Şarkı Önerisi;
David Guetta & Zara Larsson- This One' s For You 🤎Eslemin Ağzından:
Yine ve yine tırnaklarımı kemiriyordum. Tahlil sonuçlarım için beklemedeydim. Hamile miyim değil miyim şimdi belli olacaktı.
"Eslem Karadağ"denmesiyle kafamı kaldırıp kimin olduğunu çözmeye çalıştım.
Danışmanla göz göze geldik o sırada. Çantamı da alarak onun yanına ilerledim.
"Eslem hanım sonuçlarınız doktorda şu anda. İçerde sizi bekliyor"deyip kapıyı gösterdi.
Bende ona gülümseyip teşekkür ettim ve içeri girdim. Heyecanım daha fazla artmıştı. Şu an düşüp bayılabilirdim. O derece fazlaydı heyecanım.
"Eslem hanım buyrun oturun"deyip koltuğu gösterdi doktor.
"Doktor bey uzatmadan hemen söyleyin yoksa şuraya düşüp bayılıcam şimdi"
"Aman Eslem hanım mazAllah kafayı falan vurup bebeğe bir zarar verirsiniz. İstemeyiz değil mi?"
Bebeğe zarar verirsiniz.... Bebeğe zarar verirsiniz...
Ne yani? Hamile miydim ben? Benim fındık kadar bile olmayan göbüşüm de bir yavru mu vardı? Hemde Meriçle benim parçam.
Gerizekalı bu kız.
"Eslem hanım? Eslem hanım? İyi misiniz Eslem hanım? Hemşire bir su getir"kendime gelmemle çığlık attım.
Ve yerim de zıplamaya başladım. Ama doktor kolumdan tutup oturttu yerime.
"Eslem hanım nabıyorsunuz? 9 ay boyunca olan süreçte kendinize çok çok dikkat etmelisiniz. Bebeğe zarar gelebilir"
"Doktor bey cidden yani emin misiniz? Ben ciddi ciddi hamile miyim?"
"Aynen öylesiniz Eslem hanım. İşte bu da tahlil sonuçlarınız. Ultrason da çekebiliriz"
"Evet evet. Çok mutlu olurum"dedikten sonra yanda duran sendeyeye yatırdı beni.
Karnıma şu jelden sürüp karnımın üzerinde ultrason cihazını gezdirdi.(Hemen gözükür mü gözükmez mi bilmem ama Final olduğundan gözükmesi gerek hdjsidkekw)
Küçük ekrandan ufacık düğme gibi birşey gösterdi.
"İşte. Sizin minik bebeğiniz burda"
Gözlerim dolmuştu. Ben anne olacaktım. Doktor ultrason fotoğrafını verdi. Alıp ufak şeyin üzerinde gezdirdim elimi. Bu ufacık şey büyüyüp kocaman olacaktı.
Doktora teşekkür edip çıktım odadan. Bu gün Meriçin doğum günüydü. Aslında yarındı ama ben tek kutlamak için bugün yapacaktım. Arabaya atlayıp bir kafeye sürdüm. Sonra resmin bir kopyasını onlara verip resimli pasta yapmalarını istedim.
Bu akşama yetiştireceklerini söylediler. Meriçin akşam geç gelmesi gerekiyordu. Bir yalan bulmuştum. Bu sayede gelmezdi eve.
Çok sevgili sevgilim olan kocacığım💑
2. Çalışta açtı. Onu konuşturmamam lazımdı. Yoksa soru sorup dururdu.
"Meriç ben bugün evi temizleyeceğim ondan geç gel. Çokta geç gelme beynini patlatırım"deyip kapattım ve kendi kendime kahkaha attım.
Şimdi eve gidip hazırlanmak ve yemek yapmak kalmıştı.
🎉🎉🎉
Çeşit çeşit yemek yapmış masayı hazırlamıştım. Pasta da gelmişti. Onu buzdolabına Meriçin göremeyeceği şekilde sakladım. Dolabımız büyüktü Allahtan.