DOMA

36 2 3
                                    

Po návštěvě pizzerie jsem se doma doloudala s berlemi do postele. Byl to nezvyk, když se mi Roxy plete pod berle. Jednou se mi díky ní podařilo hodit pořádnou držku. Teď jsem si dovybalila bágly a dobelhala se do koupelny na večerní hygienu. Opatrně jsem si opřela berle o sprchový kout a čistila si zuby. Byla jsem strašně unavená, proto jsem zapomněla na česání. Usnula jsem do 5 minut. Probudila jsem se brzy v noci a příští mi, že v přízemí našeho domu někdo je. Docela jsem se začala bát. Zvedla jsem berle, které byly opřené o noční stolek a málem jsem se přitom přerazila o Roxy. Ta spala jak mrtvá. Opatrně jsem se přes ní přehoupla a vydala se k ložnici rodičů. Rychle jsem berlí rozrazila dveře: ,,Mami, tati, někdo je dole!'' V tu dobu šramocení ustalo. Rodiče byly hned na nohou. Mamka podala taťkovi baterku a ten sešel neochotně dolů. Když stál nohama na pevné zemi, ne na schodech, slyšela jsem zaklapnutí dveří. Byla jsem v šoku! ,,Pojďte rychle sem, musíme se zjistit jestli nám něco nechybí, popřípadě bychom zavolali policii.'' Bože, nečekala jsem, že hned první den bude ,dobrodružství' To první, co doma zažiju. Mezitím se dolů přišla podívat i Roxy, kterou jsem zjevně vzbudila...

DENÍK POKROČILÉHO ZAČÁTEČNÍKAKde žijí příběhy. Začni objevovat