Süpriiiiz. Bölümü gönderdim geldi inşAllah beğenmişsinizdir.Öncelikle sizleri çok seviyorum. Biliyorsunuz ki 2. Kitap aklımda bile yoktu. Lakin sizlerin desteği ile yazmaya devam etme kararı aldım. O zaman ilk bölüm ithafı...
MeryemCan911
gizemmm58
catlak_kanaryam
BehiyeNurCoskun
Bradibeg28
JansetCeyhan
dilara2089dilara
chocolategirlls
sena1907nur
simge3509
ElifKaraka2
eceasdf27
cagla_1912ksk
ceren3509
sinemceliksoy
sinemceyda9
dilen1905
DarkGuardin69
TacireIlter
ipek_intpe
aysimagokkus
ecesedef12
irmak032
IremKkosmanolu
aysubaban
aydinsude83Arkadaşlar elimden geldiğince herkesi yazmaya çalıştım ithaf etmediğim varsa özür dilerim.
O zaman iyi okumalar....
Şarkı Önerisi;
Emrah Karaduman & Derya Uluğ- Sürgün Aşkımız 💜Eslemin Ağzından:
"Eslem kalk bebeğim. Eslem,heyy,bir su falan getirin"denmesiyle nefes nefese kalktım.
Allaha çok şükür ki kabustu. Meriçe hemen sarıldım.
"Aşkım noldu bir anda ağlamaya başladın"
"B-ben kötü bir kabus gördüm. Kaza yapıyorduk Meriç. Hepimiz ölüyorduk"diyerek hıçkırmaya başladım.
"Tamam bitanem sakin ol. Bak geçti gitti"diyerek kafamı ellerinin arasına aldı. Ama çok kötüydü.
Gözlerimin altını silerek nerde olduğumuza baktım. Bir tesiste duruyorduk. Ve herkes başımda toplanmış bana bakıyordu.
"Şimdi bana kabusunun hepsini anlat bebeğim. Bakalım ne görmüşsün"dedi.
Bende derin bir nefes aldım ve herşeyi anlattım. Meriç suratıma dikkatle bakıyordu. Bende anlatmayı bitirmiştim zaten.
"Tamam kuzum sakin ol. Bsk geçti herşey. Hepimiz hayattayız hiçbirimizin burnu bile kanamıyor" diyerek bana sarıldı Gece.
Bende kollarımı ona doladım.
"Neyse acıkmışsınızdır. Gidelimde yemek yiyelim" dedikten sonra bana baktı Meriç.
"Tamam gidelim hadi"diyerek indim arabadan.
Meriçte torpidodan cüzdanını alarak indi. Ve gelip elimi tuttu. Ne zaman düğün yapacağımızı bilmiyorduk hala.
İstediğim evlilik teklifi gerçekleşmemişti zaten. Bunu Meriçede iletmiştim.