Şarkı Önerisi;
Eddy Kim- When A Long Night Comes 🤍Eslemin Ağzından:
Yine tırnaklarımı yiyordum. Şu an çok sitresliydim. Annemler Ulaşı kabul etmezse ne yapacaktık? Hem şirketle hem de Ulaşla uğraşamazdım ki. Yorgunluktan ölürdüm ben.
Ellerim ağzımdan çekilip bir avuç içerisine alındı.
"Yeme artık. Streslenmeyi de bırak. Annenler zaten Ulaşı istemiyor muydu? Şimdi niye kabul etmesinler ki?"diye fısıldayarak konuştu Meriç.
Meriçin dediklerini düşününce haklı olduğunu anladım. Annem ve babam Ulaşı zaten istiyordu benden. Peki benim streslendiğim kısım neydi?
"Senin streslendiğin kısım Ulaştan ayrılacak olman. Bebekken almışsın Ulaşı. Yani almışsınız. 4 senedir berabersiniz. Ondan ayrılacak olmak seni hem üzüyor hemde tedirgin ediyor"diyerek yola bakmaya devam etti.
Doğruydu. Nedeni buydu işte.
"Eslem bak dediğim gibi eğer ki böyle üzgün olacaksan annenlere bırakmamıza gerek yok. Miraya bırakırız olmaz mı?"demesiyle ofladım.
"Olmaz Meriç. Mira zaten hamile. Kızın hamileliği zaten sıkıntılı Ulaşla uğraşamaz ki. Ne yapmam gerekiyor bilmiyorum"deyip kafamı kaputa yasladım.
Tabi kemerin izin verdiği kadar. Tam bu sırada kafamı kaputa sertçe çarptım. İnleyerek geri çekildim ve elimle alnımı ovdum. Sonra Meriçe ters ters bakmaya başladım.
"Bana hiç öyle bakma kasist yüksekmiş"diyerek tek elini kaldırdı.
Şu an nedensiz yere ağlamak geliyordu içimden. Gözlerim de dolmuştu. Meriçe ses vermediğimden olsa gerek bakışları bana döndü.
"Eslem iyi misin? Çok mu sert çarptın başını?"diyerek alnıma bakmaya çalıştı.
"Sağa çek gerizekalı. Bir de kaza yapmayalım"deyip alnımı kaşımaya devam ettim.
Meriçte sağa çekince kemerini çıkarıp baktı hemen. Ve okşamaya başladı.
"Aşkım vallahi kasistten oldu. Ben isteyerek senin canını yakar mıyım?"diyerek vurduğum yeri öptü.
"Sana kasistten yavaş geç diyorum Meriç. Bundan sonra uyarımı dikkate al. Off miğdem bulanıyor yaa"diyerek derin nefes alıp verdim.
Meriçe baktığımda gözlerini kısmış bir şekilde bana baktığını gördüm. Şu an aklından neyin geçtiğini tahmin edebiliyordum.
"Sakın Meriç. Aklından o düşündüğüm şeyi geçiripte sinirlerimle oynama benim"
"Bence çok mantıklı birşey düşünüyorum. Hem hamile olmak-"
"Ya of! Hamile falan değilim ben. Şu düşünceyi çıkarın aklınızdan"deyip çantamda ki aynayla alnıma bakındım.
Meriçte kemerini geri takıp arabayı sürmeye devam etti.
"Ben baba olmak istiyorum Eslem. Bunu istemem gayet normal bence. Hem sen niye anne olmak istemiyorsun ki?"
"İstiyorum ama-"
"İşte bak. Seninle bir doktora gidelim bence"
Heycanlıydı. Bunu sesine net bir şekilde yansıtmıştı. Onun bu heycanına gülümsedim.
"İstiyorsun Eslem. Sende de ufakta olsa bir heyecan var. Hissettiriyorsun. Eslem lütfen. Kırma beni de şehire döndüğümüzde gidelim bir"
Evet! Tamam kabul ediyorum heyecanlıyım bende. Bir çocuk istiyordum. Belki de 2. Ama şimdi zamanı değildi ki.