Hamile?

6K 316 31
                                    

Şarkı Önerisi;
MAMAMOO- Hip 🧡

Eslemin Ağzından:

Sabah olmuştu. Bizde hazırlanmış bir şekilde Meriçleri bekliyorduk. Miralarda bizimle gelecekti.

Haftaya düğün vardı sonuçta. Bu sırada telefonumun melodisini duydum.

Hemen gidip açtım.

"Bitanem biz garajdayız sizi bekliyoruz"

"Tamam aşkım geliyoruz hemen"deyip kapattım.

Ve valizimi alıp Geceye kafamla gidelim işaretini yaptım. Oda onaylar anlamda kafa salladı ve peşime takıldı.

🌵🌵🌵

Yolculuk çok sıkıcı geçiyordu. Bu nedenle hemen müzik açtım. Ve This One's For You çıktı.

Kafamı arkaya çevirip kızlara güldüm. Aklıma Aslanlar Lisesini yendiğimiz gün gelmişti.

O gün kazandıktan sonra bu şarkıyı söyleyip dans etmiştik çünkü.

"Ya Eslem yaşlanmışız be. Ben kendimi daha fazla kötü hissetmeden değiştir şarkıyı"deyip gülümsedi.

"Sen her halinle güzelsin bitanem"deyip saçlarını öptü Urazda.

Gecede kollarını ona doladı. Bende onlara gülümseyip şarkıyı değiştirdim. Hey Mama çıkmıştı bu sefer.

Niki Minajın rap yaptığı kısma gelince hemen söylemeye başladım.

Bir yerden sonra susup Gecenin girmesini bekledim ve şarkı kısmına dek gelmişti. Biz bu şekilde devam ederken şarkı bitti.

Demi Lovato'nun Let İt Go şarkısı çıkmıştı. Melodisi hoşuma gidiyordu bu şarkınında.

Mercan ve Ada sayesinde ezberlemiştik. Hep Karlar Ülkesini izliyorlardı.

"İhtiyaç molası istiyen varmı?"diye sordu Meriç.

"Meriç yorgunsun abi. Gel siz arkaya oturunda ben kullanıyım arabayı"dedi Ayaz.

Meriçte onayladı. Bizde inip arkaya geçtik. Arkaya geçer geçmez Meriç dizime yattı.

Uykusunun olduğunu biliyordum. Gece heycandan uyuyamamış. Bir erkek için zordu evlenmek.

Neden bilmiyorum ama korkuyorlardı....

🌵🌵🌵

İzmire gelmiştik. Ama çokta acıkmıştık. Annemlerin geleceğimizden haberi vardı.

Onlar birşey hazırlamıştır diye umarak dimdirek eve devam ettik. Şu anda arabayı Toprak sürüyordu.

Miralar kendi arabalarıyla geliyorlardı. Eve az bir süre kalmıştı.

Ben çok yorulmuştum. Evet şimdiden yorulmuştum. Eve gelmiştik.

Toprak arabayı evin önüne park etti ve anahtarı aldı.

"Yolculuğumuz buraya kadardı. Herkes insin bakalım. Çok acıktım ben"

Bizlerde Toprağı onaylayan sesler çıkardık ve arabadan valizlerimizi alarak indik.

Evin önüne hızla ilerledik ve kapıyı çalmaya başladık. Kapı coşkuyla açıldı ve çocuklar üzerimize atladı.

"Anneciiim. Sizi çok özledim"

"Bizde seni çok özledik annecim. Ne yaptınız bakalım? Anneannenizi dedenizi üzdünüz mü?"

"Hayır anne. Üzmedik anneannemler bizi parka götürdü. Bize kıyafet aldılar. Bana takım elbise aldılar biliyor musun?"demesiyle anneme yandan bir bakış attım.

Tehlike Çetesi 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin