Şarkı Önerisi;
Resul Dindar- Dalgalan Karadeniz 🥰Eslemin Ağzından:
Nikah masasında oturmuş tırnaklarımı inceliyordum. Nikah memuru 2 saattir birşeyler zırvalayıp duruyordu çünkü. Başım ağrımıştı.
"Nikah memuru amcacım artık yeter da. Bu da kafa ama. Ver kalemi imzaları atalım bitsin"diyip elinde ki kalemi aldım.
Memur bana şok olmuş bir şekilde bakıyordu. Salonda ki misafirlerde bana gülüyordu. Ama ben ciddiyetimi korumaya devam ediyordum.
Meriç kulağıma yaklaşıp
"Ben senin en çok bu hallerini seviyorum"demesiyle boğazımı temizledim.
"Miriç bibimlir bikiyir git itiyi (Meriç babamlar bakıyor git öteye)"
"Ee memur amca nereye atıyorum imzayı?"
"Bilmen lazım kızım cahil misin?"
"Amca ben senin gibi her nikaha gitmiyorum. E ilk defa evleniyorum bilmem farkında mısın? Bilmemem normal değil mi sence?"
Nikah memuruna bakınca yanaklarını şişirip kravatıyla oynadığını gördüm.
"Göstercen mi artık polis mi çağırıyım?"dedikten sonra gözlerimi hızlı hızlı açıp kapattım.
Amca da yeri gösterdi ve imza attım. Bir yandan da homurdanıyordum. Çünkü tüm salon gülüyordu. Meriçten de garip garip sesler geliyordu. Dirseğimle karnına geçirdim bir tane.
"Bu geceyi unut istersen Meriç?"dememle tükürüğü boğazına kaçtı.
"Tövbe estağfurullah tövbe"diyen memur amcaya gözlerimi devirdim.
"Ya bende istiyorum Gece"diyen Uraza da memur amcanın kalemini attım.
"İmzalayın da gitsin şu amca sevmedim ben bunu"
"Kızım bari fısılda ya. Duyuyorum her şeyi"
"Eheheheh duy amcacım. Bir insanın arkasından konuşmak kakadır"dememle suratını ekşitti.
Gecelere baktığımda onlarda imzaları attı. Sonrasında defter geri memur amcaya verildi. O da birşeyler yazıp imzalayıp kırmızı defteri eline aldı.
"Ayağa kalkalım"demesiyle kolumdan tutulup kaldırıldım. Meriçe şaşkın gözlerle baktım.
"Miriç şi dinyiyi idin ilirik gildin idin ilirik gidiyirsin yi hilil ilsin (Meriç şu dünyaya odun olarak geldin odun olarak gidiyorsun ya helal olsun)"memur amca bana cüzdanı verdi.
Ardından ise toparlanmaya başladı. Herkes bizi alkışladı. Meriçte duvağımı kaldırıp alnımtan öptü.
"Hayatıma hoşgeldin Eslem Kurşun Karadağ"
"Hayatıma hoşgeldin Meriç Karadağ" deyip sarıldım.
🔔💒💍👰🔔💒💍👰
"Meriç kafamı kapıya çarpıcam adam gibi taşı" düğün bitmişti. Şimdi ise Meriçle,Meriçin tuttuğu otel odasına gidiyorduk.
"O değil de Esim uyanıkmış haa. Kızların üstüne nasıl atladı"
"O öyledir"
Flashback
Düğünün son zamanlarına gelmiştik. Çiçek atmak için kızlara arkamı döndüm. Çiçeği gözlerimi kapatarak attım.
Çiçek Esime gelmişti. Aslında Esime değil Nefese geliyordu ama Esim bir anda zıpladı. Çiçeği kapmasıyla kahkahalarla güldüm.