Hastalık

5.7K 343 60
                                    

Şarkı Önerisi;
N. FLIYNG- Rooftop 💚

Eslemin Ağzından: (1 hafta sonra)

"Eslem hadi çıkalım artık uçağa geç kalıcaz"

"Saçmalama Meriç uçağa 2 saat var daha"

"E saat kaç?"

"Meriç Türkiyeyle buranın saatleri bir mi ya?"

"Hee doğru. Ama sen yine de hızlan"deyip televizyona geri döndü.

Türkiye ye dönme vaktimiz gelmişti. Ulaş hastalanmış. Zaten hastalanmamış olsaydı bile erken dönecektik. Evimizin düzenini kurmamız gerekiyordu.

Makyajımı bitirince dün gece den ayarladığım kıyafetleri giydim.

Son olarak vücut spreyimi, deodorantımı ve parfümümü de sıkıp valizimi kapattım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Son olarak vücut spreyimi, deodorantımı ve parfümümü de sıkıp valizimi kapattım. Sonrasında Meriçe seslendim

"Meriç ben hazırım aşkım gidelim kahvaltımızı yapalım sonra havalimanına geçeriz"

"Tamam hatun telefonumu alsana. Orda komidinin üstünde duruyor"

"Tamamdır"deyip üzerinde benim imzam olan kılıflı telefonu aldım.

Benim telefon kılıfımda Meriçin imzasını taşıyordu. Ekran resmimizde aynıydı. Meriç uyuyor bende burnumu yanağına dayamış gülümsüyordum.

"Hadi çıkalım güzelim"deyip elimden tuttu.

Bende yanağından öpüp yola devam ettim. Meriçle anahtarı verip görevli kıza bahşiş bıraktık. Otelden çıkınca bir taksi durdurup bindik. Arabamız yoktu burada.

Kahvaltıyı havalimanında yapacaktık. Bu sırada karnım guruldadı. Karnımı tutup güldüm. Meriçte karnıma bakıp

"Birgün orda bizim ikimizin canından olan bir varlık olacak"demesiyle yanaklarım kızardı.

Yanağımdan öpüp elimi tuttu.

"Utanma benden Eslem. Gerçekleri söylüyorum"

"Hee bende bir utanmam sorma gitsin"dememle kahkaha attı.

Zaten havalimanına gelmiştik.

"Meriç nolur yemek yiyelim ben vallahi çok acıktım"

"Tamam aşkım gel hadi"deyip kafeteryaya sürükledi.

Kafeteryaya gelince bir masaya oturup beklemeye başladık. Bu sırada whatsapp dan mesaj geldi. Büyük ihtimalle Gecedir. Annemler 3 gün önce geri gitmişlerdi. O nedenle Ulaş onlarda kalıyordu.

Eslem ne zaman kalkıyor uçak?

Yarım saate kalkacak. Noldu da?

Ya Ulaş seni isteyip duruyor çocuğun ateşi yüksek seni sayıklıyor.

Tehlike Çetesi 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin