Nici noptile nu erau mai bune pentru Jade. Si cum ar putea fi cand stia ca Tariq se afla de partea cealalta a peretelui? In plus experimentase deja jenanta situatie de -l fi vazut pe Tariq iesind din baie doar cu un prosop in jurul taliei .
Avea pieptul acoperit de mici broboane de apa. Jade scoase un suspin la vederea acelui trup perfect. Fusese pe punctul de ai spune sa se acopere cu un prosop mai mare insa nu indrazni.
- Buna dimineata...
Se limita sa spuna doar acele doua cuvinte si sa plece cat mai repede de acolo pentru ca Tariq sa nu vada dorinta care ii inrosise obrajii.
Practic peste noapte, neutralitatea rece pe care o simtise fata de seful ei se vazuse inlocuita de noi si infricosatoare senzatii. Cand il privea, aproape ca se topea, dar in acelasi timp se revolta impotriva acelor noi sentimente. De ce nu simtea acea dorinta de nestapanit fata si de alti barbati, tipul de barbati cu care in mod normal iesea, si care din nefericire o lasau complet rece? De ce trebuia sa fie el?
- Jade , de ce nu te asezi si sa te relaxezi un pic?
- Prefer sa lucrez, replica ea. Ne intoarcem in Londra maine.
- Intr-adevar? intreba el in timp ce inchidea cartea. A trecut deja o saptamana?
- Nu , a trecut doar cinci zile, dar pari sa te simti mult mai bine.
- Ma simt mult mai bine - recunoscu el.
Nu se simtise la fel de multi ani. Era ca si cum toate simturile se ascutisera si puse la punct. Isi dorea sa se intoarca in Londra si sa le supuna la proba. In schimb, isi petrecuse ultima noapte in casa lui Jade fiind foarte nelinistit. In mod inexplicabil ii parea rau ca nu o sa mai doarma in acel pat vechi. Ramase treaz, intrebandu-se cum ar fi sa o simta pe Jade sub el.
Se intoarse pe burta si simti erectia dureroasa. Toata saptamana se intamplase la fel si fusese un chin pentru el. Noapte dupa noapte, se uimagina despartind palidele coapse a lui Jade si cufundanduse in in dulceata ei. Nu mai avuse parte de sex de multe zile, si se obsesionase cu singura femeie pe care o avea aproape. Ce alta explicatie ar putea sa aiba pentru inexplicabila pasiune pe care o experimenta?
Cu siguranta avea nevoie de o amanta. Cand va ajunge la Londra o sa faca ceva in aceasta privinta. poate ca va lua legatura cu frumoasa suedeza care i se insinuase cu atata nerusinare...
Rezista necesitatii de a se satisface singur,si casca in timp ce isi refacea metal lista de posibile candidate. In ciuda a tot, somnul opunea rezistenta. Iar cand zorii zile se revarsa se dadu batut. Se ridica din pat, isi lua blugii pe el si cobori in bucatarie. Isi prepara o cafea tare, iar dupa ce o bau se aseza pentru a-si termina cartea.
Acolo il gasise Jade cateva ore mai tarziu. Intins pe canapea cu cartea deschise pe piept. NU deschise ochii cand se apropie de el, pentru a vedea daca dormea. Stia ca ii va fi dor de toate acele mici detalii. In ciuda faptuli ca il dorea cu atata disperare, se bucurase de acele zile alaturi de Tariq. Nu o interesa ca intimitatea care se crease intre ei fusese artificiala. reusise sa vada si cealalta latura a lui, un aspect mult mai uman, si nu putea sa evite sa nu se intrebe ce se va intampla cand se vor intoarce la munca.
Simti o anumita mandrie pentru imbunatatirea pe care el o experimentase. De fapt, parea sa fie mult mai bine decat inainte, mai relaxat si mai putin tensionat. Din nefericire modul in care ii batea inima o facu sa isi dea seama ca sentimentele pe care le simtea fata de el nu disparusera. Ceva se schimbase, sa poate ca sentimentele fusese intodeauna prezente, desi erai ingropate bine in interiorul ei. Poate ca era acel foc mocnit al atractie pe care o simtise fata de el pe cand se aflau la internat si care nu se stinse niciodata. Din nefericire, orice ar fi, nu stia ce o sa faca in acest aspect.
CITEȘTI
Seicul
RomansSeicul Tariq isi traia viata la cote maxime... Tariq era atat de independent , incat nu se incredea in nimeni decat in el insusi, cu putin ajutor din partea lui jade Scott, indispensabila si inteleapta lui secretara. Cand un accident de masina il la...