Canım Kahramanım

5K 276 20
                                    

Şarkı Önerisi;
TWICE- Knock Knock 😘

Eslemin Ağzından:

Sabah erkenden kalkıp güzel bir kahvaltı sofrası hazırlamıştım. Gece uyuyamamıştım ama yapacak birşey yoktu. Evde misafirim vardı sonuçta.

Tamam Gece ve Uraz misafir olmayabilirler ama misafirler sonuçta. Ne diyom be ben. Neyse deyip havluyla elimi kuruladım. Ardından ise kızartmış olduğum patatesi ve sosisleri de masaya koydum.

Sonra odama üzerimi değiştirmek için çıktım. Odaya girdiğimde Meriçin hala uyuduğunu gördüm. Ona gülümseyerek bakıp ne giysem diye bakındım.

Annemler Parise dönmeden onları görmem lazımdı. Ayrıca Ulaş hakkında da konuşmak istiyordum. İstemelerdi belki de. Annem ve babam heryeri geziyorlar.

Ama Ulaş onlarla olursa eskisi gibi gezemiyecekler.

"Pişt, hayırdır daldın gittin. Bu arada günaydın"deyip kulağımın arkasından öptü Meriç.

"Hah?"

"Ohooo. Hayırdır niye daldın gittin bu kadar?"diyerek elimden tutup odada bulunan koltuğa oturduk.

"Ya annemlere gidicez ya bugün Ulaşı aklımdan geçirdim de. Ya annemler istemezse Meriç?"

"Bizimkilerle konuşuruz Eslem. Olmadı gitmez bir yere. Şirketten daha erken gelmeye özen gösteririz"

"Meriç bak beni anlamıyorsun. Ben şirketten erken dönemem artık anladın mı? 2 tane şirket bana bakıyor. Serkan bakamıyor çünkü Japonya da bulunan ile ilgileniyor. Ablam desen Ümranla ilgileniyor. Babam bana devretti ikisini de. Erken gelemem ben" diyerek ellerimi saçlarımdan geçirdim.

"Ben varım Eslem. Ben erken dönerim. Hatta işim çok daha erken biterse yardıma gelirim" deyip güven verircesine elimi sıktı.

"Yaparsın değil mi?"

"Bunu sorma bile. Tabi ki de yaparım. Neyse hazırlanalım o zaman. Urazlar kalkar birazdan. O değilde Ulaş iyi yormuş onları"

"Evet yaa. Yazık 4 gündür Ulaşla uğraşıyorlar ne yapsınlar. Neyse kalk bakalım koca bebek"

"Heey ben bebek değilim tamam mı?"

"He canım he. Dur neyse ben hazırlarım senin kıyafetini. Burda ki kıyafetlerden giymiycem. Gel giyinme odasına gidelim"deyip elinden tuttum Meriçin.

Ama öküz gram oynamadı. Kaşlarımı çatıp baktım hemen.

"Aşkım üzerime tişört giyeyim ki Uraz beni öldürmesin değil mi?"demesiyle kahkaha attım.

"Aynen aşkım. Şurda ki çizgili tişörtünü giy"deyip koltuğun üzerinde ki tişörtü gösterdim.

Meriçte gidip tişörtünü giydi. Sonra elimden tutup odadan çıkardı. Giyinme odasına gelince elimi bırakıp kendi kıyafetlerinin olduğu bölüme geçti.

Bende dolabın kapaklarını açıp elimi çeneme koyup düşünmeye başladım. Ama bir türlü karar veremedim. Bu sırada Meriç geldi yanıma.

"Aşkım fikrim geldi"demesiyle kahkaha attım.

"Allah belanı vermesin senin gerizekalı. Fikrim geldi ne be?"deyip derin nefes alıp verdim.

"Neyse neyse söyle hadi fikrin neymiş?"deyip gözlerimin altını sildim.

"Şimdi farkettim ki sen kendine giyecek birşey bulamamışsın, e bende bulamadım. Sen bana giyecek birşeyler bul bende sana olur mu?"

"Mantıklı aslında. Hmmm....peki. Hadi bakalım nasıl bir kombin hazırlıyacaksın"deyip yanağından makas aldım.

Tehlike Çetesi 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin