Capitolul 15

12.4K 858 91
                                    


Confirmat.

Cele doua liniute nu lasau loc de indoieli. La fel cum nu lasa nici testul care si-l facuse ieri, si nici cel care il facuse cu doua zile in urma. Toate testele din lume ii vor confirma ceea ce ea stia de ceva timp. Oricat de mult si-ar fi dorit contrariul , nu mai putea sa schimbe nimic.

Astepta copilul seicului Tariq Al - Hakam. Barbatul care ii spusese foarte clar ca nu isi doreste un copil, urma sa devina tata.

Se simtea prinsa si nelinistita. Se apropie de geam  pentru ca era foarte cald in micul ei apartament. Se simtea prea obosita ca sa faca o plimbare. In ultima vreme se simtise complet epuizata...

In ciuda faptului ca purta o rochitia vaporoasa si avea toate geamurile deschise, transpiratia ii siroia pe spate. Vara sosise fara ca ea sa isi dea seama, dar poate ca nu trebuia sa se mire atat. De cand plecase Tariq nici macar nu se uitase ce vreme era.

In cele doua saptamani nu facuse altceva decat sa se gandeasca la barbatul a carui copil il purta in pantec. Avea o ciudata senzatie de gol pentru ca se afla depare de munca ei. Pentru prima data, nu voia sa merga la casuta ei de la tara pentru ca stia ca acolo amintirile continuau sa fie si mai vii.

Intodeauna i se paruse patetic ca, oamenii sa se preocupe  pentru ceea ce se intampla la locul de munca atunci cand erau in vacanta. De aceea nu sunase sa vada cum merg lucrurile. Fiona ar fi sunat-o daca ar fi avut nevoie de ajutor, si pana in acel moment nu o facuse.

Acest fapt , o facu pe Jade sa se simta si mai goala. Nu ii placea faptul ca putea fi inlocuita cu atata usurinta.

De asemenea nu avuse vesti nici despre Tariq. Teribila tacere care se interpuse intre ei din momentul in care el plecase demonstra clar ca relatia lor se terminase. De cateva ori fusese tentata sa il sune. Avea tot dreptul din lume sa o faca dat fiind faptul, ca desi nu mai era amanta lui, continua sa fie seful ei. Si in schimb,ce putea sa ii spuna?

Decise ca era mai bine sa astepte sa fie fata in fata cu el ca sa vorbeasca. Trebuia sa ii spuna ca va deveni tata. In plus nu va fi un tata oricare. Acel copil va avea sange albastru, ceea ce presupunea multe alte complicatii. Stia ca, copii membrilor familiilor regale erau foarte protejati , pentru ca succesiunea niciodata nu era total asigurata. Va face asta ca Tariq sa se simta si mai prins in viata de care se plangea atat?

Asta daca va accepta responsabilitatea ca si tata al copilului, gandi. Ar putea face la fel ca tatal meu si sa nu il recunoasca.

Tocmai isi pregatea ceva de mancare cand auzi soneria. Oare cine ar putea fi? Inainte de a avea timp sa deschida se mai auzi inca odata soneria dar cu mai multa nerabdare decat prima data. II era atat de cald incat rochita i se lipea de coapse atunci cand umbla. Era atat de concentrata sa isi dezlipeasca rochia incat nu privi pe vizor. Cand deschise usa se afla fata in fata cu ultima persoana pe care se astepta sa o vada acolo. Tariq.

Se surprinse atat de mult incat oboseala se evapora imediat cel il vazu. Prezenta lui Tariq domina ca intodeauna spatiul care il inconjura. Chipul lui avea o expresie foarte serioasa. Purta o camasa si o pereche de blugi. cea tinuta ii dadea un aspect pamantesc, accesibil si un pic ironic in acele momente.

- Tariq, ce surpriza!

El afirma. Si pentru el deasemenea era. Nu avuse nici o intentie de a merge sa o vada, dar fara sa poata evita, se trezi cerandu-i soferului sau sa il duca in acea zona a Londrei atat de necunoscuta pentru el.

Isi petrecuse doua saptamani, traversand tot Khayazah-ul cautandu-si verisoara, iar cand se intoarse inapoi i se paru atat de gol fara prezenta lui Jade, care era inca in vacanta.

SeiculUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum