Şarkı Önerisi;
Ozan Doğulu & Demet Akalın- Kulüp 🖤Eslemin Ağzından:
"Anne herşey hazır değil mi? Bak gelicekler birazdan"
"Hazır kızım. Bir sakin ol ya"
"Anne babam seni istemeye geldiğinde sakin olabildin mi? Bana gelmişsin sakin ol diyorsun. Tutmayın beni"deyip ayağımdaki topuklulara inat odama doğru koşmaya başladım.
"Eslem bak ayağında 2 metre topuklu var. Şimdi düşüp kırıcaksın bir yerini düğün 2 ay sonra olucak bu sefer"
"Gece Allah korusun de lan köpek"deyip bir tane fıstık attım ona.
Oda tutup ağzına attı.
"Allah korusun. Ama kapı çalıyor Eslem farkında mısın bilmem"
"Oha kapı. Tutmayın lan beni!"diyerek odama ulaşamadan kapıya doğru koşturdum.
Annemlerde dizilmişti kapının önüne. Bende son kez aynadan kendime bakıp derin bir nefes alıp verdim.
Bu sırada bir cimcik yedim.
"Kız açsana kapıyı gidicekler bak"diyen Esimi işittim.
"Tamam be ne cimcikliyorsun?"diyerek kapıyı açtım.
Karşıma ilk olarak Timur amca çıktı. Meriçin babası. Sonrada Leyla abla geldi ve hemen bana sarıldı.
"Fıstık gibisin maşallah güzelim"deyip yanağımdan öptü ve ilerledi.
Arkasından çocuklar çıktı. Onlarla da sarıldıktan sonra Meriçe geldi sıra. Tam sarılacakken annemin beni çağıran sesini duydum.
"Üzgünüm Meriç bey"deyip kıkırdadım ve salona ilerledim.
"Hepiniz tekrar hoş geldiniz"diyerek ayakta dikilmeye başladım.
Meriçe baktığımda habire kıravatıyla oynuyordu. Gülmemek için kendimi zor tuttum. Kıravatı şirkete giderken bile takmıyordu.
Toprağa baktığımda kameraya aldığını gördüm. Sonrasında bakışlarımı anneme çevirdim. Kafasıyla mutfağı işaret etmişti.
Kızların hepsine göz gezdirince sadece Nefes bana bakıyordu. Bende ona mutfağı işaret ettim ve mutfağa ilerlemeye başladım.
Nefeste peşimden geliyordu. Tabaklar hazırdı zaten. Sadece kahve yapmam gerekiyordu.
"Nefes sen pastaları götür bende kahve yapıyım"
"Olur fıstık. Hadi bakalım göster hamaratlığını"deyip güldü.
"Kız sus kız. Vallaha duyucaklar şimdi"diyerek kıkırdadım.
"Tamam tamam. Hadi ben kaçtım"dedikten sonra tepsiyi aldı ve mutfaktan çıktı.
🍑🍑🍑
Kahveler hazırdı. Meriçe özel fincan takımı yaptırmıştım. İçine de hiçbir baharat falan koymamıştım.
Kıyamazdım ki ben ona. Aksine onun kahvesini çikolatalı yapmıştım. Fincanı ufak tepsisine koyarak mutfaktan çıktım.
Herkesin bakışları bana döndü. Meriçe bakışlarımı çevirdiğimde bana korkuyla bakıyordu. Bana neden böyle baktığını biliyordum.
Dün ona kahvesinin içine kurşun tozu dökeceğimi söyledim. Bundan dolayı korkuyordu. Kendimi şu anda gülmemek için zor tutuyordum.
Kahvesini verince bana göz kırptı. Bende hemen tepsiyi alarak dikilmeye devam ettim. Tüm herkesin bakışları Meriçteydi şu anda.