Cand sunetul telefonului o trezi, Jade nu avu nevoie sa priveasca numele care aparea pe ecran ca sa stie despre cine era vorba. Doar un singur barbat era capabil sa o sune la acea ora din noapte.
Tariq , care de asemenea era cunoscut ca si "printul fustangiu". Printul Tariq Kadar al - Hakam, seicul Khayarzah-ului.
Jade privi ceasul. Ora patru dimineata era prea devreme si pentru el. Casca si se intinse dupa telefon, intrebandu-se ce naiba punea la cale de data aceasta Tariq.
Aparuse un nou zvon, cum obisnuia sa se intample cu frecventa, cu ultimul si indraznetul sau proiect de afaceri sau pur si simplu se incurcase cu o noua blonda, la fel ca toate amantele lui, si voia ca Jade sa ii reorganizeze reuniunile pe care le avea in dimineata urmatoare? Va intra mult mai tarziu in biroul lui, cu barba care ii intuneca mandibula si un zambet mandru pe buzele senzuale? Si , bineinteles mirosind a parfum de femeie...
Nu ar fi prima data cand se intampla. Jade isi arcui o spranceana si isi aminti de cuceririle sexuale cele mai faimoase ale lui Tariq. Atunci, isi reaminti , ca ea era doar asistenta lui personala si nu o gardiana a moralitatii.
Prietenii ei o intrebasera de multe ori daca nu se satura vreodata de a avea un sef care ii cerea atat de mult, sau daca simtea vreodata tentatia de ai spune exact ce crede de machistul si scandalosul sau comportament. Raspunsul era ca da. Cateodata. In schimb, generosul salariu pe care il platea oprea in sec toata acea dezaprobare.Acea cantitate de bani proportiona siguranta, clasa de siguranta pe care nu o va gasi la alta persoana.Nu o invatase mama ei ca lectia cea mai importanta era ca o femeie putea sa invete sa fie complet independenta fata de barbati? Barbatii puteau sa plece cand voiau, si cum puteau, si o faceau cu frecventa.
Jade raspunse la telefon.
- Da?
- Jad...Jade?
Simturile lui Jade se pusera imediat in alerta cand auzi vocea profunda a sefului ei. Se intamplase ceva. Vocea lui suna... ciudata.
Niciodata nu il auzise pe Tariq sa ezite. Niciodata nu il auzise sa vorbeasca intr-o maniera care sa nu fie cea a unui print carismatic si sigur pe el insusi, preferatul cazinourilor din Londra si a tuturor revistelor de scandal. Barbatul in fata caruia femeile nu ii puteau rezista in ciuda faptului ca el le rupea inimile in bucatele.
- Tariq, s-a intamplat ceva? il intreba ea alarmata.
In ciuda durerii, care era atat de puternica ca si cum o mie de ciocane il loveau in cap, Tariq asculta vocea familiara a asistentei lui, prima lui intalnire cu realitatea dupa ore intregi de haos si confuzie. Aproape imperceptibil, lasa sa ii scape un suspin de usurare si deschise un pic ochii. Jade era colacul lui de salvare. Jade se va ocupa de el. Privi tavanul camerei, dar trebui sa inchida ochii sa nu ii vada orbitorul alb.
- Un accident - murmura.
- Un accident? repeta Jade in timp ce se ridica in sezut.. Ce fel de accident ?Tariq, unde esti? Ce s-a intamplat?
- Eu.
- Tariq!
Jade auzi cum cineva ii spusea lui Tariq cu o voce indignata ca nu ar trebui sa foloseasca telefonul. Atunci, acea femeie i se adresa lui Jade din partea cealalta a liniei telefonice.
- Alo. Cine sunteti dumneavoastra, va rog?
- Ma numesc Jade Scott si lucrez pentru seicul Al - Hakam. A-ti putea va rog sa imi spuneti ce s-a intamplat?
- Sunt una dintre asistentele de la spitalul St. Mark's din Chislehurst. Ma tem ca seicul a fost implicat intr-un accident de masina.
- Este bine? intreba Jade foarte ingrijorata.
CITEȘTI
Seicul
RomanceSeicul Tariq isi traia viata la cote maxime... Tariq era atat de independent , incat nu se incredea in nimeni decat in el insusi, cu putin ajutor din partea lui jade Scott, indispensabila si inteleapta lui secretara. Cand un accident de masina il la...