PROPAGACE

31 1 2
                                    

Po dvou týdnech jsem se dozvěděla, že naše reklama bude v novinách a na internetu. Což není vůbec dobré. Hrozí i výsměch ve škole. Bojím se, aby nebyly ty reklamy zneužity apod. Už jen 3 týdny prázdnin. Je perfektní, že jsem už schopná jezdit na Falcovi, ale Alice s Merlinem jsou zase na drezuře, protože postoupili do ,jiného levelu'. Falcovi se už limetková souprava opotřebovala a začíná ho škrtit, protože je to nenažraný kůň a byl by do týdne schopný spást bukový les. Takže ještě na nákupy. Mamka se ale v práci začíná dost posunovat dopředu a dál, takže by nějaký malý příspěvek být mohl. Jenomže, je to můj kůň a mamka se ho bojí, což někdy komplikuje celou situaci v rodině. Odmítá ho krmit a dokonce se ho skoro nechce ani dotýkat. Na zítra jsem ještě domluvená s Connie na zmrzku apod. Vím, že tady sděluji různě přeházené informace, ale vše najednou a uspořádaně do jedné kapitoly, jak je mým zvykem. Další nečekaná smrt ještě bohužel potkala Joja, našeho všemi milovaného aru. Dokonce i moje mamka ho byla ochotná krmit a popovídat si s ním. Říká se, že smrt je spravedlivá, ale Jojo byl vždy hodný papoušek, až na to, že rozhrabal při prvním pouštění do zahrady kde měl voliéru zahrádku. No jo, no. Papoušek...

DENÍK POKROČILÉHO ZAČÁTEČNÍKAKde žijí příběhy. Začni objevovat