- Si ceea ce cred eu nu conteaza, Tariq? - il intreba ea. Crezi ca mie nu mi-a fost greu sa iti rezist?
Tariq continua sa lupte impotriva constiintei lui, dar in acea ocazie ii rezultase si mai dificil pentru ca isi daduse seama ca Jade erau unica. O femeie inocenta care se infrunta fata in fata cu necesitatile ei. O femeie care nu se juca cu ceea ce simte. Tariq isi ridica mana si ii mangaie cu blandete buzele.
- Stii ca pe teritoriul unui compromis nu pot sa iti ofer nimic, nu-i asa? Ca din asta nu va iesi nimic pe termen lung. Trei saptamani e timpul maxim pe care il petrec cu o femeie. Asta o stii si tu mai bine decat nimeni, Jade.
Jade asculta avertizmentul care se afla in acele cuvinte, dar il dorea prea mult pe Tariq ,incat sa dea atentie.
- Crezi ca toate virginele asteapta o casatorie de la primul barbat cu care se culca? Bineaivenit in secolul XXI! Crezi ca nu mi se permite sa fac ceva doar pentru ca imi doresc sa il fac exact asa cum faci tu intodeauna?
Tariq simti cum propia lui rezistenta disparea. Nimeni nu ii va putea reprosa niciodata ca nu incercase. Se parea ca Jade era decisa se se infrunte cu el. Poate ca aceea era unica solutie pentru a evita ca amandoi sa fie in tensiune unul cu celalalt in fiecare zi din cauza dorintei si a frustrarii. Iar dorinta de a face dragoste cu Jade era una primitiva. Era ceva ce nu mai simtise cu nici o alta femeie.
- Cred ca ai dreptate.
O lua in brate si o saruta. Jade gemu de placere cand simti buzele lui Tariq peste ale ei. Se agata de umerii lui simti ca in orice moment picioarele o lasa. Pe masura ce sarutul devenea din ce in ce mai profund, incepu sa simta inconfundabila si evidenta erectia a lui Tariq. Fara teama, se lipi si mai tare de el si nu proresta atunci cand el ii ridica fusta. De fapt, incepu sa il anime cu o serie de sunete guturale pe care nu stia ca le putea scoate.
- Ciorapi blestemati - spuse el cand mainile lui gasira imbracamintea mai putin erotica.
Simti un val de caldura traversandu-i intreg corpul si simti excitatea ei cand o atinse exact in acel loc . Cu abilitatea pe care i-o dadea practica, ii trase in jos, apoi se lasa in genunchi , ii scoase pantofii si ii scoase de tot. Se ridica din nou in picioare si o lua in brate.
Poate ca ar fi trebuit sa o fi asezat pe una dintre canapelele comode si sa o dezbrace incet si provocator, exact asa cum merita ea, dar, pentru prima data in viata lui, Tariq, nu mai putea sa amane nici macar pentru o secunda momentul. Ochii mari a lui Jade si respiratia ei precupitata ii provocau o reactie inexplicabila. Se simtea atat de primitiv , ca si cum dorinta de a poseda era de nestapanit.
Jade gemu de placere cand el aproape ca ii smulse lenjeria intima. Tariq isi desfacu pantalonii si isi elibera erectia cu un oftat de usurare. Jade era uda si pregatita pentru el.
Se agata cu putere de umerii lui , cand el o penetra dur , profund si fara nici o avertizare. In ciuda a tot, se surprinse cand gasi o rezistenta de moment si se opri cand auzi un scancet infundat.
Se opri pentru ai da ocazia de a se putea acomoda cu el. O sustinu cu putere in brate si ii murmura in ureche:
- Te-am ranit, Jade?
- Daca ai facut-o , deja am uitat. Te rog sa nu te opresti - murmura ea. Striga de placere in momentul in care Tariq incepu sa se miste in interiorul ei. - Este... Ah Tariq! E incredibil!
Si pentru el de asemenea era, in special cand ea ii inconjura talia cu picioarele.Tariq nu o mai facu se niciodata inainte asa. Se simtea atat de puternic. Era oare pentru faptul ca Jade il cunostea cel mai bine decat oricare alta femei sau mai degraba era ca nu exista un prezervativ intre ei? Simtea cum ea se deschidea tot mai tare pentru al primi si mai bine. Auzea exclamatiile de placere si de uimire pe care ea le scotea. Asta ii reaminti ca Jade, nu o mai facuse cu nici un barbat inainte. Acel gant il facu sa tremure de placere si se cufunda si mai profund in interiorul ei. In timp ce dansau pe ritmul cel mai vechi din lume, ii murmura cuvinte in limba lui materna.
CITEȘTI
Seicul
RomansSeicul Tariq isi traia viata la cote maxime... Tariq era atat de independent , incat nu se incredea in nimeni decat in el insusi, cu putin ajutor din partea lui jade Scott, indispensabila si inteleapta lui secretara. Cand un accident de masina il la...