@marvelszquad'ın başlatmış olduğu bir kampanya için destek veriyoruz.
Wattpad'de durdurulamaz bir şekilde +18 kitapların olsuğunu ve yapılan bu kampanyalar sayesinde de bazı kitapların kaldırıldığını biliyoruz.
Fakat bizim amacımız +18 kitaplar değil tecavüzü çok normal ve güzel birşeymiş gibi anlatıpta 18 yaşından küçük çocukların beynini yıkamaları.
Tecavüz kitaplarında yazılan kadar güzel ve masum ve de normal bişey değil. Tecavüz demek bir insanın hayatını karartmaktır. Ve dahası ise o insanın ölümüne yol açmaktır. Tecavüz karşındaki kadın yada erkek farketmeksizin isteksizce, zorla yapılan cinsel bir saldırıdır!
Wattpad'in bazı yazarları tecavüzü çok güzel bir şeymiş gibi göstermesinden ziyade,tecavüz eden kişiye karakterleri aşık ediyorlar. Hangi zihniyet, nasıl bir kafayla bunu yazar anlamıyorum. Bunu yazan kişilere sesleniyorum. Allah korusun ama bu yazdıkların senin yada bir arkadaşının yada bir tanıdığının başına gelse ve tecavüz eden insana aşık olsaydı bunu hoş görebilir miydin?
Bu tür hikayeleri Wattpad kadar büyük bir platformda görmek istemiyoruz. Ve arkadaşlar rica ediyorum bu tür hikaye yazan kitapları şikayet edelim bizlerden küçük arkadaşlarımızın daha fazla aklı karışmasın.
Eğer biz yazarların bu görüşüne katılıyorsanız ki umuyorum ki öyle olur sizde @marvelszquad 'a destek olun.
Sizleri seviyorum...
#HeroSquad