Tencere Kapak

5.2K 287 49
                                    

Şarkı Önerisi;
STRAY KIDS- Miroh 💘

Eslemin Ağzından:

"Yeşil olucak!"

"Hayır kırmızı olucak!"

"İkiside değil mor olucak!"

Ellerimle burun kemerimi sıkıp sakin olmaya çalıştım. Akşama kınam vardı ve bindallı alamamıştım daha!

"Ya bir kesin ama ya. Siz gelin olmuyorsunuz kızlar. Ben oluyorum. Ve kırmızı olucak. Ben seçtim bile ya. Bir yerde de kavga etmeyin rica ediyorum"diyerek aldığım bindallıyla kasaya gittim.

Parasını ödeyip kapıya çıktım. Meriç elinde kahve bardağıyla bekliyordu. Onu o kadar özlemiştim ki. Kaç gündür beraber kalamıyorduk.

Merak etme yarın o özlemin dolu dolu giderilecek.

Off bir kes be.

Hemen Meriçe sıkı sıkı sarıldım.

"Ay aşkım çok özledim seni varya"oda bir elini belime sararak

"Bende seni güzelim. İçerden bağrışma sesleri geliyordu yine noldu?"

"Bindallının rengi meselesi aşkım ya. Birazd-"

"Kız Eslem lafa gelince siz değil ben evlenicem demeyi biliyorsun ama gelmişsin burda Meriçle fingirdeşiyorsun. Bu arada selam Meriç. Hadi hadi kuaför var daha. Görüşürüz Meriç"diyerek el salladı Nefes.

Ardından ise kolumdan tutup çekmeye başladı. Meriçe baktığımda bir elini havaya kaldırmış salladığını gördüm. Bende ona el sallayıp Nefesin beni arabaya tıkmasını bekledim.

😱😱😱

"Ay durun kız oturucam ben azıcık"deyip tahta oturdum. Kına başlamıştı. Birazdan kına yakılacaktı.

Sonra Suna yengem (Gecenin Annesi) gelip başıma kırmızı örtüyü örttü.

Ardından ise bir çeyreğe bağlı nazar boncuğu taktı.

"Çok güzelsin yengesinin güzeli. Allah nazar değdirmesin sana"deyip alnımdan öpüp çekildi.

Sonrasında şarkı çalmaya başladı. Kızlarda ellerinde kına tepsisiyle,teflerle ve mumlarla geldi. Onlarda şarkıya eşlik ediyordu ama şarkı duygusal değildi.

Yeşim Salkım Kına Gecesi çalıyordu. Kınamı teyzem Sevil yakacaktı. Önce biraz başımda döndüler ve durdular. Teyzem önümde eğildi.

Ellerimi açacakken teyzem garip garip kaş göz işareti yapıyordu.

"Teyze ne diyon anlamıyorum?"dedim yaklaşarak.

"Kız tuzlu çekirdeğim açılmaz el"deyip boğazını temizledi. Ardından

"Kaynana kız açmıyor elini"diyerek bağırdı.

"Yoo açıyordum ben sen kapattın"

"Eslem birazdan kına tepsisini kafana yiyince görecen teyzem bir dur"diyerek çevreye bakındı.

Bende bakınca Leyla ablanın geldiğini gördüm. Yine aynı şekilde anlamsız bakışlar attım. Leyla abla çantasını açıp içinden bir anahtar çıkardı.

"Normalde altın koyulmalıdır ama...ben altın yerine Eslem ve Meriçe bir yat yaptırdım."diyerek elime anahtar koydu.

Herkesin bakışları sola kaydı. Bende bakınca Meriçin geldiğini gördüm. Her bir adımında kalbim götümde atıyor gibi oluyordu.

Tehlike Çetesi 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin