Capitolul 9

12.7K 888 85
                                    


-   Voiam sa ma asigur ca ai ajuns cu bine acasa. Petrecerea de la ambasada a durat mai mult decat m-as fi asteptat. De fapt, a fost un pic plictisitoare. Ar fi trebuit sa raman acolo unde eram, si sa fac exact ceea ce faceam. Ne vedem maine la birou, Jade.

Jade sterse mesajul de pe telefon si il arunca cat mai depate, apoi se indrepta catre micuta ei bucatarie. Soarele diminetii stralucea si lumina intreaga bucatarie. Mesajul pe care il primise de la barbatul caruia ii daruise virginitatea ii rezulta ciudat si nesatisfacator. Tariq lasase acel mesaj destul de tarziu in noapte cand ea era deja in pat. La ce asteptase? Afectiune? Cuvinte dulci? De ce s-ar fi deranjat cand ea practic fusese cea care aproape il implorase sa aiba relatii sexuale cu ea?

Privi felia de paine pe care tocmai o scoase din toaster si o arunca direct la cosul de gunoi. Nu avea pofta de mancare. De fapt, daca se gandea mai bine nu avea chef de nimic decat sa se bage in pat si sa ramana acolo toata saptamana. Si in mod sigur nu avea nici un chef sa meraga la birou si sa il vada pe Tariq dupa ceea ce se intamplase in noaptea anterioara in biroul lui.

Inchise ochii. Nu ii venea sa creada ceea ce facuse. Ii permise lui Tariq sa faca sex salbatic cu ea sprijinita de peretele biroului. Dupa ani , in care se intrebase ca poate ea nu avea impulsurile sexuale ca majoritatea femeilor, intrebandu-se daca cumva mama ei nu o inveninase prea mult impotriva barbatilor, descoperise ca efectiv, era foarte normal. Poate ca era exact motivul pentru care se comportase asa. Toata viata isi dorise sa simta acea pasiune. Sau poate ca fusese din cauza ca era vorba despre Tariq.

Incepu sa tremure. Se simtea foarte rusinata de comportamentul ei. Nici macar nu fusese suficient de feminina incat sa astepte pentru a o face intr-un pat.

In plus, stia foarte bine ce fel de barbat era Tariq. Il vazuse in actiune in trecut. Pierduse deja sirul datilor in care trebuise sa meatga si sa cumpere cadori de ultima ora sau buchete de flori pentru ultima cucerire. De asemenea , fusese martora datilor in care el isi pierdea interesul  peste noapte, si devenea rece ca gheata. Asta se intampla cam la trei patru saptamani decand incepuse o relatie. Vazuse cum el refuza sa vorbeasca cu amanta din acea perioada, si cum era capabil de a lua masuri drastice, exact cum se intamplase in cazul blondei care devenise complet isterica.Cand vazuse ca femeia il astepta in fata cladirii Al - Hakam, chemase serviciul de paza pentru a scapa de ea.

O data isi spuse ca orice femeie care se culca cu Tariq avea nevoie de un psiholog si ea terminase prin a face asta. Intr-adevar avea de gand sa se uneasca interminabilei liste de femei care avusera relatii intime cu el si apoi le facuse praf inima?

Se privi in oglinda.

Nu va fi asa. Va trebui sa se comporte ca o femeie adulta. Adeseaa barbatii si femeile faceau greseli, dar cele care erau inteligente , erau capabile de a uita cat mai repede. Va merge la munca si ii va demonstra lui Tariq si chiar si ei cat de puternica era. Il va surprinde cu maturitatea si cu abilitatea sa de a se preface ca nu se intamplase nimic.

Se imbraca si isi aranja parul exact asa cum o facuse intodeauna. Cand ajunse in fata cladirii Al - Hakam se simtea mult mai sigura pe ea insasi. De fapt, prima parte a zilei fusese  mult mai buna decat se asteptase. Tariq nu era la birou. Plecase sa viziteze Clubul de Polo din Greenhil in Sussex, pe care il cumparase anul trecut.

Cand Tariq se intoarse era aproape ora patru dupa-amiaza. Jade era atat de absorbita de munca incat nu isi daduse seama ca usa se deschise. Cand isi ridica capul ramase prinsa in privirea lui de abanos. Tariq avea parul foarte dezordonat si aspectul care indica ca facuse exercitii fizice. Avea un aspect atat de masculin si atat de sexy incat inima lui Jade tresari in piept, in ciuda aceea ce isi propuse ea la inceput.

SeiculUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum