Kényszer házasság

1K 45 8
                                    

Jk: Egynap úgyis az enyém leszel.-egy gúnyos mosollyal az arcán mondta, míg én elfutottam  az órára.
                                                                 ~ tánc órán~
Én: Elnézést a késésért!-mondtam belépve az ajtón, majd meghajoltam.
Tánc tanár: Ji Yeon, már megint késtél? Hogy lesz belőled táncos így?
Én: Elnézést tanár nő!😔
Tánc tanár: Semmi baj. Gyere állj a helyedre!
Én: Igenis!😊-oda sétáltam a helyemre és elkezdtem táncolni a többi táncossal. Bruno Marstól a 24k-re táncoltam.

Mikor vége lett a számnak már ki is csöngettek

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Mikor vége lett a számnak már ki is csöngettek. Azon gondolkoztam, hogy Jungkook hol lehetett, hisz azt mondta neki is tánc órája van. Lehet megint lóg az óráról. Mindenki már kiment a teremből, márcsak én maradtam.
Én: A terem szabad a következő órában?
Tánc tanár: Igen. Miért? Csak nem itt akarsz maradni?😌
Én: Ha nem bánná a tanár nő, akkor igen.☺
Tánc tanár: Dehogy! Gyakorolj csak! Szia!
Én: Viszlát!-mikor elment a tanárnő elkezdtem gyakorolni a táncot amit már hetek óta gyakorlok. Miért? Mert lesz egy meghallgatás amin ha bejutok akkor talán beteljesül az álmom. Táncos lehetek! Bárcsak! Elinditottam a zenét és elkezdtem táncolni.
                                                                        ~tánc után~
Tapsokat hallottam a bejárat felöl. Azonnal megfordultam és amikor megláttam ki áll ott  nagyra tágult a szemem.
Jk: Nagyon jól táncolsz tudod? Egy gimishez képes jól, de sose válik belőled senki! S-E-N-K-I!-szörnyű nevetésbe kezdett, de nem csak ő volt ott. A barátai is mind ott voltak. Ők is nevettek.
Én: UTÁLLAK, JEON JUNGKOOK!!-ezzel megfogtam a cuccom és elrohantam a tömeg mellett.
Egyből haza rohantam, hisz mára már nem volt több óram csak délután a büntetésem, de e pillanatban nem érdekelt semmi csak jussak már haza.
                                                                       ~otthon~
Én: Szia anyu! Itthon vagyok!-köszöntem anyunak mikor megláttam egy másik pár cipőt anyájé mellett, egy férfi cipőt. Felvettem a papucsom és beléptem, majd a nappaliba indultam.
Én: Szia any-...Apa??
Apa: Szia kicsim! Mondanom kell valamit.-ebböl a mondatból érzèkelni lehetett h valami rossz lesz számomra. Leültem apám mellé és vártam, hogy beszèljen.
Apa: Kicsim.....azt szeretném neked elmondani, hogy......
Én: Igen? Hallgatlak. Miaz?
Apa: Kicsim, feleségül kell menned az ismerősöm fiához. Sajnálom.
Én: MI?!?!?!?!?!-nem értettem. Mi van???
                                                                 ~vége a második résznek~
Ui: Ki akarod deríteni kihez és majd az idegen mit fog szólni? Várj a következő részig! Remélem tetszett!








Kényszer házasság ( jungkook ff) ~befejezett~Where stories live. Discover now