Capitolul 16

12.7K 917 99
                                    


Tacerea din dormitor contrasta cu sunetele care veneau din exterior prin fereastra deschisa. Jade il privi pe Tariq, care statea inca intims in pat complet nemiscat, si isi reaminti de momentul in care il vazuse la spital, cand i se paruse atat de pierdut si atat de vulnerabil. Cand sentimentele ei fata de el suferisera o profunda transformare.

In acel moment ,nu parea absolut deloc vulnerabil.

Chiar deloc. Chipul sau reflecta  pe rand expresiile sentimentelor lui. Surpriza se metamofozase in neincredere, apoi se transformase in expresia pe care Jade o asteptase de la inceput.

Furie.

In ciuda a tot, ramase nemiscat. In schimb , privirea lui era impenetrabila si dura.

- Te rog sa imi spui ca asta e o gluma te prost gust, Jade

- Nu e nici o gluma - replica ea tremurand. De ce sa glumesc eu despre asa ceva? O sa... o sa am un copil. Copilul tau.

- Nu !

Sari din pat atat de repede ca o pantera. Isi lua blugii de pe jos si ii trase pe el stangaci. Stia ca nu putea sa faca fata unei conversatii ca aceia cu Jade daca era complet dezbracat. Daca corpul lui tradator incepea sa se excite de dorinta inclusiv cand furia punea stapanire pe el? Inclusiv cand incepea sa inteleaga pana unde ajunse tradarea lui Jade?

Dupa ce isi inchise pantalonii isi puse camasa.

Atunci, se apropie de ea. Era de-a dreptului furios. Jade se dadu inapoi pana simti pernele.

- Spune-mi ca nu este adevarat - urla el.

- Nu pot, pentru ca este - murmura ea.

Tariq o privi cu atentie. Jade stia de la bun inceput ca el nu isi dorea sa fie tata. O stia pentru ca , chiar el ii spusese! De fapt, tocmai ce ii spusese. Dupa ce...

- Cum naiba poti sa fi insarcinata daca ai luat pastile?

- Cateodata se mai intampla si accidente

- Cum? "Accidental" ai uitat sa le ei, nu-i asa?

- Nu!

- Atunci cum? Cum Jade?

Ea ridica mainile ca si cum s-ar lasa pagubasa.

- Am avut o intoxicatie alimentara dupa ce am mancat peste. Cred ca s-a intamplat atunci.

- Crezi?

Tariq se intoarse si se indrepta spre fereastra, de unde privi strada aglomerata. Cand o privi din nou pe Jade, chipul lui parea acoperit de o masca. Ea nu il vazuse niciodata asa, atat de rece, atat de gol. Dintr-odata , isi dadu seama ca oricare ar fi fost sentimentele lui Tariq pentru ea, murisera chiar in acea secunda.

- A fost accidental sau intentionat? - o intreba. - Cand s-a intamplat?

- A fost... a fost cam in perioada in care i-am cunoscut pe Zahid si pe Francesca.

- Te referi la rege si la regina? - o corecta el.

Fara sa stie de ce, trebuise sa se refugieze in spatele protocolului, in ciuda faptului ca nu ii placea catusi de putin. Isi aminti de modul in care ea il tinu pe Omar in brate in acea seara. Modul in care il privise , cu acel gest pe care obisnuiesc femeile sa il adopte atunci cand sunt in preajma unui copil.

- Ce s-a intamplat? Te-ai uitat la Francesca si ai vazut o alta sarantoaca la fel ca si tine? Ai privit in jurul tau si ai vazut toata bogatia si statutul pe care il aveai la indemana si te-ai gandit la modul in care sa pui mana? Pana la urma, tu aveai un amant dintr-o familie regala , la fel ca si cu facuse Francesca in trecut. Singura diferenta este ca ea nu a ramas insarcinata pentru asi asigura viitorul!

SeiculUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum