Kényszer házasság

796 32 1
                                    

Jk: Akkor jó!-még beszélgettünk kicsit majd elaludtunk.
                                                                ~másnap reggel~
Fel kelltem és arra számítottam, hogy jungkook nem lesz mellettem, de ott volt. Meleg érzés fogott el. Ránéztem az órára és láttam, hogy 6 óra van.
Én: Jungkook....kelj fel. 6 óra van, menni kell suliba! Tudod?-mondtam miközben simogattam a karját amit nem is értettem miért.
Jk:hmmm jól van mindjárt....-ezzel a párnába dugta a fejét. Felálltam és elkezdtem az ágyon ugrálni.
Én: KELLJ FEL!!! TUDOD MILYEN NAP VAN??
Jk: jól van, jól van!!-jungkook felállt  és elindult a fürdőszobám felé
Én: Yah! Az az én fürdőszobám!-megfogtam jungkook kezét és vissza húztam
Jk: 7-re legyél készen értetted?
Én: Igenis!-mondtam mint egy katona és elkezdtem nevetni amin persze jungkook is nevetni kezdett. Ki ment a szobámból én meg elintéztem a reggeli rutinom. Majd megcsináltam a hajam felöltöztem és elindultam lefele.
Én: Kész va-J-Jimin?!-mikor megláttam jimint megállt a lélegzetem
Jm: Ji Yeon, beszélhetnénk négyszem közt?-ezzel jungkookra utalt aki mérges képet vágott.
Én: Jungkook és köztem nincsenek titkok így mondhatod előtte is!
JM: Mivan ő lett a legjobb barátod?
Én: Nem! Ő a vőlegényem! A vőlegényem előtt nincsenek titkaim!-ezzel jungkook mellé álltam és megfogtam a kezét. Jungkook èrezte, hogy mindjárt sírok ezért megszólalt.
Jk: Jimin, jó lenne ha elmennél!-jungkook is megfogta a kezem és szorította is.
JM: Ji Yeon, azt mondtad, hogy jungkook nem a vőlegényed most  meg azt, hogy igen? Mi az igazság?
Én: Az igazság az jimin, hogy mikor megláttalak elösszőr tudtam, hogy még mindig szeretlek-jimin szeme kitágult-de tudod mikor a klubban megláttalak egy másik lánnyal csókolózni összetört a szívem! Jungkook volt mellettem és nem te az elmúlt években. Jungkook a vőlegényem és jövőhéten lesz az esküvőnk. Érted?
Jm: Ji Yeon én-
Jk: Jimin tünés! Hallottad nem?! Tünés!-jimin kisétált az ajtón. Én letérdeltem és sírni kezdtem. Jungkook lehajolt  hozzám.
Jk: Ji Yeon, ne sírj kérlek! Nem ér ennyit!
Én: Te nem érted! Tudod milyen nehéz volt látni és beszélni vele?! Darabokra tört a szívem! De te ezt nem tudhatod, mert sose voltál szerelmes! Ugyanolyan vagy, mint Jimin!!-felálltam és kirohantam az ajtón. Egyenesen a parkba futottam. Leültem egy padra és ott sírtam majd egy kis idő után ránéztem az órámra és már csak 10 percem volt beérni a suliba, de nem érdekelt nagyon. Csak ültem és néztem ki a fejemből. Kicsit csalódott voltam. Azt hittem jungkook majd utánam jön, de nem jött. Ott ültem és ültem, majd valaki elém ugrott egy nagy mosollyal.
??: Szia~! Miért vagy ilyen letört mikor ilyen szép időnk van?-nem értettem mit akar
Én: K-ki vagy? És mit akarsz?
??: Jaj, nyugi nem vagyok perverz! A nevem Kim Taehyung és egy osztályba járunk.-az a mosoly amivel mondta egyszerűen elbűvőlt. Én is elmosolyodtam.
Én: Oh örvendek Taehyung!-kezet ráztunk és taehyung leült mellém.
Tae: Mi a baj?
Én: Ah semmi....
Tae: Piros a szemed látom, hogy sírtál!
Én: Fiú ügyek.....
Tae: Van pasid?
Én: Nincs! Valami más ugysem értenéd. Jut eszembe te miért nem vagy iskolában??
Tae: Ma van a szülinapom és a szüleim kivettek engem mára. És te?
Én: Hát.....tudod......
Tae: Nem kell mondanod! Figyelj, mi lenne ha ma együtt mennénk el valahova?
Én: Neked nem kéne haza menned ünnepelni?
Tae: A szüleim dolgoznak. Csak kivesznek suliból és ennyi a szülinapom.-az a nagy mosoly eltünt az arcáról. Megfogtam a vállát.
Én: Hova megyünk elösszőr?-mondtam nagy mosollyal. Taehyung is elmosolyodott, megfogta a kezem és elfutottunk egy cukrászdába.
Én: Mit csinálunk itt?
Tae: Eszünk egy sütit!-beültünk és kértünk egy-egy szelet sütit. Láttam taehyung fejét, hogy nagyon boldog volt és ezzel eszembe jutott egy ötlett.
Én: Ki megyek a mosdóba!-taehyung bólintott, de valójában nem wc-re mentem. Oda mentem a pincérhez akitől kértük a sütit.
Én:  A sütik helyett egy tortát szeretnék kérni. Annak a fiunak ma van a szülinapja. Szeretném meglepni!-a pincér bólintott. Én vissza mentem a helyemre és türelmetlen taehyungot láttam meg.
Tae: Mikor jön már az a süti?!-Elnevettem magam. Egyszer csak megjelent a pincér a tortával és a gyertyákkal. Mikor meggyújtotta elkezdtem énekelni. Taehyung rám nézett és nagyon meg volt lepődve. Befejeztem az éneklést.
Én: Kivánj valamit és fújd el a gyertyákat!-mondtam hatalmas mosollyal. Taehyung elfújta őket.
Én: Mit kívántál?
Tae: Nem mondhatom meg!
Én: Rendben van! Na együnk!- Taehyung felvágta a tortát. Miközben ettünk sok mindent megtudtunk egymásról. Majd kimentünk az üzletből.
Én: És most hová?
Tae:  Menjünk a játszótérre!-taehyung elkezdet futni a játszótér fele. Mikor odaértünk taehyung máris gyerekkel játszott. Én pedig csak egy padról néztem őket. Az igazság az, hogy nagyon is szeretem a gyerekeket de ők nem szeretnek engem.
Tae: Gyere Ji Yeon! Szórakozz velünk!!-nagyokat nevetett a gyerekkel.
Én: Ez nem fog menni! Jó nézni titeket! Nyugodtan, csak játszál!-mosolyogtam rá. Jó apuka válik majd belőle.
??: Nagyon kedves a barátod (pasid)! Biztos jó apuka válik majd belőle ha gyereketek lesz!-mondta a mellettem lévő anyuka.
Én: Oh nem nem! Ő nem a barátom, ő csak az osztálytársam!
??: Persze, persze!-úgy mondta mint aki nem hisz nekem. Egyszer csak megjelent egy kisfiu előttem.
Fiu: Noona.....gyere velem játszani kérlek!-közben húzta a gatyámat.
Én: Mond az a bácsi-taehyungra mutattam-kért meg rá, hogy gyere ide?
Fiu: Egy cukorkát igért nekem! Noona gyere léciiiii nagyon kell az a cukorka!
Én: Jól van! Menjünk!-oda mentünk taehyunghoz.
Én: Taehyung add neki oda a cukrot amit igértél-mondtam nevetve
Tae: Tessék-taehyung oda nyújtotta a cukrot
Fiu: Köszönöm hyung! Szia Noona!-ezzel a kisfiu elment.
Tae: Nem szereted a gyerekeket?
Én: De nagyon is! De ők nem szeretnek engem!-elszomorodtam
Tae: Ji Yeon, van egy hely ahol biztos szeretni fognak!-tae megragadta a kezem és elindultunk a parkban valamerre mikor taehyung megállt.
Én: Taehyung mi a baj?-előre néztem és láttam  dühös jungkookot előttem.
Jk: Ji Yeon normális vagy?! Tudod mióta kereslek?!-jungkook elösszőr rám majd a kezemre nézett és látta, hogy tae a kezemet fogja.
Tae: Oh jungkook szia! Ismered Ji Yeont? És miért kerested?
Jk: Szia tae! Most ez nem fontos majd elmondom később. De miért fogod Ji Yeon kezét?-lehetett hallani jungkook ijesztő hangját. Jobban megszorítottam taehyung kezét.
Tae: Jungkook állj le! Megijeszted!
Én: Tae ,elmegyünk arra a helyre amit mondtál? Kérlek
Jk: Nem mész sehova! Haza megyünk és megbeszélünk mindent!
Tae: Persze menjünk!-ezzel elmentünk jungkook mellet és egy percre se engedtük el egymás kezét.
Jk: Ji Yeon, ezt még megbànod!
                                                              ~vége a tizedik résznek~
Ui: Ha kiváncsi vagy hová mentek Taehyunggal és mit fogsz megbánni derítsd ki a kövi részből!

Kényszer házasság ( jungkook ff) ~befejezett~Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang