"Alex benim olmanı istiyorum, hemde her anlamda" dedi ama sarhoş olduğu her halinden belliydi.
"Victoria sen sarhoşsun. Ne dediğinin farkında bile değilsin" dedim, sakin ama biraz da şaşkın bir ses tonuyla.
"Ben sarhoş değilim" dedi ve şuhursuz bir şekilde kıkırdadı.
Elimi yüzüne götürdüm. Yanağını okşadım. Gözlerini kapattı ve kafasını hafif yana yatırdı. Alt dudağını ısırdı ve Birden gözlerini açtı.
"Benim ol! Lütfen" dedi.
"Victoria, ben daha önce hiç kimseyle birlikte olmadım. Beni etkiliyor olabilirsin ama, bilmiyorum. Daha çok..." erken dememe kalmadan aniden dudağıma yapıştı.
Nefesi içki kokuyordu. Dudakları çok sıcak, aşırı sıcaktı. Yumuşacıktı...Diliyle ağzımı istila ediyordu. Üstümdeki tişörtü hızlı bir şekilde çıkardı ve parmak uçlarıyla vücuduma dokundu.
"Seni istiyorum" diye soludu.
Bu olanlara son vermek istiyordum ama kendime engel olamıyordum. Durmak istiyordum ama duramıyordum.
Bana her dokunuşu vücudumun her bir zerresini harekete geçiriyordu. Olayları akışına bırakmak istedim çünkü kendimi kontrol edemiyordum.
Ondan uzaklaştım ve "Tamam senin olurum, ama bir şartla" dedim. Suratımda etkileyici bir gülüş belirdi.
"Şartın neymiş?" dedi ve gülümsedi.
"Mademki oyun odasındayız, oyunu kuralına göre oynayalım" Parmaklarımı adını ve ne işe yaradığını bilmediğim fantezi oyuncaklarını işaret ederek, "Olur mu?" dedim ve göz kırptım.
Hiç birşey söylemedi. Sadece gözlerimin içine baktı. Cevap vermesini bekliyordum ama dayanamadım.
Seksi ve biçimli kalçalarından kavradım ve kucağıma aldım.
Odanın içinde bulunan kocaman yatağa doğru götürdüm. Hala kucağımdaydı ve ateşli bir şekilde öpüşmeye devam ediyorduk.
Kucağımdan indi ve beni yatağa doğru itti. Burnuma yataktan çiceksi ve afrodizyak etkisi yaratan bir koku geldi.
"Kemerini çıkar" dedi ve karşıda duran dolabın yanına gitti. Çekmecelerin birinden mavinin en güzel tonundan bir kumaş parçası ve duvardaki askılarda asılıduran bir kırbacı eline aldı. Seksi ve agir adımlarla bana doğru yürüdü.
Sol elimi yatağa kelepçeledi. Kelepçe soğuktu. Aynı hareketi sağ elimede yaptı.
Üstündeki mini elbiseyi hızlı bir hareketle üzerinden çıkardı ve yere attı.
Tüm seksiliğiyle karşımdaydı. Diri dolgun göğüsleri, incecik beli, seksi ve biçimli kalçaları...
"Ço-çok güzel v-ve seksi..sin" dedim. Victoriadan çok etkilenmiştim. Gözlerimi ondan alamıyordum.
"Sana bu kadar gösteri yeter" dedi. Kucağıma oturdu ve elindeki mavi bez parçasıyla gözlerimi bağladı.
Nefesini yüzümde hissediyordum. O tek bir hareket bile beni etkiliyordu.
"Sertleşmişsin" dedi.
Çok utandım. Tüm vücudum ateş gibi oldu. Hiç birşey diyemedim.
Dudaklarımdan öpmeye başladı. Tam karşılık verecekken. Birden boynuma doğru indi. Bu sefer öpmüyordu, emmeye başladı. Yavaş ve istekli bir şekilde. Nefesini boynunda hissettikce kendimden geçiyordum.
Kasıklarını aletime doğru bastırıyordu.
Bu sefer daha sert emmeye başladı.
Hissettiğim duyguyu anlatacak kelimeler yoktu. Tarif edilemez bir duyguydu.
Her emişinde kendimden geçiyordum. İnlemeye başladım. Aniden durdu.
"Çok güzel bir duygu demi" dedi
"Evet çok güzel hatta bu duyguları anlatacak kelime bile bulamıyorum. Sana dokunmak istiyorum ama ellerin kelepçeliyken dokunamıyorum. Resmen acı çekiyorum" dedim ve sustum.
Boynundan aşağı doğru yaşamaya başladı. Ara ara emiyordu, sert bir şekilde. Birden kasıklarıma gelince durdu.
"İşte en güzel kısma geldik. Emin ol bundan çok zevk alacaksın" dedi.
Pantolon düğmelerini hızlı bir şekilde açtı ve bacaklarımdan çekip çıkardı. Sonra boxerımı çıkardı.
Penisini birden kavradı ve ağzına aldı. Büyük bir iştahla emmeye başladı.
Ahhhhhhh....
İşte bu duyguyu tarif etmeye hiç ama hiç bir kelime yoktu.
İçimdeki yanardağ patlamaya hazır bir volkan gibiydi.
Git gel yapmaya başladı. Yavaştan hızlıya ritmik hareketlerle devam ediyordu.
Penisin çok sertleşmişti.
"İşte şu anda oyunun son ama unutulmaz bölümündeyiz" dedi.
Üstüme uzandı ve beni ateşli bir şekilde öpmeye başladı. Penisim vajinasıyla uyum içindeydi. İnlemelerimiz birbirine karıştı.
Eliyle penisimi kavradı ve başı vajinasına gelecek şekilde ayarladı.
Ve ani bir hareketle üstüne oturdu.
Ahhh... İçi sıcaktı. Ateş gibiydi. Bir kaç saniye bekledi.
Kucağımda zıplamaya başladı. İçine her giriş çıkışımda kendimden geçiyordum.
"Sakın boşalma. Biraz tut kendini" dedi.
İçimdeki volkan patlamak üzereydi.
Aniden dudaklarıma yapıştı. Nefesi sıcacıktı. Diliyle ağzımı istila etti.
"Şimdi"..."Kendini"..."serbest"...bırakabilirsin" dedi.
Hızlı git gel yapmaya başladı ve inledi.
İkimizde aynı anda sarsılarak büyük bir patlamayla boşaldık.
Aniden durdu ve "Umarım ..."
Uzun bir aradan sonra yeni bölüm ekledim. Umarım beğenirsiniz. Bölümü oylamayı ve yorumlamayı unutmayın.😊 ☺
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MASUM İTAATKAR (+18)
Novela Juvenilİki farklı dünya... İki farklı hayat... Tek bir bedende bütünleşen iki beden... Dominant bir Kadın... Ve onun oyun odasına ve hayatına dahil olan masum bir genç....