První den školy je dřina, nuda, psychická zátěž a pozorování spolužáků je po 10ti minutách kydání učitelů brutálně neaktivní. Jenom sedíš ve vrzajících smontovaných prknech a posloucháš, že si máš do školy nosit bačkory! Takže jako dnes. Ano, už je to tu. Konec blahobytu, který trval pouze 2 měsíce a z toho jsme byli měsíc pryč. Takže když jsme se vrátili z dovolené, musela jsem se hned učit, takže prázdniny za všechny peníze!,,Hey, jak se jmenuješ?'', ptá se mně nová spolužačka, která si to usedla jako slepice na bidýlko vedle mě. ,,Vážně to chceš vědět?'', snažila jsem se skrýt své soukromé údaje, jenomže Louis to vyřešil za mě: ,,Hey osobo, je to Agnes a je jí 14. Jezdí na salámkovi Falco a má ho v jezdeckých jatkách.'' ,,Ty ha*zle jeden! Není to salám ale arab a není na jatkách!'' Po důkladném vysvětlení jsem ho poslala dop*dele. Nadále tu ověřenou potvrzenou informací budu nazývat Stehýnko - vlasy jako sláma a se spolužáky jedná jako s kvočnami. Jmenuje se...........Alex. Je to poněkud divné jméno, ale já se s ní bavit nehodlám. Její hobby je totiž sbírání brouků. Nejdříve je najde, chňapne je do kleštiček jako slepice do zobáku a prchá s nimi s vydáváním hlasitého kvokání okamžitě pryč, kde je sleduje pod mikroskopem a pak přileze za učitelkou Johnasovou, která nás má na biologii. Ta samozřejmě zakvoká výklad o zlatohlávkovi, o kterém jsme se učili už před 3mi lety. Dostane jedničku a může se z toho posr*t. Vážně nechápu, proč existují lidi, kteří zabíjejí pro zábavu. Já být tím chudákem zlatohlávkem, tak vylezu z té průhledné kopule a obě dvě je zfackuju tak, že by to nikdy zlatohlávek ani Johnasová snad ani neviděli. Pak bych v učebně chemie, kam chodíme i na biologii dolezla tempem zlatohlávka ke skříni haraburdí a našla si paraplíčko z poháru. Poté se ladně, ještě po zemi dostala k oknu a z něho bych ještě ladněji vylétla i s paraplíčkem ven, vstříc světu a svobodě, dokud by si mě nevšimla nějaká sova apod. Super, takže jsem perfektně skombinovala školu a útěk zlatohlávka se žlutým či zeleným paraplíček z dětského poháru na svobodu. Koho by napadlo, že by tam pak přilétla Stehýnko?...
ČTEŠ
DENÍK POKROČILÉHO ZAČÁTEČNÍKA
AventuraAgnes Smith popisuje do této knihy plné zrad, štěstí, dobrých i špatných osudů a napětí svůj zajímavý každodenní život... :Kniha není psána podle skutečnosti :Koňařské názvy se tam přímo nevyskytují, aby to ,nekoňaři' pochopili. :Do komentářů klidně...