pyta Hiro…….
- hmm trochę, ale wiem że będzie dobrze w końcu dobrze się przygotowaliśmy……
- masz racje, damy rade mówiąc to uśmiecha się do przyjaciela …..
- dziś po egzaminach pamiętasz ??  mamy iść na imprezę…..
- tak, pamiętam……
- a po zabawie zrealizuje swoją obietnicę …..
- hmm jaka obietnicę ?? o co ci chodzi ??
- oj, czyżbyś już zapomniał ??
- hmm ??
- oj, no wiesz jesteś okropny…… Hiro przysuwa się do Kazu …..  : zapomniałeś już co się wczoraj wydarzyło,  ja nie zapomniałem,  bardzo ci dziękuję,  nigdy nie myślałem że to dla mnie zrobisz…….
- Kazu się zawstydza….
- ale jesteś słodki gdy się wstydzisz,  mówiąc to ukochany łapie jego dłoń i zbliża się, szepcząc delikatnym głosem do jego ucha : obiecałem że po wszystkim, porządnie cie przelecę …….
- Kazu szybko się odsuwa i obraca głowę,  ze wstydu chciał by się zapaść pod ziemię……
Powoli zbliża się godzina 12,  więc Hiro idzie do siebie do domu aby się naszykować do egzaminów… żegna się z Kazu szybkim buziakiem…..
- widzimy się przed szkołą ??
- tak …..
Kazu zostaje sam….. więc zaczyna się szykować, bierze szybki  prysznic i szykuje ciuchy  na egzaminy, ubiera się w czarne spodnie z garnituru, biała koszule i krawat oraz marynarkę w kolorze bardzo bardzo, ciemnej zieleni, prawie podchodzącej pod czerń……. włosy zaczesuje szczotką do tyłu z lekką małą ilością nałożonej gumy, aby nie odstawały mu żadne kosmyki i spina włosy w kucyk….. do torby, pakuje czarne dresowe spodnie i białą koszulkę na ramkach oraz adidasy biało czarne – ten struj posłuży na egzamin z ćwiczeń fizycznych….. oczywiście przybory do pisania tez już spakowane, więc Kazu już był gotowy…. Chłopak jest bardzo elegancki i przystojny, w końcu to są egzaminy końcowe….. zbliżała się pora do wyjścia, więc Kazu ubiera czarne eleganckie buty, bierze torbę i wychodzi ….oczywiście pod brama czeka już dwójka przyjaciół Yuto i Aki,  teraz tylko czekają na Hiro który zjawia się 5 minut później…. Kiedy cała czwórka jest już w komplecie……. Kierują się w stronę Sali, w której miał odbywać się egzamin……… klasa była tak przystosowana do egzaminu,  że każdy siedział osobno….. wszyscy uczniowie zajeli  swoje miejsca, czekając aż pojawi się nauczyciel i komisja…… wybija godzina 14 i do klasy wchodzi komisja składająca się z 3 osób, oraz nauczyciel kierujący…… uczniowie dostają swoje testy na których jest sto pytań, które mają po 4 odpowiedzi, niektóre mają tylko jedna poprawna, a niektóre więcej co jest bardzo podchwytliwe, za każdą poprawna odpowiedz dostaje się jeden punkt , aby zaliczyć egzamin trzeba mieć 80 punktów, czas na rozwiązanie testu to 2 godziny czyli 120 minut….. czas ruszył, wszyscy skupili się na rozwiązywaniu  testu….. czas leciał nieubłagalnie, a 100 pytań to dużo, lecz kto się przygotował to nie powinien mieć z tym problemu……. nagle nauczyciel oznajmia że zostało 30 minut do końca…… 10 minut po ogłoszeniu nauczyciela Kazu, Hiro, Yuto i Aki oddaja test, niestety musza czekać aż wszyscy skończą pisać aby opuścić sale…… uczniowie powoli oddają testy, czas zbliża się ku końcowi……. I w końcu wybija godzina 16 : proszę wszystkich o oddanie testu czas dobiegł końca – ogłasza nauczyciel …….
Wszyscy uczniowie oddaja testy i następuje ogłoszenie : teraz macie godzinę przerwy i potem egzamin sprawnościowy, możecie się rozejść……
Każdy z uczniów odczuł ulgę…… cała czwórka idzie kupić sobie w sklepie szkolnym cos do picia i idą usiąść na ławkę, przed szkołę….. stres się zmniejszył, ale nie znikł całkowicie…..
- jak wam poszło ?? zaczyna rozmowę Yuto…..
- hmm, był dość trudny….. ale ze względu że się tak przygotowaliśmy nie miałem problemu z rozwiązaniem go…… odpowiada Hiro
- no nawet ja poradziłem sobie z tym całkiem nieźle, dodaje Aki 
- no, jednak dobrze było się pouczyć … na pewno zdamy ….. mówi pewnym głosem Kazu ….
Niestety odpoczynek dobiega końca, czas się przebrać i iść na egzamin sprawnościowy…. wszyscy kierują się do przebieralni i potem na sale gimnastyczna oraz na poligon….. ponieważ pierwsza część, to strzelanie do tarczy i  podnoszenie ciężarów, a potem na poligonie cały tor przeszkód do przebycia na czas, cały tor liczył 2 km ……..każdy z uczniów musiał wykonywać ćwiczenia po kolei,  gdy już je wykonał i zaliczył test, mógł się oddalić do domu….. czwórka przyjaciół także i z tym testem nie miała problemu, chociaż każdy był dobry w czymś innym ……. gdy cały egzamin się skończył, dochodziła godzina 20…. Każdy już był zmęczony, i pragnął jak najszybciej udać  się w domu, lecz nie nasi przyjaciele w końcu kiedy jest już po egzaminach i zostało już teraz czekać na wyniki, które miały się pojawić za dwa dni……. Mogli w końcu udać się na zaplanowaną imprezę, na która się umówili…. Oczywiście udali się do domów aby się przebrać, i mieli się spotkać na przystanku autobusowym, za godzinę………
Kazu był na przystanku jako pierwszy  i czekał na przyjaciół, którzy przybyli 10 minut później…… wszyscy wsiadają do autobusu i ruszają na imprezę…….
- dziś się zabawimy na maxa !!! mówi Aki ….
- oczywiście, w końcu na to zasłużyliśmy….. dodaje Yuto
- no zagramy w kręgle i bilarda, porządnie popijemy i potańczymy …… będzie super stwierdza Hiro
- no tylko nie przesadzajmy…… żeby nie było problemów, w końcu mamy zostać policjantami…. ostrzega przyjaciół Kazu
- spokojnie wiemy ,wiemy…. Uspokaja go Hiro…..
W końcu cała grupa dociera na miejsce…… wchodzą do klubu zasiadają przy stoliku, a Hiro idzie zmówić  piwa……
- to co robimy najpierw ?? …… pyta Aki
- może najpierw bilard …?? Proponuje Yuto ………
Wszyscy zgadzają  się na propozycje kolegi i udają się do stołu aby zagrać…… cała gra trwa około godziny, całą grę wygrywa Hiro, potem udają się na kręgle, wszyscy świetnie się bawią , kręgle  które trwają dwie godziny wygrywa Yuto…..
- może idziemy teraz się napić ……i odpocząć, a potem tańczyć ?? pyta Aki
- hmm w sumie możemy, potwierdza Kazu
Przyjaciele siadają  przy stoliku i zaczynają pić ……każdy wypija po 3 piwa, przez które zrobili się bardziej wyluzowani i gotowi do tańczenia……. wszyscy Ida na parkiet i zaczynają szaleć…. leciała świetna  muzyka przy której szło tańczyć i tańczyć …… w miedzy czasie, robili sobie też przerwy na to aby iść się napić…. Powoli każdy zaczynał mieć już w czubie, w końcu wypili jakieś 12 piw na głowę……. Ale oni sami postanowili porządnie się napić i wybawić, po tych wszystkich stresach…… zabawa  trwała w najlepsze……. dobijała godzina 3 w nocy, więc przyjaciele powoli zbierali się do domu ……. Yuto szedł odprowadzić Akiego, a Hiro miał odprowadzić Kazu….
Żegnają się przy przystanku autobusowym….. i rozchodzą , Kazu ledwo trzyma się na nogach, ale jest świadom i to najważniejsze…… Hiro go podtrzymuje podczas drogi do domu….. po chwili Kazu orientuje się że Ida do domu Hiro…..
- hej, to nie droga do mojego mieszkania ??
- a no nie, idziemy do mnie…..
- cz, cz, czemu …… miałeś mnie odprowadzić …..
- oh nie marudź….
Kazu nie zdążył już nic powiedzieć, gdy właśnie znaleźli się przy drzwiach do mieszkania Hiro…. Chłopak otwiera drzwi i w ciąga Kazu do środka …….  Gdy już oboje się tam znajdują, rozbierają buty…… i Hiro ciągnie ukochanego do sypialni i przykuwa do ściany ….. Kazu nie ma sił, aby się bronić ….nagle Hiro zaczyna go  rozbierać oraz dotykać  i  mówi: mówiłem że po wszystkim porządnie cie przelecę…… nie umiem się już powstrzymać, więc dziś spełnię ta obietnicę…….

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.






Policyjne MarzeniaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz