Yoona mnyandarkan dirinya di tepi tingkap smbil berpaling ke luar tingkap . Dia mngeluh .
•••
Silauan cahaya sedikit mngenai muka Yoona membuatkan Yoona terjaga .
Dia mnolak selimutnya lalu mnyelak langsir tingkap ke tepi .
Dia melihat pemndangan di luar . Dia hmpir terlupa yg sekarang adalah musim bunga .
Cahaya yg mnyinari mukanya tadi tiba-ii hilang akibat dilindungi oleh pokok-ii yg tinggi dan bunga yg sedg luruh .
Langsir di tepinya diselak . Yoona melihat Sooyoung , Hyoyeon dan Yuri sedg berdiri di sbelahnya .
Yuri : Morning Yoona 😙 //duduk atas ktil Yoona//
Yoona : Morning //smile// Mne yg lain ?
Hyoyeon : Molla //angkat bahu//
Yoona : Hurmm .. jom pegi breakfast nak ?
Yuri : Sbelom kite pegi breakfast , kitorg nak tnya sikit kat kau . Boleh ?
Yoona : Dah brtukr jadi penyiasat pulak ke ?
Sooyoung : Seriuslah ! Dahlah aku lapaa 😞
Yoona : Oke-ii mwo ?
Hyoyeon : Btolke kau dah brtung ?
Yoona : Ne ? //ketawa kecil// Kalau Yoona dah brtunang , who's my fiancee then ?
Yuri : Err Luhan
Yoona : Mwo ? Impossiblelah . Dulu dia ckap Yoona ni yeochin dia , pdahal unnie tahukan yg Yoona hnya anggap dia chingu Yoona . Tak lebih dari tu .
Hyoyeon : Ktorg just nak kpastian je . Mne tahu kau kena kahwin pkse ke .. mcam dalam drama tv tu .
Yoona : Unnie .. skang zaman dah moden -,- Pleaselah
Yuri : Amm one more . Klau kitorg bgitahu kau , kau jngn marah erk ?
Yoona : Wae ?
Yuri : Tadi .. Kai ada contact aku tapi Luhan yg ckap . Dia suruh aku pakse kau untuk sukakan dia dan kahwin dengan dia hbis skolah ni . Aku taktahu nak ckap apa masa tu sebab kau tahukan yg kitorg takot dengan EXO . So aku hnya ckap ye . Mian Yoona .
Yoona : //keluh kecil// Gwenchana . Bukan salah unnie pon . Luhan tu dah tak betol dah . Mungkin ada apa-ii 'wayar' dia yg dah putus .
Sooyoung : //ketawa// Dan aku pon bakal terputus wayar ! Palli aku dah lapaa! //tarik Yoona//
Diorg berempat mnuju ke gerabak D .
╰SKIP╮
Taeyeon : Wahai adik-ii ku sekalian , klau korg nak tido baik korg tido skang sebab tkot korg letih pulak malam ni .
Sunny : Aku tak ngntok!
Jess : Dan kau bakal mengantok sebab aku dah msokkan pil tido dalam air kau //cool// //baca majalah//
Sunny : Haha unnie takpayah nak ..... Zzz //tertido//
SNSD ex Jess membulatkan mata .
Seohyun : Unnie buat betol ? //mata tak brkelip//
Jess : Sape rasa tanak tido skang , free of charge unnie akan letakkan pil tido dalam air dia //cool//
Dan akhirnya semua ahli SNSD tido di atas katil . Ada yg tido berdua .
Yoona & Yuri .
Hyoyeon & Seohyun .
Tiffany tidur di sebelah Taeyeon . Apabila Jess ternampak , segera dia mencelah di tengah-ii .
YOU ARE READING
✔ Boyfriend - JJK
FanfictionStay in dangerous village with a gangster - " Mwo ?! Bilik ? Bilik dia ?! D-dia tinggal dengan kita ?! What the hell ?! " " Patutnya kau kene terima semua ni sebab KAU .. penyebab dia terlepas train dia . Bukan aku yg patut tanggungjawab untuk dia t...