Salji putih turun dan bergabung dengan air mata Jungkook yg mengalir di tanah .
Suasana bertukar hening dengan campuran salji dengan darah dan air mata .
•••
Semuanya telah berakhir . Kini Namsangol Hanok Village , kg yg amat ditakuti telah aman dan tenang .
Tiada lagi pergaduhan . Tiada lagi permusuhan dan pembunuhan .
Semuanya menjalani harian seperti biasa .
Kini musim salji bertukar musim . Musim bunga .
Jungkook berjalan di kawasan padang lapang yg telah dipenuhi bunga Dandelion .
Langit-ii ditutupi dengan bunga dandelion yg beterbangan .
Dia mengambil satu bunga dandelion .
I wish on the spring day to do not ever end this relationship and keep this relationship until next birth .
Jebal ...
Lalu dia meniup bunga itu .
Bunga itu beterbangan di udara . Jungkook memndang langit .
Jungkook : Bogoshipoyo Yoona //mngeluh//
Angin mnerbangkan bunga dandelion itu .
╰3 MONTH LATER╮
SNSD melangkah masuk ke dalam sekolah .
Diorg kini dijadikan perhatian sepenuhnya atas sebab rupa diorg yg semakin cantik .
Gaya diorg juga telah berubah . Diorg digelar Goddess Girls di sekolah itu .
Jalan diorg terhenti apabila tak lain tak bukan EXO yg memblock jalan diorg .
SNSD sudah muak dengan perangai EXO yg tak juga berubah . Yoona juga sudah fed up dengan Luhan .
Jessica : Tolong ketepi . Ktorg dah lambat nak ke kelas //cool//
Tanpa disangka Luhan berlari ke arah Yoona lalu memeluknya erat .
Yoona tergamam ditambah juga dengan orang-ii di situ .
Luhan mngetap bibir .
Yoona : Luhan mwoya ~? Lepaslah ! Orang tngah tngok kitelah !
Luhan : Mianhe //nangis//
Yoona terkedu .
Luhan : Jinja mianheyo Yoona ! Sy salah selama nih ! Sy tak patot desak awk untuk sukakan sy ! Sy salah sebab berubah ! Sy takdapat kawal diri sy ! Sy pentingkan diri sy sndiri ! Sy tak pikir pon perasaan awk ! Sy tak layak untuk tentukan sape yg patot ada dalam hati awk ! Mianheyo Yoona ! //nangis//
Yoona : //senyum// Gwenchana Luhan . Sy tak pernah ambik hati dengan apa yg awk buat . Sy paham yg awk msih tak pandai kawal perasaan . Sy tak marahkan awk .
Luhan : //pndg Yoona// Sy lebih rela jadi chingu awk mcam dulu . Sy baru sedaa yg awklah yg selalu buat sy ceria selama nih . Awklah chingu baik sy . Jebal ... sy nak jadi chingu awk balik mcam dulu . Jebalyo Yoona //nangis//
Yoona : Kyah ! Spa ckap yg kita putus kawan ? Kita still chingu mcam dulu cuma tergantung je //smile// And one more , chingu sy tak kuat nangis okay //kesat air mata Luhan//
Luhan tersenyum lantas memeluk Yoona lagi . Dia berasa lega kerana Yoona memaafkannya .
SNSD dan EXO tersenyum . Diorg akhirnya berdamai dengan baik .
╰SKIP╮
Saem Kim mengadakan kuiz . Kelas kini menjadi kedu apabila Yoona dan Luhan menjawab bertubi tubi setiap soalan yg dberikan oleh saem .
YOU ARE READING
✔ Boyfriend - JJK
FanfictionStay in dangerous village with a gangster - " Mwo ?! Bilik ? Bilik dia ?! D-dia tinggal dengan kita ?! What the hell ?! " " Patutnya kau kene terima semua ni sebab KAU .. penyebab dia terlepas train dia . Bukan aku yg patut tanggungjawab untuk dia t...