"Alex hoşgeldin" dedi ve beni düşüncelerimin arasından çekip aldı.
Silkindim ve "Me..Merhaba" diyebildim şaşkın bir ses tonuyla.
Leonardo'ya döndü ve " Sen eve gidebilirsin. Alex bu akşam burda kalıcak" dedi.
Siktir! Ben bu akşam burda mı kalıyorum? Neden benim haberim yok...diye söylendim kendi kendime.
Peki bayan Victoria. İyi akşamlar" dedi ve gitti.
" Siz bayım içeri gelmeyi düşünmüyor musunuz?" dede ve parmağıyla beni işaret ederek.
Başımı salladım ve içeri girdim. Ahh yine aynı koku.
"Burda kalıcağımdan neden benim haberim yok? diye sordum ve kapıyı kapattım, salona doğru yürüdüm."Haberin yok çünkü şu anda karar verdim" dedi ve sinsi bir gülümseme belirdi yüzünde.
Evin her yerinde yankılanan klasik bir müzik çalıyordu. Öylece ayakta dikilip ona bakıyordum. Bakışlarımdan rahatsız oldu ve "Otur" diye emretti."Maviyi bu kadar sevmenin ya da etrafında bulundurmanın nedeni var mı? Siyahın ve sadeliğin içindeki mavinin önemi ne?" Pat diye sormuştum.
"Öğrenmek istiyor musun?" Diye sordu.
Daha cevabımı veremeden ayağa kalktı ve beni elimden tutup üst kata götürdü. Bir kapının önünde durdu. Şifreli bir kapıydı. Bir kod girdi ve kapı açıldı.
"Önden buyur, burda sorunun cevabını bulacaksın" dedi.
İçeri adımımı attım, ardımdan ışığı açtı ve kalbim çok hızlı atmaya başladı. Gördüklerim karşısında donakalmıştım. Bu oda hep benim fotoğraflarımla doluydu. Hepsinde de mavi gözlerim ön plandaydı. Fotoğraflara yaklaşıp inceledim. Her anımın fotoğrafı vardı. Gördüğüm bir fotoğrafla gülmeye başladım.
Victoria "Neden gülüyorsun?" Diye sordu.
"Koca göbekli patronumun suratına su attığım anın bile fotoğrafını bile çekmişsiniz" dedim ve devam ettim. "Neden ben? Onca insan varken neden ben? Benim özelliğim ne?" Diye sordum.Yanıma geldi ve elini kalbime koydu. O anda kalbim çok hızlı atmaya başladı. Sonra bakışları yüzümde dolaştı. Yüzümü ellerinin arasına aldı ve "Nedenini sana telefonla aradığım zaman söylemiştim ama şimdi tekrar söylerim" dedi ve "Kusursuz yüz hatların" dedi ve parmaklarını suratımda gezdirdi. "Teninin yanıklığı" dedi ve parmak uçlarını açıkta olan kollarımda gezdirdi. "Çekici ve etkileyici masum gülüşün, gülerken dudağının kenarında oluşan çizgiler, dudağının pembeliği" dedi ve parmak uçları bu sefer dudaklarımdaydı. "Sigara içişin, sinirlendiğin zaman verdiğin tepkiler ve masmavi gözlerin. Ama en önemlisi masum oluşun" dedi.
Onun her kelimesi vücudumu harekete geçirdi. Gözlerini gözlerimden hiç ayırmadı. Bakışları beni baya etkiledi. O anda sağ cebimdeki telefonum çaldı ve arayan annemdi. "Kusura bakma açmam gerekiyor" dedim ve odadan çıktım. Annemler eve gelmişti ve evde olmadığımı fark edince beni aramışlardı. "Bayan Victoria ile birlikteyiz. İşe alındığım için yapmam gereken şeyleri konuşuyoruz. Bu akşam burda kalıcam haberiniz olsun" dedim ve telefonu kapattım.
O sırada aşağıdan bir ses geldi. "Alex aşağıdayım hadi gel" dedi.
Ah Victoria neden bu kadar etkileyici bir sesin var. Merdivenlerden aşağı inerken değişik tablolar gözüme çarptı. Hepsi çok değişik tarzdaydılar. Salona geldiğimde şaşkınlığımı gizleyemedim. Çünkü Victoria....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MASUM İTAATKAR (+18)
Fiksi Remajaİki farklı dünya... İki farklı hayat... Tek bir bedende bütünleşen iki beden... Dominant bir Kadın... Ve onun oyun odasına ve hayatına dahil olan masum bir genç....