A repülő felszállt. Sírtam, de aztán letöröltem könnyeim és arra gondoltam, hogy lehetnék annyira jó, hogy előbb haza jöhessek.
~1 verseny~
Aaaa nagyon izgulok! Angliában vagyok már 4 hete és ebben a 4 hétben nagyon sokat gyakoroltam és nagyon sokat hánytam. Mindenki azt mondta, hogy biztos csak mert izgulok, de én valahogy máshogy éreztem. Most egy versenyen vagyunk. A tét 10.000 dollár ami jól jönne az egyesületnek. Főszerepet kaptam, de nem azon izgultam, hogy elrontom hanem azon, hogy elhányom magam a színpadon.
Mr.Poots: Ji Yeon, jól vagy? Nagyon sápatnak tünsz.
Én: Minden rendben, csak a szokásos hányinger...fel hívhatom a férjemet?
Mr.Poots: Hidd el oda adnám a telefont, de tudod jól, hogy nem szabad!-hát igen, elfelejtettem mondani, hogy a nagy főnök beszedte az összes telefont, hogy tudjunk koncetrálni. Nem tudtam felhívni Jungkookot már 4 hete! Kivagyok..hiányzik nagyon!
Én: Persze...tudom..
??: Ééés most következzenek a tavalyi bajnokok aaaa Greatest!-ezek mi vagyunk.
~tánc után~
Jól sikerült, de nagyon rosszul voltam. Úgy ereztem mindjárt elájulok. Így is lett. Elájultam és korházba vittek.
??: Ji Yeon? Hallasz? Kelj fel, kérlek!-hallottam egy ismerős hangot.
Én: Mr.Poots?
Mr.Poots: Igen, én vagyok! Nos hát tudod mi történt ugye?
Én: Igen, tudom...
Mr.Poots: Nos, igen! Van számodra egy jó hírünk es számunkra rossz hírünk
Én: Mi lenne az?
Orvos: Mrs.Jeon maga terhes!-wow...elösször azon lepődtem meg, hogy végre valaki az új nevemen hív másodszorra, hogy.....babát várok! Te jó ég! Nagyon boldog vagyok!
Én: És mégis mióta?
Orvos: Már 5 hetes terhes Mrs.Jeon.
Én: Wow...é-én elsem hiszem...-várjunk csak ha 5 hete vagyok terhes az azt jelenti, hogy.....a nászutunk óta! Wow! Igazán jól sikerült a nászutunk!😂 Jungkook vajon örülni fog? Vagy inkább megint elrohan?
Én: És ez miért rossz maguknak?
Mr.Poots: Hát azért, mert terhesen nem táncolhatsz!-de hülye vagyok!😂 Tényleg!- Most haza mehetsz....-rögtön fel kelltem és a hotelbe mentem összeszedni a ruhámat. Később elmentem a nagy főnökhöz vissza kérni a telefonom. Mikor ez is meg volt elmentem a reptérre.
Én: Hívjam Jungkookot vagy ne? Hívom!-bepötyögtem a nevét a keresőbe és hívtam.
Jk: Hálló, tessék?
Én: Öm a férjemet kérném akiről azt hittem elmentette a számom!-mondtam gúnyosan
Jk: JI YEON!! MI A BÜDÖS FRANCÉRT NEM HÍVTÁL 4 HÉTEN ÁT?! ÉS MI VOLT MIKOR ÉN HÍVTALAK?!-ordította a telefonba.
Én: Nyugi, nyugi! Elvették a telefonom! Én is dühös voltam!
Jk: Ne haragudj! Csak annyira hiányzol!
Én: Te is nekem! Van egy meglepim számodra!
Jk: Tényleg? És mi lenne az?-mondta nagyon perverz hangon.
Én: Jungkook, te jól vagy?
Jk: Igen, miért?
Én: Tudom, hogy valami perverz dologra gondoltál!
Jk: Jól van na! Szerinted egy pasi mire gondol ilyenkor?! Na inkább mondjad mi a meglepim?
Én: Hát az, hogy-
??: Mami, a repülőgépünk mikor száll fel?
??: Nézz oda fel! Ott mutatják mikor szállnak fel a gépek!
Jk: Mi volt ez?! Te jössz haza?!-jungkook nagyon boldog volt. De én most dühös arra a gyerekre! Miért kellet félbe szakítania?!
Én: N-nem! Dehogy is! Éppen egy versenyen vagyok! Na mennem kell szia!-ezzel letettem. Huu ez közel volt! A gépem....20 perc múlva indul. Addig mit csináljak? Egyek? Igen, evés az mindig jó! Elmentem és vettem egy csokis muffint és egy csokis tejet, leültem egy asztalhoz.
??: Bocsi, leülhetnék ide? Tudod, nincs máshol hely.-körül néztem és láttam, hogy annyi hely volt, hogy még a kínaiak is elfértek volna. Ezen csak nevettem, majd intettem neki, hogy leülhet.
Én: Jeon Yi Jeon vagyok!-nyújtottam felé a kezem.
??: Én Kim Namjoon vagyok! Örvendek!
Én: Szint úgy! Hogy hogy ide ültél? Annyi hely van, mint a nyü!
NM: Hát, nagyon szép vagy és gondoltam van esélyem nálad...
Én: Nem fogok hazudni! Lenne esélyed, mert nagyon helyes vagy, de tényleg! De férjnél vagyok! Az igazi nevem Kim Ji Yeon! A férjem neve Jeon Jungkook!
NM: Wow...pedig már keztem reménykedni!-kínosan nevetett
Én: Barátok még lehetünk!
NM: Persze!-ekkor bemondták a gépemet.
Én: Oh mennem kell!-elfutottam.
~Namjoon szemszögéből~
Én: Várj! Még meg sem kaptam a teló számod!-leültem szomorúan. Basszus miért foglalt csajok a legsexibbek?! Ekkor lenéztem az asztalra és ott láttam egy cetlit. Gyorsan elvettem és ezt láttam rajta:
Hey! Nem vagyok bunko ezért itt a teló számom: xx-xxx-xxx-xxxx Remélem jó barátok leszünk!😉
Ezt elsem hiszem! Megkaptam a számát! Woo-hoo! Örvendeztem majd láttam, hogy a gépemnél beszállás van így odarohantam.
~Ji Yeon szemszöge~
Helyet foglaltam a gépen. Éppen pihenni akartam mikor megcsörrent a telefonom. Egy ismeretlen szám volt.
Én: Hállo?
NM: Szia szépség! Namjoon vagyok!
Én: Oh szia! Nem birod ki nélkülem vagy mi?-nevettem
NM: Nem, azon gondolkodtam, hogy honnan van ez a szép póló?
Én: Várj, te ho-aaa már látlak!-namjoon éppen pár lépésnyire állt előttem. Letettük és leült mellém.
NM: Szia!
Én: oo úgy látszik együtt utazunk!-örültem, hisz mindig unatkozok a repülőgépen.
NM: Bizony! Na, mesélj magadról szépség! Ha már barátok vagyunk akkor tudjunk valamit a másikról!
Én: Rendi!-ezzel elkezdtem mondani az unalmas életem, majd azt, hogy hogyan házasodtam össze jungkookkal megmindent. Majd ő kezdett bele. Nahát akkor, egy kis ismertető:
Név: Kim Namjoon
Kor: 22
Volt egy komoly kapcsolata, de annak már 1 éve, hogy vége. Tud rappelni és énekelni is. A hobbia az olvasás. Szemüveges, de jobban szereti a kontaklencsét. Az álma az, hogy híres rapper legyen.
Én: Wow! Sok sikert hozzá!
NM: Köszi!
Sokat beszéltünk, majd a gép leszállt. Namjoonnal ellentétes irányba indultunk.
Én: Majd hívlak Joonie!
NM: Rendben szépség!-ezzel elmentünk. Én nagyon gyorsan haza siettem. Az ajtón kopogtattam mintha idegen lennék. Azt hittem jungkook fogja kinyitni az ajtót, de e helyett egy lány volt az fehérnemüben.
??: Ki vagy te?
Én: Hogy én ki vagyok?! Te ki vagy? Ez az én házam!-berohantam a házba jungkookot keresve.
Én: JUNGKOOK!-ideges voltam és sírtam. Jungkook részegen sétált elém.
Jk: Ooohh kicsim! Hát szia!-próbált megölelni, de nem hagytam.
Én: Jungkook mit jelentsen ez?! Ki ez a ribanc és mit keres a házunkban?!
??: Kit nevezel te ribancnak?!
Én: Te most kusolj! JUNGKOOK, VÁLASZOLJ!
Jk: Öö hát öö cica mi is a neved?
Én: CICA?! Elegem van belőled te hülye rohadék!! Utállak!-megpofoztam, majd rádobtam a gyűrűt.- Elválunk! És mostantól a CICÁDDAL élj boldogan!-kirohantam a házból, de valaki vissza rántott.
Jk: Ji Yeon....ne hagy el megint....
Én: Részeg vagy....utállak sőt nem is, GYŰLŐLLEK!! Hogy tehetted ezt?! Hagy engem békén!-elrántottam a kezem, de jungkook megpofozott. Meglepődtem és a kéznyoma helyét fogtam sírva.
Jk: Ne haragudj!-nyúlt volna hozzám, de elfutottam a cuccommal együtt. Valahol egy sarkon álltam mikor eszembe jutott, hogy Namjoon is itt van valahol, ezért felhívtam.
Én: Joonie?-ezzel még jobban sírtam.
NM: Hol vagy??
~vége a tizenkilencedik résznek~
Ui: Kiraktam az új ff-em prológusát, olvassátok el!😉 Remélem tetszett ez a rész is!
STAI LEGGENDO
Kényszer házasság ( jungkook ff) ~befejezett~
FanfictionKényszer házasság Hogy miről szól ez a fanfiction? Már mondom is: Ez az ff egy lányról fog szólni amit úgy fogok írni mintha te lennél benne, vagyis hát megpróbàlom! Tartalom: A te neved Kim Ji Yeon. 18 éves vagy és az osztályban te foglalod el a "s...