Apa: Kicsim, feleségül kell menned az ismerősöm fiához.
Én:MI?!?!?!?!?!?-ordítottam miközben felálltam a kanapéról.
Apa: Ji Yeon, figyelj, tudom, hogy sokkol a hír, de kérlek hadj magyarázzam meg renben?
Én: Apa, én ezt az egészet nem értem! Miaz, hogy megkell házasodnom?! 18 éves vagyok!-nagyon sokkolt a hír. Miaz, hogy 18 évesen nekem férjhez kell mennem?! Főleg úgy, hogy nem is vagyok szerelmes!
Apa: Csak ülj le és hallgass meg kérlek!-apám azt gondolta, hogy ez természetes, hisz a szüleim is kényszer házasságba kényszerültek, majd persze egymásba szerettek. De én NEM AKAROK megházasodni. SOHA nem is akartam. Elhatároztam, hogy végig hallgatom és majd aztán mondom el a magamét.
Apa: Szóval.....tudod van egy kollégám aki ma elmondta nekem, hogy a rendőrség keresi őt és családját, mert nincs meg nekik a zöld kártya. Így azt mondta nekem, hogy a fiának mi hamarabb feleség kéne. Eddig érted?
Én: Igen, és azt is tudom mi a folytatás.-apám kérdően nézett rám-mivel te annyira kedves voltál azt mondtad "Oh hát persze, hogy segítek jó barátom! Tudod, van egy lányom, mi lenne ha ő lenne a mennyaszony huh?" és ezzel kezet rásztatok és elis adtál engem. Így volt vagy nem így volt?-mondtam gúnyosan
Apa: Hát.....uh....-apám nem tudta mit mondjon
Én: Apa, millió okom van, hogy miért nem akarok megházasodni. Soroljam?
1. Nem ismerem az illetőt, mégcsak nem is láttam egyszer sem.
2. Nem szeretem
3. SOHA nem akarok megházasodni! A házasság hülyeség!
Apa:Kim Ji Yeon, ne merj így beszélni apáddal!! Tudod mi lesz most? Szépen felmész a szobádba és elkezdesz készülődni estére, mert találkozol a völegényeddel! Nyomás!-apa ordított és mutatott a szobád fele. Megsértődve, de elindultál a szobádba készülődni.
~ fent a szobádban~
Én: Mit vegyek fel? Legyek cuki vagy sexy?Hmmmmm-nagyon gondolkodtam, mert úgyvéltem mi van akkor ha a pasi helyes? Akkor csak eltudnám viselni nem? Úgy döntöttél, hogy sexyn fogsz kinézni így ezeket vetted fel:
A sminked pedig így nézett ki:Lementél, hogy megmutasd, hogy nézel ki.
Apa: Wow! Gyönyörű vagy! Akkor, indulhatunk?
Én: Igen!-mondtad hatalmas mosollyal az arcodon. Nagyon izgultál, hogy fog kinézni az illető.
~a találkozó helyen(étterem)~
Éppen az asztalotoknál ültetek és vártátok a vendégeket. Anyukád nem tudott veled jönni, mert dolgoznia kellett, ezért csak te meg az apukád vártatok. Míg vártál addig a telefonodon játszottál. Apukád megbökött téged, jellezvén, hogy itt vannak. Azonnal patantál és a szived majd kiugrott.
Apa: Sziasztok!
Apuka és anyuka: Hello!
Anyuka: Ne haragudjatok a késésért, csak dugóba keveredtünk.
Apa: Semmi baj! Oh, had mutassam be a lányomat, Kim Ji Yeont.
Én: Üdvözlöm önöket! Nagyon örvendek, hogy találkozhatunk!
Anyuka: Oh, milyen csinos vagy! A fiam kint van éppen leparkol a kocsival. Hiddel elfogsz ájulni milyen jóképű a fiam!-nagy mosollyal az arcán üdvözőlt. De én most a fiára vagyok kiváncsi! Már nagyon várom!
Apuka: Oh, drágám nézd csak!-mondta miközben a bejárat fele mutatot.
??: Elnézést a késésért. Nem találtam helyet.-mikor megláttam ki áll előttem ebből☺ ez lett🙃.
Én:JUNGKOOK!!!
~vége a harmadik résznek~
Ui: Remélem tetszett! Ha kiakarod deríteni mit mond jungkook mikor megláttja Ji Yeont maga előtt akkor sajnos várnod kell a kövi részig!
YOU ARE READING
Kényszer házasság ( jungkook ff) ~befejezett~
FanfictionKényszer házasság Hogy miről szól ez a fanfiction? Már mondom is: Ez az ff egy lányról fog szólni amit úgy fogok írni mintha te lennél benne, vagyis hát megpróbàlom! Tartalom: A te neved Kim Ji Yeon. 18 éves vagy és az osztályban te foglalod el a "s...